po
door pooljohnny Apr 12, 2015 om 15:23
Computers & telefonie

Niets extra,s van Vodafone......

Ben sinds 16-02-2015 bezig met het verlengen van m,n abonnement, dit nav van ondertekende mail van de heer Harry Odenhoven,directeur klantenservice.
Wij zijn zo blij dat u al 9 jaar klant bent van VF! ......Ik merk er weinig van!!!!
8x mail ontvangen "blij met uw bestelling" 8x mail ontvangen'"uw bestelling is geannuleerd..
Heb inmiddels de hele afd. verkoop aan de lijn gehad, casenummers aangemaakt,handmatig orders ingezet,smsen ontvangen, excuses enz.enz.enz.
Werkelijk niemand kan je helpen,daarin is VF op twitter de grootste lacher, wat een soap...."inderdaad heel vervelend allemaal,maar ik kan u helaas niet helpen"

Laatste mail van VF: Het gekke is dat ik helemaal geen bestelling van u in het systeem zie staan...en daardoor kan de vluggertjes deal die u mondeling zou hebben afgesloten geen doorgang vinden, maw die is nu niet meer geldig!!! Een Gotspe!!!!

Het is zo rampzalig.

1145 17 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Apr 12, 2015 om 15:25
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Oké, je hebt het begrepen, nu wachten tot de webcare reageert.

po
door pooljohnny - Apr 12, 2015 om 15:41
13 Antwoorden / 1 Vragen
0



Heb inmiddels ook mail gestuurd aan Belbus.

Ik wacht af.

ho
door hopetobehelping - Apr 12, 2015 om 15:48
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste pooljohnny,

de klantenservice van Vodafone is een drama.
Gewoon telefonisch opzeggen met opgaaf van deze reden.
Er zijn genoeg andere telecom aanbieders.

Als u opzegt komt u binnen de klantenservice van Vodafone 'een lijntje dieper', dan is er meer mogelijk (laat vooral ook uw ergernis en ongenoegen merken).
Heb het zelf zo ervaren, maar ik was er al klaar mee dus ondanks alle mooie kortingen die men bood gewoon opgezegd. Het ging bij mij ook om een verlenging met afspraken die men niet na kwam (wel zonder telefoon erbij).
Ik snap Vodafone ook niet, het is algemeen bekend dat de klantenservice van Vodafone compleet waardeloos is maar Vodafone zelf vind dat blijkbaar allemaal prima.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Apr 14, 2015 om 09:28
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste pooljohnny,

Ik vind het erg jammer om te lezen dat u zoveel problemen ervaart met deze bestelling. Er zijn ingrijpende vernieuwingen geweest met ons klant- en ordersysteem en daar heeft u momenteel helaas even last van. (www.vodafone.nl/vernieuwing)

De overgang is al voltooid maar we zijn nu nog hard aan het werk om enige 'vastlopende orders' te verwerken. Ik kan via deze weg helaas geen bestelling doorvoeren of een nieuwe aannemen. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze orderstatus afdeling of de telefonische verkoop afdeling waarmee u de bestelling heeft doorgenomen. https://www.vodafone.nl/support/bestelling/je-bestelling.shtml
Als u dit al gedaan heeft, is het helaas even afwachten totdat de bestelling helemaal geannuleerd of doorgevoerd is.

Bent u momenteel niet bereikbaar, heeft u geen werkende simkaart of ervaart u andere praktische ongemakken? Dien dan een klacht in via www.vodafone.nl/feedback om dit aan ons door te geven.

Hopelijk is uw bestelling snel klaar voor verzending.

Met vriendelijke groet,

Mitch
24/7 Web Crew

tijger1
door tijger1 - Apr 14, 2015 om 09:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

@vodafonewebcare

Beste Mitch

Dit duurt al twee maanden. Houden jullie nog wel klanten op die manier?

po
door pooljohnny - Apr 14, 2015 om 18:32
13 Antwoorden / 1 Vragen
0


@ Mitch

Dat het systeem niet functioneert, daar word ik al vanaf 16-02 mee geconfronteerd, dat iedere medewerker meldt dat hij/zij er niks aan kan doen, is me inmiddels na de vele contacten over mijn orderstatus met de afd.telefonische verkoop,orderstatus afdeling, klantenservice ook meer dan duidelijk!.
Op de vraag van tijger1 of jullie nog klanten houden op deze manier,zal het antwoord denk ik JA zijn, anders zou VF wel vlugger en adequater schakelen.

