ri
door rinusjan May 27, 2015 om 11:39
Computers & telefonie

Omzetten kollom excel naar word

Is er een mogelijkheid om ineens al deze e-mail adressen uit een ecel bestand over te zetten in een e-mail of achter elkaar te plaatsen in een word bestand met ;en een spatie ertussen
[edit - redactie]

KOMT UIT EEN EXCEL BESTAND EN STAAN ONDER ELKAAR IN EEN KOLOM

MOET WORDEN

[edit-red.]
in word of excel

Ik hoop dat jullie een manier daarvoor weten

560 8 Rapporteer

Cookies
door Cookies - May 27, 2015 om 11:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik ben blij dat ik niet in jouw Excel bestand sta;-)

sjjoppy
door sjjoppy - May 27, 2015 om 11:55
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Rinusjan,
u kunt het hele rijtje adressen selecteren en kopiëren naar de eerste regel van de email, het wordt vanzelf geordend.
Vr, gr.

tijger1
door tijger1 - May 27, 2015 om 12:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien eerst "Hoe werkt dit", zie links in de kolom lezen. En dan met name punt 4.

ri
door rinusjan - May 27, 2015 om 12:28
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi Tijger en sjoppie dank je voor jullie reactie
ik ga het proberen

redfloor
door redfloor - May 27, 2015 om 13:15
166 Antwoorden / 21 Vragen

Met alleen selecteren heb je de ; er doorgaans nog niet tussen staan. Dat werkt wel als je in de volgende kolom een formule gebruikt. Bijvoorbeeld =A1&";" (als het mailadres in vakje A1 staat. En als je die kolom dan kopieert naar je 'aan' regel in je mailprogramma zou het als een zonnetje moeten werken.

ri
door rinusjan - May 27, 2015 om 15:47
2 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=redfloor schreef op woensdag 27 mei 2015, 13:15]Met alleen selecteren heb je de ; er doorgaans nog niet tussen staan. Dat werkt wel als je in de volgende kolom een formule gebruikt. Bijvoorbeeld =A1&";" (als het mailadres in vakje A1 staat. En als je die kolom dan kopieert naar je 'aan' regel in je mailprogramma zou het als een zonnetje moeten werken.

Hoi Redfloor
Je bent een topper
Dank je het werkt perfect
Groet rinusjan

akkerdistel
door akkerdistel - May 28, 2015 om 08:18
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Volgende vraag hier van rinusjan; "heb de ACM op mijn dak, word beticht van spammen wat moet ik doen?"

sjjoppy
door sjjoppy - May 28, 2015 om 08:55
7156 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=akkerdistel schreef op donderdag 28 mei 2015, 08:18]Volgende vraag hier van rinusjan; "heb de ACM op mijn dak, word beticht van spammen wat moet ik doen?"
Ik ben er vanuit gegaan dat het gefingeerde adressen waren, ze stonden al zo mooi op een rijtje.