crees
door crees Sep 14, 2014 om 21:41
Geldzaken & recht

Online &alles in een Hallo Holland Online

provider,aan-bieding op internet maakt bij 3 maanden gratis bij deze proeftijd er na bedrag van maar liefs 22,43
met daar in alles via internet aan te vragen,
het blijkt online hallo Holland is niets dan alleen maar ellende,er komt iemand langs om ons te helpen,naar aanleiding van dat WIJ GEEN VERBINDING HEBBEN
niets doet het slechte verbinding,wel tv met soms wel en soms niet.
Ieder geval niet zo als het hoort,
WAAR VAN JE GEEN INTERNET WIL HEBBEN ENZ.!
Daarom van daar ik het niet meer wilde.netjes werd er een bericht gestuurd dat het beëindigt was .
Maar ze bleven wel geld innen.Dus ik stopte dat ,maar kreeg het bericht dat er een rekening open stond en dat er betaalt moest worden nu bestaat niet meer ,online hallo Holland alles in een nu weer anders ! Het Heet Nu Weer Start alles in een ! dus iedere keer een nieuw slacht offer
ze hebben me Inrtum justitia gestuurd met daar eerst als vervolg dat ze me belde,nu vragen ze me met een heel maf Email waar mee ik hun moet gaan bevestigen hoe de stand van zaken is TIMOBIL@INTRUM .COM in eens ik vroeg al af hoe kan dit,zij zijden dat e met dit email werken belachelijk ik weet niet wat ik hier mee moet doen ze zijn al niet te vertrouwen . met nr TEL 0704528724 Inrtum justitia pfffffff

2693 4 Rapporteer

crees
door crees - Sep 14, 2014 om 22:09
8 Antwoorden / 2 Vragen

Zij sturen nu me een brief en vragen mij een email te sturen ?

Email waar mee ik hun moet gaan bevestigen hoe de stand van zaken is TIMOBIL@INTRUM .COM

Ik vroeg al af hoe kan dit,zij zijden dat met dit email werken zij ik weet niet wat ik hier mee moet doen ze zijn al niet te vertrouwen . dus dat wil ik eens weten wat zou jij doen

gerbera
door gerbera - Sep 14, 2014 om 23:14
7358 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=crees schreef op zondag 14 sep 2014, 22:09]Zij sturen nu me een brief en vragen mij een email te sturen ?

Email waar mee ik hun moet gaan bevestigen hoe de stand van zaken is TIMOBIL@INTRUM .COM

Ik vroeg al af hoe kan dit,zij zijden dat met dit email werken zij ik weet niet wat ik hier mee moet doen ze zijn al niet te vertrouwen . dus dat wil ik eens weten wat zou jij doen Staat ook al als dubbelpost bij computers & internet !! zie daar de reacties

door 1953 - Sep 14, 2014 om 23:53
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Wederom een dubbelpost gepost; de link naar de actuele vraag Actuele vraag!

crees
door crees - Sep 15, 2014 om 09:42
8 Antwoorden / 2 Vragen

crees

waarschuw redactie
maandag 15 sep 2014, 09:40

Hallo ,een goede morgen.

Naar aan leiding dat ik nu wel weer een beetje beter in staat ben om een bericht te schrijven,
was ik gister te moe eigenlijk.

Maar het gaat er namelijk om dat ik via {online hallo Holland}
Had aan gemeld met wel als volgende: 3 Maanden proberen, en het eerste deel zou je dan patelen
22,43

als je een abonnement wilde!

Maar niets deed het uit eindelijk kwam er iemand langs daar na deed het tv en internet het telefoon ,

maar na een enkele week slecht verbinding internet lag er vaak uit en tv niet alle zenders waren er ging erg traag en was toch niet wat ik wilde.

ik wilde het op zegen en dat lukte prima na enkele keer hebben ze toch geld af geschreven en dat vond ik raar want daar hadden ze geen recht toe

Van daar nu intrum justia