eclipse
door eclipse Jun 30, 2015 om 17:29
Computers & telefonie

One note

Hoi, ik heb de nieuwe printer 5520, A: dat ding weigert uit te lijnen hij ziet het geprinte papier niet, maar goed, test pagina is oke,,, B: ik ken niet printen omdat one note zit te [edit redactie: taalgebruik] , wat moet ik ermee met dat one note ik wil dat one note niet, hoe gooi ik dat eraf, ik wil printen zoals ik dat wil en niet zoals one note dat wil wan one note wil geen ene [edit redactie: taalgebruik] u bergrijpt ik ben fff pissig zit al 2 uur te [edit redactie: taalgebruik] met dat one note .. aanmelden bij microsoft lukt niet .. one note doet geen ruk, maar de printer zegt u moet eerst one noot één keer openen, nou dat ben ik al 2 uur aan het doen maar kom niet verder als jsa als wat nergens k wil printen zonder one note iemand een idee wat ik moet doen alstublieft wordt knettergek van dat one note , hoe verwijder ik one note want het zit in mijn office 2010 gebakken :-( graag alle hulp en doe maar wat valium enzo.... knettergek van....

1475 8 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jun 30, 2015 om 17:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo eclipse,

Krijg je netjes een nieuwe printer toegestuurd en heb je meteen weer een probleem.
Eerst een bofkont en nu een pechvogel. ;-)
.....en doe maar wat valium....
Nou, vooruit dan: klik

Probeer het volgende eens:
De printer eerst los koppelen en onder 'apparaten en printers' verwijderen. Dan opnieuw de printer aansluiten aan de computer en kijken of de printer opnieuw geïnstalleerd wordt.

tijger1
door tijger1 - Jun 30, 2015 om 17:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hebt u wel de handleiding van Onenote bestudeerd?

Klik hier.

edrick3
door edrick3 - Jun 30, 2015 om 17:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Lees ook de (?) oplossing hier eens.

Suc6

ro
door ron530 - Jun 30, 2015 om 17:49
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Het meest slimme is om office 2010 er in zijn geheel af te gooien en daarna een aangepaste installatie toepassen, je kunt dan kiezen welke onderdelen van office je wel geinstalleerd wil hebben.

eclipse
door eclipse - Jun 30, 2015 om 17:54
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=ron530 schreef op dinsdag 30 jun 2015, 17:49]Het meest slimme is om office 2010 er in zijn geheel af te gooien en daarna een aangepaste installatie toepassen, je kunt dan kiezen welke onderdelen van office je wel geinstalleerd wil hebben.
Hoi Ron dat gaat ook niet :-( er zijn geen aanvinkbare opties op de instal dvd of je installeert office of niet beetje raar mja ken dr ook niks aan doen, ga NU ff stuurprogramma eraf gooien en opnieuw erop zetten, one note ongelooflijk wat een zooi, ben geen wiskundige met een quantum knobbel wil gewoon een polis printen ghodkenonne

edrick3
door edrick3 - Jun 30, 2015 om 18:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

OneNote is een programma van Microsoft, dat afkomstig kan zijn als onderdeel van de vooraf geïnstalleerde software programma's op uw nieuwe pc. Het is mogelijk dat de "Verzenden naar OneNote" is uitgegroeid ingesteld als de standaard afdruk optie op uw PC (zie onderstaande afbeelding). Om dit te veranderen gewoon in uw Apparaten en printers scherm op de PC Control Panel te gaan, klik met de rechtermuisknop op het pictogram Photosmart 4480 en selecteer deze als standaard printer. Daarna wanneer u ervoor kiest om te printen vanuit elke applicatie op de pc bijvoorbeeld een webbrowser of MS Word, moet de 4480 worden gepresenteerd als de standaardoptie.

Valt toch wel mee? ;-)
Je moet natuurlijk wel je eigen printer aanklikken ipv die 4480.

eclipse
door eclipse - Jun 30, 2015 om 18:21
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=edrick3 schreef op dinsdag 30 jun 2015, 18:11]OneNote is een programma van Microsoft, dat afkomstig kan zijn als onderdeel van de vooraf geïnstalleerde software programma's op uw nieuwe pc. Het is mogelijk dat de "Verzenden naar OneNote" is uitgegroeid ingesteld als de standaard afdruk optie op uw PC (zie onderstaande afbeelding). Om dit te veranderen gewoon in uw Apparaten en printers scherm op de PC Control Panel te gaan, klik met de rechtermuisknop op het pictogram Photosmart 4480 en selecteer deze als standaard printer. Daarna wanneer u ervoor kiest om te printen vanuit elke applicatie op de pc bijvoorbeeld een webbrowser of MS Word, moet de 4480 worden gepresenteerd als de standaardoptie.

Valt toch wel mee? ;-)
Je moet natuurlijk wel je eigen printer aanklikken ipv die 4480.

Edrick, ik had hem eerst in config systeem verwijderd met dat achterlijke vertaalde engels, toen maar gelijk de drivers van de hp weggekieperd, tot jouw mailtje binnenkwam over wijzigen enzo configscherm, one note is eraf en IK HEB NA CA 3 UUR MIJN POLISJE KUNNEN PRINTEN, SJENK JOEW VOR AANWEHEIDEN, NAAR LANGE OPENDAN EITJE, LOPEN ACHTER, HUIS VERWACHTING ENZ ENZ VRIJ VERTAALD DOOR GOOGLE :-)

edrick3
door edrick3 - Jun 30, 2015 om 18:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@eclipse,

Verwijderen one note: lees hier.