Maar misschien is er nog een oplossing voor deze slepende kwestie,want ondanks het feit dat ik zonder hiervoor uitgenodigd was, heb ik een mail met diverse bijlagen naar Webcare.nl gestuurd. En hier reageerde men op, dat het hele verhaal doorgestuurd is naar de technische dienst ipv de melding dat ik moet bellen over de status van mijn order en dat men er niks aan kan doen. O ja men excuseerde zich ook voor het ongemak...!

Wordt vervolgd.

po
door pooljohnny - Apr 28, 2015 om 12:16
13 Antwoorden / 1 Vragen
0

Inmiddels is het 28 april 2015, ruim 2 1/2 maand verder.....

Inderdaad, er is nog steeds geen oplossing voor het probleem wat ik heb met verlengen van mijn abonnement bij VF.
De technische dienst van VF is er mee bezig.
Heb d,r geen woorden voor..

po
door pooljohnny - Apr 28, 2015 om 18:25
13 Antwoorden / 1 Vragen
0



Helaas....

Vandaag weer geen enkel taal of teken van deze onprofessionele prutsfirma!!

zoekster
door zoekster - Apr 28, 2015 om 18:39
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ik zou flink hun facebook spammen als ik jou was. Twitter er ook een eind op los.

Denk verder aan klachtenkompas.nl en klacht.nl.

Zodat Vodafone net zo gek van jou wordt als jij van hun.

po
door pooljohnny - Apr 29, 2015 om 12:52
13 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hallo Geert, ik wil graag voor je nakijken of we iets voor je kunnen betekenen. Ik zie dat je meerdere berichten op onze wall los hebt geplaatst. Op deze manier is het erg onoverzichtelijk voor ons. Zou je a.u.b. enkel op dit bericht willen reageren? Zodoende blijft het overzichtelijk voor ons beiden. Ik begrijp uit je bericht dat je een aantal vragen hebt over je bestelling. Kun je kort en duidelijk uitleggen wat er op dit moment precies speelt? Ik hoor het graag van je. ........................................................

po
door pooljohnny - May 8, 2015 om 19:33
13 Antwoorden / 1 Vragen
0

Beste Eric, (webcare 24/7)

Inmiddels zal je wel aan je weekend zijn begonnen en misschien denken, onder het genot van een glaasje bier, verrek ik ben vergeten iets te laten weten aan die VF klant die al zo lang bezig is zijn abonnement te verlengen.

Geniet van je consumptie, misschien een portie bitterballen, maar besef dat het natuurlijk helemaal nergens over gaat!
Ook al weet je nog niks, heb in ieder geval het fatsoen een nog steeds geduldige VF klant (hoe is het mogelijk zou je zeggen)iets te laten weten.

Ik verwacht aanstaande maandag een antwoord,excuses en een beter voorstel.

....
Inmiddels weer 3 weken aan het lijntje gehouden door VF.....

zoekster
door zoekster - May 8, 2015 om 19:50
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Blijf ze spammen. Gewoon weer aan de slag. Een stuk of 8 berichten op Facebook, twitter. Weer klacht.nl en klachtenkompas.nl.

Vodafone sucks, big time!

tijger1
door tijger1 - May 8, 2015 om 20:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U hebt wel een "masochistisch" trekje hoor, dat u daar nog klant wil blijven.

Ik was allang vertrokken.

po
door pooljohnny - May 23, 2015 om 10:55
13 Antwoorden / 1 Vragen
0




Het heeft geholpen!! De aanhouder wint!
Uiteindelijk prachtige aanbieding van VF gehad, inmddels nieuw toestel + nieuw aboonement ontvangen.

ho
door hopetobehelping - May 23, 2015 om 11:14
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=pooljohnny schreef op zaterdag 23 mei 2015, 10:55]


Het heeft geholpen!! De aanhouder wint!
Uiteindelijk prachtige aanbieding van VF gehad, inmddels nieuw toestel + nieuw aboonement ontvangen.


Gelukkig, fijn dat het toch nog goed is gekomen.
Dank u wel voor het terug melden.

tijger1
door tijger1 - May 23, 2015 om 11:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Hoe is het mogelijk. Vodafone heeft een tevreden klant.;-))

zoekster
door zoekster - May 23, 2015 om 11:40
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

[quote=pooljohnny schreef op zaterdag 23 mei 2015, 10:55]


Het heeft geholpen!! De aanhouder wint!
Uiteindelijk prachtige aanbieding van VF gehad, inmddels nieuw toestel + nieuw aboonement ontvangen.

En zo is het!

Mooi dat je nu tevreden bent met je abo en toestel.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer