an
door annemijn19 Nov 29, 2015 om 14:01
Computers & telefonie

Nummerbehoud hollandsnieuwe

Ik heb een nieuw abonnement afgenomen bij Hollandsnieuwe. Mijn contract bij Vodafone zakelijk was afgelopen. Ik wil mijn nummer behouden. Dit had ik aangevraagd met een te vroege ingangsdatum, waarop ik een afwijzing kreeg van Hollandsnieuwe. Direct daarna heb ik het opnieuw aangevraagd, maar ook deze werd afgewezen. Gebeld met Vodafone, en zij gaven aan dat er bij hen geen nieuwe aanvraag van Hollandsnieuwe is binnen gekomen. Gebeld met Hollandsnieuwe en zij gaven aan dat er een bug in hun systeem is. Er is een probleem met nummerbehoud voor klanten die voorheen bij Vodafone zaten. Er is ondertussen een maand voorbij gegaan, dus 1 maand van het 12-maandelijks contract met bijbehorende kosten moet ik wel betalen aan Hollandsnieuwe. Klantenservice geeft aan dat ik daarvoor geen compensatie krijg. Dus ik heb een dienst gekocht die ze niet kunnen leveren! Ik ga de simkaart van Hollandsnieuwe niet gebruiken zolang het nummerbehoud niet is geregeld. Volgens de klantenservice moet ik wachten tot het is geregeld. Wat moet ik doen?

Groeten, Jacqueline

849 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Cookies
door Cookies - Nov 29, 2015 om 14:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

OT: je wilt graag veel telefoontjes ontvangen, begrijp ik? Redactie verzocht je 06 nr te verwijderen, alleen gebeurt dat pas op maandag.

ho
door hopetobehelping - Nov 29, 2015 om 14:16
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste annemijn,

het kan natuurlijk niet wat er gebeurd.

U heeft nummerbehoud aangevraagd bij Hollandsnieuwe.
Er zijn regels voor nummerbehoud en Hollandsnieuwe is bij wet verplicht zich hier aan te houden (ga er vanuit dat u contract vrij bent bij uw 'oude' provider). Hier leest u er meer over, klik.

U gebruikt uw nieuwe abonnement niet bij Hollandsenieuwe omdat uw nummer nog niet is overgezet. Laat Hollandsenieuwe dit maar voor u compenseren. Zij falen immers om uw nummerbehoud fatsoenlijk te regelen.
In de volgende link leest u wat u kunt doen bij een klacht over uw telecomaanbieder, klik hier.

De problemen met nummerovername tussen Vodafone en Hollandsenieuwe (allebei Vodafone notabene) spelen al veel langer maar men wil of kan het blijkbaar niet oplossen.
Leest u anders de volgende vraag en de antwoorden ook eens, daar zitten zeker ook bruikbare tips voor u bij, klik hier.

di
door digioma - Nov 29, 2015 om 14:46
646 Antwoorden / 29 Vragen
0

Annemijn, behalve dat het niet zo slim is om je telefoonnummer op een openbaar forum te zetten waarop heel Nederland kan meelezen, vraag ik me af of je naam met toevoeging soms je toegangscode tot internet is. Als dat zo is dan ook maar wijzigen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer