hv
door hvdv01 Oct 21, 2014 om 15:37
Auto & vervoer

NS-abonnement

Niet zo zeer een vraag als wel een opmerking. Ik kreeg van de NS de waarschuwing dat mijn Dalvoordeelkaart bijna zou verlopen en dat de prijs naar €50,- zou gaan (vorig jaar afgesloten voor €29,-). Toen ik aangaf dat dit te duur was, werd mij verteld dat het ook voor de €29,- kon. Dus bellen en zeggen dat het te duur is loont!

611 4 Rapporteer

re
door rendag - Oct 23, 2014 om 14:11
5 Antwoorden / 0 Vragen

Of zou het te maken hebben met het feit dat de Dalvoordeel weer in de aanbieding is voor 29 euro? ;)

valerius-2
door valerius-2 - Oct 23, 2014 om 19:00
7840 Antwoorden / 95 Vragen

U kunt hier het beste een tip van maken. Dit is n.l geen vraag.

di
door diemenees - Oct 26, 2014 om 09:13
196 Antwoorden / 15 Vragen

er is dan wel een mogelijk klein bezwaar: na 1 jaar kun aan de reguliere prijs per maand opzeggen (je krijgt dan per hele maand geld terug), voor deze 29 eur zit je er wel een heel jaar aan vast, het is a.h.w. een nieuwe inschrijving.

zoekster
door zoekster - Oct 26, 2014 om 09:27
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Dan maar een jaar er aan vast, zou ik zeggen, dat scheelt nogal 50 euro of 29 euro.

Het loopt zeker niet zo goed met die dalurenkaart. Is ook een flinke verslechtering t.o.v. de voordeelurenabonnement.