crees
door crees Sep 14, 2014 om 21:40
Computers & telefonie

Online &alles in een Hallo Holland Online

provider,aan-bieding op internet maakt bij 3 maanden gratis bij deze proeftijd er na bedrag van maar liefs 22,43
met daar in alles via internet aan te vragen,
het blijkt online hallo Holland is niets dan alleen maar ellende,er komt iemand langs om ons te helpen,naar aanleiding van dat WIJ GEEN VERBINDING HEBBEN
niets doet het slechte verbinding,wel tv met soms wel en soms niet.
Ieder geval niet zo als het hoort,
WAAR VAN JE GEEN INTERNET WIL HEBBEN ENZ.!
Daarom van daar ik het niet meer wilde.netjes werd er een bericht gestuurd dat het beëindigt was .
Maar ze bleven wel geld innen.Dus ik stopte dat ,maar kreeg het bericht dat er een rekening open stond en dat er betaalt moest worden nu bestaat niet meer ,online hallo Holland alles in een nu weer anders ! Het Heet Nu Weer Start alles in een ! dus iedere keer een nieuw slacht offer
ze hebben me Inrtum justitia gestuurd met daar eerst als vervolg dat ze me belde,nu vragen ze me met een heel maf Email waar mee ik hun moet gaan bevestigen hoe de stand van zaken is TIMOBIL@INTRUM .COM in eens ik vroeg al af hoe kan dit,zij zijden dat e met dit email werken belachelijk ik weet niet wat ik hier mee moet doen ze zijn al niet te vertrouwen . met nr TEL 0704528724 Inrtum justitia pfffffff

2033 17 Rapporteer

sw
door swat1500 - Sep 14, 2014 om 21:49
3786 Antwoorden / 0 Vragen

Oke.... waar gaat dit over?

crees
door crees - Sep 14, 2014 om 22:08
8 Antwoorden / 2 Vragen

Zij sturen nu me een brief en vragen mij een email te sturen ?

Email waar mee ik hun moet gaan bevestigen hoe de stand van zaken is TIMOBIL@INTRUM .COM

Ik vroeg al af hoe kan dit,zij zijden dat met dit email werken zij ik weet niet wat ik hier mee moet doen ze zijn al niet te vertrouwen . dus dat wil ik eens weten wat zou jij doen

gerbera
door gerbera - Sep 14, 2014 om 22:55
7366 Antwoorden / 14 Vragen

Probeer eens duidelijk te omschrijven wat het probleem is. Ik maak er uit op dat je een gratis proefabonnement hebt waarvoor je € 22,43 betaald. (hoezo gratis) of heeft u het abonnement verlengd ? Het is een alles in een pakket begrijp ik, maar wat werkt nu wel en wat niet nadat er iemand geweest is. Wie heeft het bericht gestuurd dat het beëindigd is. Dus net als crees en carola al schrijven er is geen touw aan vast te knopen aan uw verhaal.

gerbera
door gerbera - Sep 14, 2014 om 22:56
7366 Antwoorden / 14 Vragen

Sorry crees moet zijn swat1500

door 1953 - Sep 15, 2014 om 00:28
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=crees schreef op zondag 14 sep 2014, 22:08]Zij sturen nu me een brief en vragen mij een email te sturen ?

Email waar mee ik hun moet gaan bevestigen hoe de stand van zaken is TIMOBIL@INTRUM .COM

Ik vroeg al af hoe kan dit,zij zijden dat met dit email werken zij ik weet niet wat ik hier mee moet doen ze zijn al niet te vertrouwen . dus dat wil ik eens weten wat zou jij doen

Waarom op ingaan? Niet op ingaan! M.i. een valse brief uit naam T-Mobile verzonden. Het genoemde e-mail oogt mij niet professioneel uit, vol met fouten!

czar
door czar - Sep 15, 2014 om 03:17
1209 Antwoorden / 20 Vragen

[quote=swat1500 schreef op zondag 14 sep 2014, 21:49]Oke.... waar gaat dit over?

Het lijkt wel tekst van een automatisch vertaalprogramma.
Het zou handig zijn als vragenstellers moeite zouden doen de vraag duidelijk te stellen. De kans dat ze dan zinnig antwoord krijgen wordt daarmee ook aanzienlijk vergroot.

Cookies
door Cookies - Sep 15, 2014 om 08:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=1953 schreef op maandag 15 sep 2014, 00:28]

Waarom op ingaan? Niet op ingaan! M.i. een valse brief uit naam T-Mobile verzonden. Het genoemde e-mail oogt mij niet professioneel uit, vol met fouten!

Je zit te raaskallen. TS schrijft het emailadres gewoon zelf verkeerd. Het genoemde tel.nr. is gewoon van IJ (doorkiesnummer).

crees
door crees - Sep 15, 2014 om 09:40
8 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo ,een goede morgen.

