am
door amlijst Sep 14, 2015 om 18:39
Winkels & webshops

Online bestellen en bezorgen ah

Heeft iemand ook meegemaakt dat de boodschappen niet naar behoren zijn bezorgd? Vandaag kreeg ik de bestelling maar er zijn veel producten niet bij. Kan niet meteen controleren omdat ik in een rolstoel zit en erg langzam ben. Doe dat pas als de bezorger weg is. Nu bleek dat het vlees, kip, salades, krieltjes, kaas etc. Kortomlles voor de koekast er niet bij was. Wel betaals kan AH niet bereiken . Geen rectie op mail. Bellen niet terug. Wat nu......

711 4 Rapporteer

am
door amlijst - Sep 14, 2015 om 18:46
2 Antwoorden / 1 Vragen

Nu ze hebben zojuist gebeld en gaan het oplossen.

diumenge
door diumenge - Sep 14, 2015 om 18:54
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Volgende keer wat meer geduld hebben dus. Eet smakelijk!

am
door amlijst - Sep 14, 2015 om 19:41
2 Antwoorden / 1 Vragen

dank je en jammer genoeg kon ik niet koken want het vlees was erniet. Broodsmaakt gelukkig ook heerlijk.

zoekster
door zoekster - Sep 14, 2015 om 20:06
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=amlijst schreef op maandag 14 sep 2015, 19:41]dank je en jammer genoeg kon ik niet koken want het vlees was er niet. Brood smaakt gelukkig ook heerlijk.
In ieder geval laat je het kaas niet van je brood eten ;-)