ma
door maravillosa Jul 24, 2015 om 16:34
Computers & telefonie

Nummerbehoud Hollandsnieuwe

20 juni vroeg ik een sim-only abonnement aan. De week daarop ontving ik via de post mijn nieuwe simkaart. Ik heb direct nummerbehoud aangevraagd wie de website. Daarop volgden eerst de ontvangstbevestiging mail en daarna de goedkeuringsmail. In de laatste mail stond dat de overzet van de mail op 10 juli zou gebeuren. Op 10 juli vroeg ik mezelf af hoe ik eigenlijk zou weten dat het nummer was overgezet. Ik besloot op mijn persoonlijke pagina van Hollandsnieuwe te kijken. Daarop stond dat mijn nummerbehoud aanvraag geannuleerd was. Ik heb via de mail, telefonisch en via Facebook contact gehad met Hollandsnieuwe en gevraagd wanneer het dan zou gebeuren. Alle drie zeiden ze wat anders. Dus ik weet het niet meer en ondertussen betaal ik gewoon nog mijn oude, duurdere abonnement door bij mijn ''oude'' provider.

3065 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jul 24, 2015 om 18:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo maravillosa,

Toch (nog maar) eens aan de bel trekken!
Zeet anders je klacht (ook) eens op klachtenkompas.nl

Suc6

ho
door hopetobehelping - Jul 24, 2015 om 18:50
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste maravillosa,

u heeft nummerbehoud aangevraagd bij Hollandsnieuwe.
Als u contract vrij bent bij uw 'oude' provider dan ben ik benieuwd wat er aan reden is opgegeven waarom het nummerbehoud is geannuleerd (zonder enige communicatie naar u toe).

Er zijn regels voor nummerbehoud en Hollandsnieuwe is bij wet verplicht zich hier aan te houden (ga er vanuit dat u contract vrij bent bij uw 'oude' provider). Hier leest u er meer over, klik hier.

akkerdistel
door akkerdistel - Jul 25, 2015 om 07:26
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Wanneer jouw telefoonnummer je redelijk dierbaar is en niet zonder abonnement kunt, koop dan een dual-sim telefoon + prepaid waarbij je slechts 1x in de 6 maanden moet bellen/sms'en om het nummer te behouden.

Hollandsnieuwe = Vodafone met idem dito service. Moet je niet aan willen beginnen. Daarom ook sterk het advies om het abonnement te cancelen en 'n andere provider te zoeken.

diumenge
door diumenge - Jul 25, 2015 om 09:43
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Wie is de oude provider? Lijkt mij namelijk dat je het probleem daar moet zoeken.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

li
lift - Apr 16, 2024 om 11:42
Voeding & gezondheid

Service smienk

Een traplift aangeschaft bij Smienk, inclusief een cadeaubon van €125 als je nog iemand aanbrengt!!  (verdrietig eigenlijk) voor €4430. Gebruikt ongeveer een half jaar, 2x daags.
Inclusief demontage kregen wij er €200 voor terug, daar wordt heel makkelijk veel geld verdient over de rug van hulpbehoevende mensen, zo gemeen!!
Na 1 week gebeld met dit bedrijf, wilde de traplift wel t ... Lees meer

Je
JeffVb - Apr 11, 2024 om 13:44
Geldzaken & recht

DPD bezorger bezorgd niet

Lange intro:
Gisteren zou er een pakket bezorgd worden via DPD. Het gaat hier vaker mis met DPD in de flat (niet alleen bij mij, maar voor de gehele flat). Er wordt nooit aangebeld en ze sturen altijd een mail met 'we hebben u gemist'.  Dit gebeurde gisteren ook. Alleen heb ik nu geobserveerd en opgenomen wat er gebeurd. Ik was vrij van werk en kon dus rustig alles in de gaten houden. Nu vo ... Lees meer

tg
tglatzel - Apr 16, 2024 om 10:45
Auto & vervoer

Fabrieksnieuwe auto na 6 maanden kapot: welke rechten heb ik als consument?

Ik heb bij een officiele dealer Carway Amsterdam (sinds 25 jaar gespecialiseerd in de Import van dure Amerikanse autos) een fabrieksnieuwe Chrysler Pinnacle Pacifica Hybride gekocht met 2 jaar garantie. Na 6 maanden ging de aandrijfslijn kapot (begin Februari). Sinds 2.5 maanden zitten wij zonder gezinsauto, zonder vervangend vervoer en zonder uitzicht wanneer wij onze nieuwe wagen gerepareerd ter ... Lees meer