Naar aan leiding dat ik nu wel weer een beetje beter in staat ben om een bericht te schrijven,
was ik gister te moe eigenlijk.

Maar het gaat er namelijk om dat ik via {online hallo Holland}
Had aan gemeld met wel als volgende: 3 Maanden proberen, en het eerste deel zou je dan patelen
22,43

als je een abonnement wilde!

Maar niets deed het uit eindelijk kwam er iemand langs daar na deed het tv en internet het telefoon ,

maar na een enkele week slecht verbinding internet lag er vaak uit en tv niet alle zenders waren er ging erg traag en was toch niet wat ik wilde.

ik wilde het op zegen en dat lukte prima na enkele keer hebben ze toch geld af geschreven en dat vond ik raar want daar hadden ze geen recht toe

Van daar nu intrum justia

crees
door crees - Sep 15, 2014 om 09:50
8 Antwoorden / 2 Vragen

En dit is de brief ....................

Onlangs hebben wij u gesommeerd de openstaande vordering in zaken Online Breedband te voldoen .Wij hebben tot heden geen betaling ontvangen.

en ik kan alles te voorkomen om het bedrag dan te voldoen
anders beslag op me inkomen inboedel

anders komen er kosten bij en een deurwaarders een dagvaarding

u kunt ons direct betalen dan kunt u deze als on ver zenden zien .

crees
door crees - Sep 15, 2014 om 10:46
8 Antwoorden / 2 Vragen

Ik vroeg al af hoe kan dit,zij zijden dat met dit email werken zij ik weet niet wat ik hier mee moet doen ze zijn al niet te vertrouwen . dus dat wil ik eens weten wat zou jij doen

Cookies
door Cookies - Sep 15, 2014 om 10:46
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dat tel.nr. is van Intrum Justitia. Voor de rest begrijp ik geen bal van je verhaal. Geen touw aan vast te knopen.

aurora1
door aurora1 - Sep 15, 2014 om 10:47
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Misschien gaat het wel over Online en een pakket Hallo Basis of Hallo Nederland klik hier.

crees
door crees - Sep 15, 2014 om 10:48
8 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=aurora1 schreef op zondag 14 sep 2014, 23:36]Misschien gaat het wel over Online en een pakket Hallo Basis of Hallo Nederland klik hier.

ja inderdaad daar gaat het zeker over

crees
door crees - Sep 15, 2014 om 10:50
8 Antwoorden / 2 Vragen

Intrum Justitia

Heeft mij gebeld ,
met de vraag of ik de juiste persoon ben, daarna vroegen zij mijn mening over of ik gebruik had gemaakt van online hallo holland .
Daar op heb ik mijn mening over verteld: Dat er niets werkte, dat ik dingen op gestuurd kreeg waar ik niet om ge vraagt heb dat ik ook, op tijd heb op gezegd terwijl ik in een proeftijd zat en heb die bevestiging.
zij vroeg me om een email te sturen.naar het adres T-mobile@intrum.com
maar wat ik dan al had verteld door telefoon . ik vroeg haar heeft u dat op u brief vermeld u email nee zij ze we gebruiken alleen ,dit adres T-mobile@intrum.com
Dus Ja van daar ok, maar bij mij is alles al duidelijk iedere keer als je hun antwoord gaan ze steeds verder

czar
door czar - Sep 15, 2014 om 12:06
1209 Antwoorden / 20 Vragen

[quote=crees schreef op maandag 15 sep 2014, 10:50]Intrum Justitia
Heeft mij gebeld ,
met de vraag of ik de juiste persoon ben....

Ik had meteen NEE geantwoord en geëist dat ze me niet meer zouden bellen.
Intrum Justitia is een waardeloos incasso-bedrijf. Hun wanpraktijken blijken al uit de keuze van hun bedrijfsnaam.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Sep 15, 2014 om 17:13
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=czar schreef op maandag 15 sep 2014, 12:06]Intrum Justitia is een waardeloos incasso-bedrijf. Hun wanpraktijken blijken al uit de keuze van hun bedrijfsnaam.
Moet je nagaan dat Lindorff nog erger is :-). TS heeft nog geluk aangezien T-Mobile ook gebruik maakt van de diensten (lees; praktijken) van Lindorff.

Jammer dat het verhaal van TS onduidelijk is, je moet enkel incasso's storneren wanneer je 100 procent in jouw recht staat. Anders is het tricky.

zoekster
door zoekster - Sep 15, 2014 om 23:56
10965 Antwoorden / 34 Vragen

U zou kunnen bellen voor hulp met het juridisch loket.

0900 8020 kost 20 cent per minuut.

U kunt ook langsgaan, neem dan alle papieren die u heeft over deze zaak mee of print het uit. U krijgt dan gratis advies hoe nu verder te handelen.

klik HIER