de
door demi-finn Mar 12, 2015 om 16:06
Auto & vervoer

Ns stuurt incasso bereau

Vandaag een brief gekregen van incassobureau dat ik moet betalen voor mijn oude voordeeluren abonnement.
Ik bellen maar ik moest maar een bezwaar mail sturen dat gedaan toen de ns gebeld hier mijn verhaal gedaan dat ik in februari dit jaar gebeld had dat ik een rekening had van hun over mijn voordeeluren abonnement die ik vorig jaar had beëindigd nadat ik m verloren ben
de medewerkster kon in hun systeem niks terug vinden maar zei dat ze het met terugwerkende kracht zou beëindigen en dat ik niet hoefde te betalen.
Vandaag dus weer gebeld en toen vertelde een medewerker dat ik wel had moeten betalen
toen ik zei dat ik het saar niet mee eens was werd er zonder pardon de hoorn op gegooid .
ik weer bellen en weer een andere medewerker aan de lijn deze was vrienselijk en zei dat ik moest betalen en daarna een bezwaarschrift kon indienen.
Hem ook verteld dat ik niet van plan ben te betalen en dat de hoorn er zomaar werd opgegooid. Hun antwoord was dat ze daar het recht toe hebben

al met al heb ik inmiddels tig keren gebeld en steeds een ander verhaal gehoord wat moet ik nu doen

538 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Mar 12, 2015 om 16:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Als u geen bewijs hebt van die opzegging, zult u moeten betalen.

de
door demi-finn - Mar 12, 2015 om 16:17
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ze hebben mij nooit een bevestiging gestuurd maar zeggen zelf ook ja mevr het staat idd in het systeem
ik zou een bevestiging toe gestuurd krijgen

emcede
door emcede - Mar 12, 2015 om 16:21
960 Antwoorden / 4 Vragen
0

[quote=demi-finn schreef op donderdag 12 mrt 2015, 16:06]al met al heb ik inmiddels tig keren gebeld en steeds een ander verhaal gehoord wat moet ik nu doen
Stoppen met bellen! Dit soort zaken moet je niet telefonisch regelen maar via email of per brief.

ho
door hopetobehelping - Mar 12, 2015 om 16:42
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste demi-finn,

altijd op papier/email dit soort zaken. Als u een abonnement opzegt dan altijd een schriftelijke/email bewijs vragen. Als men een schriftelijk bewijs belooft en het komt niet er altijd achteraan gaan.

Hoop dat u beschikt over een gespecificeerde telefoonrekening zodat u in ieder geval aan kunt tonen dat u NS gebeld heeft (en wanneer en hoe vaak), deze bewaren uiteraard. Dat is geen bewijs, maar dat kunt u wellicht nog gebruiken om (via email of schriftelijk) nogmaals uw verzoek te doen aan NS om een bevestiging van uw opzegging van uw verloren voordeeluren abonnement te krijgen.

tijger1
door tijger1 - Mar 12, 2015 om 16:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Maar als in het systeem staat dat u opgezegd hebt, krijgt u niet het advies dat u moet betalen en dan bezwaar maken.

zoekster
door zoekster - Mar 12, 2015 om 16:50
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Als ik u was zou ik deze klacht op de klachtenkommpas.nl van de consumentenbond zetten, dan gaat het vast allemaal wat sneller met de afwikkeling. Telefonische klantenservice heeft meestal zijn beperkingen.

klik HIER

edrick3
door edrick3 - Mar 12, 2015 om 17:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Betalen en dan bezwaar maken.

di
door diemenees - Mar 13, 2015 om 04:42
196 Antwoorden / 15 Vragen
0

Ik raad U aan voor dit geval naar forum.ns.nl te gaan en daar-ja, ook account, inloggen etc. Uw problem voor te leggen en te wachten (kan maandag worden, ze werken niet za/zo) tot een moderator van NS het oppakt. Ik volg dit forum al geruime tijd en er zijn vele dezelfde klachten. Er is blijkbaar heel veel misgegeaan ooit met overzetten van oude computerbestanden naar nieuwe, m.n. voor die VDU-kaarten.
Klachtencompas of OV-klachtenloket heeft pas zin als U er daar niet me ze uitkomt.

akkerdistel
door akkerdistel - Mar 13, 2015 om 14:17
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Maak sowieso een screenshot van het telefoontje, van de opzegging, dat moet nog gewoon in te zien zijn bij de provider. En eentje van jouw 'mijnns' account (product overzicht), dat je het product nooit geladen hebt op je kaart.

Heb je in ieder geval iets van bewijs.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Pa
Paul B01 - Apr 17, 2024 om 15:48
Auto & vervoer

Tussentijds opzeggen autoverzekering

Hoi Ik ben dramatisch ontevreden over FBTO, je "spreekt" daar nog slechts chatbots en beetje contact duurt vele uren. Kan ik voor formele eind datum contract weg?  Ik ben daar 36 jaar klant, DEZE autoverzekering loopt formeel tot 30-10-2024 Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer