co
door cornelis j Oct 13, 2015 om 21:12
Computers & telefonie

Ongewenste bezoekers op mijn facebook

Sinds enige tijd word ik bestookt met boodschappen van voetbalzone op mijn facebook pagina. Wat kan ik daar tegen doen, ik hou helemaal niet van voetbal, dus ik wil af van die flauwekul.

529 4 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Oct 13, 2015 om 21:47
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Een keer op like (Vind ik leuk) geklikt waarschijnlijk? Dat dus weer even uitzetten.

crewmember
door crewmember - Oct 14, 2015 om 10:33
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Het is of wat diumenge zegt of het is gewoon reclame die Facebook op je tijdlijn neerzet. Deze betreft nu dan toevallig iets met voetbal.

Voetbalzone heeft Facebook in dit geval betaald om dit te doen.

akkerdistel
door akkerdistel - Oct 14, 2015 om 10:48
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Extensie gebruiken om dit te blokkeren.

Cookies
door Cookies - Oct 14, 2015 om 10:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=diumenge schreef op dinsdag 13 okt 2015, 21:47]Een keer op like (Vind ik leuk) geklikt waarschijnlijk? Dat dus weer even uitzetten.

Lijkt me niet, want hij houdt niet van voetbal. Vermoed reclame, maar dat is de prijs die je betaald voor 'gratis'.

Eigenlijk lijkt het mij geen slecht idee om ook een betaalversie van Facebook aan te bieden die dan vrij blijft van reclame zooi.