sp
door spoekie999 Oct 12, 2015 om 15:57
Computers & telefonie

Nieuwsgroepen Ziggo

Op 25 aug 2015 heb ik mij aangemeld voor het pakket "Connect Complete& Play" van Ziggo.
Daarvan heb ik een bevestiging gekregen op 28 aug 2015. Omdat ik het niet eens was met de inhoud van deze bevestiging, heb ik 29 aug 2015 het "modelformulier voor herroeping" naar Ziggo toegestuurd en heb ik het pakket dat door PostNL bezorgd werd, geweigerd. Daarmee heb ik het pakket "Connect complete & Play" officieel geannuleerd.
Ik ging er dus vanuit dat mijn huidige pakket "Alles in 1 plus" van €55,95 per maand van Ziggo gehandhaafd bleef met alle voorwaarden die op dit pakket van toepassing zijn inclusief het tot 50 GB downloaden van de nieuwsgroepen.
Dat laatste bleek niet meer mogelijk terwijl duidelijk op de website van Ziggo staat dat de nieuwsgroepen gehandhaafd blijven voor bestaande pakketten zoals "Alles in 1 plus".
Op 21 september 2015 heb ik gecontroleerd of ik nog van de nieuwsgroepen gebruik kon maken en dat was niet mogelijk, terwijl een van de medewerkers duidelijk telefonisch had aangegeven dat de nieuwsgroepen per 20 sept 2015 weer geactiveerd zouden worden. Ik heb daarover op 21 september 2015 gebeld en na een half uur kon de medewerker niets anders adviseren dan dat ik maar een klacht in moest dienen bij Ziggo.
Ik heb hierover tot twee maal toe een schriftelijke klacht via het contactformulier ingediend, maar geen reactie op ontvangen.
Mijn vraag is nu: zijn er meer mensen die een gelijkwaardige ervaring hebben met Ziggo en zou ik bij de Geschillencommissie enige kans van slagen hebben? Per slot moet je daar eerst 50 euro betalen. Volgens een medewerker van Ziggo kan Ziggo de abonnementsvoorwaarden aanpassen wanneer zij dat willen.

664 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Cookies
door Cookies - Oct 12, 2015 om 16:07
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Nieuwsgroepen

Per 13 april is Ziggo gestopt met het product Nieuwsgroepen. Gebleken is dat deze functionaliteit zeer weinig werd gebruikt. Ziggo klanten kunnen Nieuwsgroepen blijven gebruiken. Het vervalt alleen als je kiest voor een nieuw product van Ziggo.

Je hebt niet gekozen voor een nieuw product, want je had al Alles-in-1 en dat abonnement liep nog, toen de annulering van je nieuwe pakket werd gedaan. Kortom: ben het helemaal met je eens.

Zou je klacht zetten op hun Facebook en/of Twitteraccount.

akkerdistel
door akkerdistel - Oct 13, 2015 om 11:01
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

"Mijn vraag is nu: zijn er meer mensen die een gelijkwaardige ervaring hebben met Ziggo"
Ja. Wat u schets is standaard het geval bij Ziggo, vanuit hun perspectief is daar helemaal niets vreemd aan, communiceren met de klant doen ze niet bij Ziggo, alleen onzinnige dingetjes. (het is dat ze monopolist zijn en 't internet stabiel is anders was ik allang vertrokken)

Gelukkig kun je het in dit geval zelf nog altijd makkelijk oplossen; voor 'n paar euro per maand heb je toegang tot een -vele betere- newsserver.

Met Ziggo zelf ga je dit never nooit niet opgelost krijgen, wat niet wil zeggen dat je het met rust moet laten, integendeel, 'klaag' zoveel mogelijk, anders veranderd het nooit.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

zoom1
zoom1 - Apr 16, 2024 om 17:31
Computers & telefonie

Belkin usb-c koptelefoon aan Samsung Galaxy A52s 5G werkt ineens niet meer

Op 19 feb 2024 heb ik Belkin G3H0002 usb-c headset met bel functie gekocht. Meteen na inpluggen in mijn mobiele telefoon, de Samsung Galaxy A52s 5G werkte hij meteen feilloos. Echter zo'n 2 weken geleden deed hij het ineens niet helemaal meer.
Dwz ik hoorde nog wel het audio van de NPO radio1 live stream, maar ik kon het volume niveau met de knopjes aan de kabel van de headset  niet meer ver ... Lees meer

ro
roekiah - Apr 16, 2024 om 21:08
Geldzaken & recht

Is er recht op een erfenis

Hebben wij recht op een erfenis van onze neef

Wij hadden een neef, hij is 5 jaar geleden overleden, mijn neef is niet gehuwd en was enig kind, hij heeft verder geen kinderen, en is vrijgezel. Ik ben een nicht van hem, met nog vele neven en nichten. Hij had jammer genoeg geen testament, dat had hij wel gewild, maar helaas overleed mijn neef nog voordat hij een testament wilde samen ste ... Lees meer

wi
witteke - Apr 9, 2024 om 14:29
Computers & telefonie
Samsun galaxy tab s 2

Samsun galaxy tab s 2

Ik heb 2 van deze tablets,en ben er zo enorm tevreden over,echter,niet alle apps werken hier nog op,sins ongeveer 2 weken werkt tijdschrift.nl daar niet meer op
Rest van de apps doet het nog wel
Al contact met hun gehad,maar daar kom ik ook niet verder mee,het zou aan mijn provider liggen,maar dat klopt dus niet,want op een andere teblet werkt het wel

Ze hebben voor minder goe ... Lees meer