lu
door lucahatake Sep 23, 2015 om 13:45
Elektronica & tv

Nieuwe tv aanschaven

mijn tv is gister kapot gegaan nu ben ik op zoek naar een nieuwe tv maar ik ben een echte tv noob ik zat aan een solara te denken maar ik zie geen meningen staan
kan iemand mij advies geven of ik ze wel kan kopen of beter aan de kant moet laten liggen en wat langer moet sparen

932 18 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Sep 23, 2015 om 13:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Je bedoelt een solara tv?

Dara zijn veel verschillende modellen/types van.

Klik hier

edrick3
door edrick3 - Sep 23, 2015 om 14:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ik bedoel natuurlijk een Salora TV ;-)

(Dara=Daar)

reflecs
door reflecs - Sep 23, 2015 om 14:12
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Heeft u een speciaal model op het oog? Nog speciale wensen of moet het gewoon een goede tv zijn?

diumenge
door diumenge - Sep 23, 2015 om 14:17
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Inderdaad, geef eerst eens even je wensen en budget door.

aurora1
door aurora1 - Sep 23, 2015 om 14:21
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Voor een review voor een specifiek model en type: klik hier.
Als u eventueel langer zou moeten sparen en in die tijd toch niet zonder tv wilt zitten zou u misschien een kijkje in een kringloopwinkel kunnen nemen en voor een erg laag bedrag daar eentje kunnen kopen.

valerius-2
door valerius-2 - Sep 23, 2015 om 14:32
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ik heb al jaren een Samsung smart TV en ben daar zeer tevreden over, ga maar eens na een winkel waar zij hem in gebruik hebben staan maar voor dat u besteld zoek eens op internet want dat kan zeer veel geld sparen.

edrick3
door edrick3 - Sep 23, 2015 om 15:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@carola.83,

OT
..... zeker niet als je een echte t.v. freak bent. ......
Dat is TS m.i. dus niet; schrijft: ...een echte tv noob ;-)

Ter info:
Een noob is een beginner. Een noob (newbie is ook een veel gebruikte term) is een beginneling, een nieuwkomer op een bepaald terrein.
Vaak geven mensen zelf aan een noob te zijn, om zo aan te geven dat ze heel erg slecht ergens in zijn, of onwetend op een bepaald gebied.
(Bron)

pi
door pieterwolters - Sep 23, 2015 om 17:08
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom overweeg je Salora? Het is niet de meest voor de hand liggende keuze.

edrick3
door edrick3 - Sep 23, 2015 om 17:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@pieterwolters,

Omdat die goedko(o)p(er) is?
TS schrijft: .... en wat langer moet sparen....

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 23, 2015 om 20:13
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Probeer nog 'n plasma van Panasonic op de kop te tikken, die paar tientjes extra stroomverbruik per jaar zijn meer dan de moeite waard.

lu
door lucahatake - Sep 23, 2015 om 20:48
2 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb een uitkering en een geldbeheerder die zegt dat ik maar rond de 200 eurie uit mag geven
ik heb nog niet echt een speciaal solara op het oog maar ik moet aan mijn budget denken wat ik wil is dat ik mijn ps2 er op kan spelen en dat hij 24 inch is iemand een idee jullie zouden mij heel erg helpen er mee

Cookies
door Cookies - Sep 23, 2015 om 20:48
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Mijn advies: GEEN Solara t.v. kopen, zeker niet als je een echte t.v. freak bent. Verschrikkelijk slechte beeldkwaliteit. Ooit 1 aangeschaft voor logeerkamer. Vond de kwaliteit zo slecht dat ik de t.v. er na een paar maanden uit gegooid heb.

Hoeveel heb je maximaal te besteden en hoe groot wil je de t.v. hebben?

diumenge
door diumenge - Sep 23, 2015 om 22:08
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Voor rond de 200 euro zie ik bij MM voldoende A-merken staan. Niet dat je per se daar moet kopen, het gaat om het idee. Kijk 's even wat rond, voor 200 euro moet je wel een aardige 24" TV kunnen kopen.

zoekster
door zoekster - Sep 23, 2015 om 22:55
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Als ik jou was dan zou ik de tv via internet kopen. Dan heb je 14 dagen bedenktijd. Bij MM is zowel verzenden als retourneren gratis. Je mag hem even aan zetten om te kijken of het wat is.

Mijn beste TV ooit was een Samsung, maar ik weet niet hoe de kwaliteit tegenwoordig is.

lu
door lucahatake - Sep 23, 2015 om 23:05
2 Antwoorden / 1 Vragen

dankje ik ben zeker aan het rond snuffelen

Cookies
door Cookies - Sep 24, 2015 om 10:22
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als ik jou was, zou ik voor de Philips 24PHK4000/12 (207,- euro), de Philips 24PHK5210/12 (233,- euro) of de Samsung LT24E310EW (199,-) gaan.

Zijn alle 3 HD Ready en hebben geen smartfunctie.

Gr
door Grunn1 - Sep 24, 2015 om 10:27
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ik zou afzien van een nieuwe Solara tv of een ander onbekend merk. Zoek op bijvoorbeeld marktplaats naar een goede 2e hands tv van een bekend merk. Een goede 2e hands is in dit geval beter dan een slechte nieuwe.

Cookies
door Cookies - Sep 24, 2015 om 10:35
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Heb een full hd t.v. voor je gevonden van 199,- euro. Te koop bij o.a. MM, BCC, Modern. Gaat om de LG 24MT57.