Ongewenste inhoudingen payinfo op je mobiel
Op mijn mobiel worden er kosten voor payinfo ingehouden, terwijl dit voor mij totaal onbekent is, heb mij nl nergens voor aangemeld, heb ook nooit deze site bezocht via mijn mobiel.
Betreft een vast Hi abonnement met onbeperkt internet van KPN.Als ik op de PC naar de site ga dan zie ik dat het om ringtone's en spelletjes gaat.ben niet op die site aangemeld voor ringtone's of spelletjes. Er word 3 à 4 x per week een bedrag van €4.20 afgeboekt en soms € 1,68 of € 2,94 .Heb wel gelezen dat er klachten zijn over deze site (www.payinfo.nl).Maar kan nergens vinden hoe ik dit kan stoppen.Deze maand zit ik op een betaling van € 72,96.
Weet iemand hoe je hiervan afkomt?
@rdejong
Lijkt me toch wel dat er iets is binnen gehaald ....
Stuur eens een mailtje met klacht naar: webcare@hi.nl tav Lotte
Zou erbij vermelden: betreft vraag VaraKassa/V&B/28-8-10/rdejong.
Ha kiran,
nee hoor als ik op de rekening kijk dan wordt er drie keer op een dag € 4.20 ingehouden op de meest vreemde tijden, maar bedankt voor je reaktie
Het kan ook zo zijn, dat iemand gewoon jij telefoonnummer bij zo'n site heeft gebruikt. Niemand die dat controleert, maar jij zit met de gebakken peren.... Het kan dus wel Kiran, helaas. Op hoeveel internetsites wordt er niet gevraag om je mobiele nummer, nou vul daar je eigen nummer niet in, maar die van een ander en huppa daar ga je...
[quote=kiran schreef op zaterdag 28 aug 2010, 16:04]@rdejong
Lijkt me toch wel dat er iets is binnen gehaald ....
Stuur eens een mailtje met klacht naar: webcare@hi.nl tav Lotte
Zou erbij vermelden: betreft vraag VaraKassa/V&B/28-8-10/rdejong.
Hi heeft hier helemaal niets mee te maken, een klacht hierover heeft dan ook geen enkele zin.
Wat betekent 'www.payinfo.nl' op mijn rekening?
Op je rekening zie je de vermelding naar payinfo.nl als je content(zoals ringtones, spelletjes etc.) hebt aangeschaft. Op de website kan je dan dus altijd even kijken wat het precies was.
Hiermee voorkomen KPN en Hi dat je als klant moet informeren bij iedere individuele contentaanbieder (waar er duizenden van zijn), maar heb je één centraal overzicht. Superhandig dus! Je vindt de kosten van de door jouw bestelde diensten zoals ringtones, spelletjes, sms-diensten etc. terug onder het kopje 'www.payinfo.nl' op je rekening.
Voor een specificatie van de door jou aangeschafte diensten kun je met je mobiele telefoon surfen naar www.payinfo.nl
Let op!
Je kan met je mobiele telefoon naar payinfo.nl gaan. Ga je er via je vaste pc heen, word je daar uitgelegd dat je met je mobiel naar de website moet gaan. Via je mobiel wordt je als klant van één van de Nederlandse operators meestal direct herkent en kan je gelijk naar je overzicht. In sommige gevallen zul je jezelf even kenbaar moeten maken door je identiteit middels een SMS’je te bevestigen.
Toch nog vragen?
Je kan natuurlijk altijd Contact met het Hi team opnemen.
De Stichting SMS-gedragscode wordt gesteund door alle aanbieders van mobiele telefonie, SMS Dienstaanbieders en content providers. Deze website biedt je de mogelijkheid om je mobiele telefoonnummer te blokkeren voor SMS-abonnementsdiensten.
lees hier verder
..........Je kan natuurlijk altijd contact met het Hi team opnemen........
Contact opnemen, is heel wat anders dan een klacht indienen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schuursponsjes en micro-plastic
Bij het doen van de vaatwas gebruikten we altijd een schuursponsje met een blauwe toplaag, gekocht bij een van de grootgrutters van Nederland. Je hebt ze ook met een groene toplaag. Sinds een paar maanden gebruiken we hiervoor een wit afwasteiltje. Bij het ledigen van dit witte teiltje zag ik allemaal heel kleine blauwe plastic deeltjes in het laatste afwaswater zweven en op de boden drijven. Ni ... Lees meer
Distributie riem
wil me aan sluiten voor het probleem van de van de peugeot 208-bj-2022-km 24000-nog geen rdw oproep gehad-hoe nu verder Distributie riem. Lees meer
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen
Goedenmiddag, In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen. Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer