Online bestolen
Wij hebben op woensdag 6 augustus een platenspeler besteld en gekocht op www.retronics.nl.
Zij claimen 'voor 18uur besteld, is volgende dag in huis'.
Wij hebben nog steeds geen platenspeler ontvangen.
Als we bellen krijgen we een Engelse voicemail en je kan geen bericht inspreken. Op mail wordt niet gereageerd. Wij hebben de bank gebeld om het bedrag van Euro 69,95 terug te storten, maar dat mogen zij niet. We hebben aangifte bij de politie gedaan. Afgelopen dinsdag is mijn man naar hun 'winkel' in Gouda gereden (er staat op de site 'Wij zijn open, bezoek onze winkel'. Deze 'winkel' betrof meer een schuur en was helemaal niet open.
Bestaat dit bedrijf wel? Site ziet er zo super goed uit??
Hoe krijg je nu ooit óf je geld terug óf je platenspeler bezorgd????
KvK-gegevens:
JK Stores
Hoofdvestiging
KvK 56315244
Vestigingsnr. 000025465775
Lange Groenendaal 114 a Gouda
http://www.retronics.nl
Domeinnaam retronics.nl:
Houder: Trendcode
Administratieve contactpersoon: info@trustino.com
Er rest weinig anders als blijven bellen en blijven mailen.
Misschien zijn we wel op vakantie?
Voor 70 euro ga je ook geen rechtszaak starten en zo te zien zijn ze bij geen enkele branche-organisatie aangesloten.
Ik vind het wel wat snel om de term bestolen er al in te gooien. Misschien was de platenspeler een keer niet op voorraad of heeft hun leverancier een probleem met leveren.
Wettelijk gezien moeten ze binnen 30 dagen leveren en daar zijn er pas 7 van om.
Als je niet bestolen wilt worden ga je naar de winkel wijst er een aan en neemt deze mee.
Dan wordt je alleen qua prijs soms een beetje bestolen maar heb je in ieder geval je platenspeler.
Als de platenspeler niet op voorraad zou zijn, dan stuur je keurig een berichtje.
Of je neemt de telefoon een keer op?! Of je hebt gewoon echt een winkel zoals je ook impliceert op internet i.p.v. schuur?! Je haalt sowieso de belofte van je site af dat je binnen 1 dag levert.
Daarnaast moet je maar eens op beslist.nl kijken (had ik ook eerder moeten doen), dan zie je waarom bestolen best een geode term is in deze :-).
Dus alleen in de winkel word je minimal bestolen en anders neem je een te groot risico???
Het is 2014 hé?!
Het is 2014
Dus dan kijkt u eerst of ze ergens bij aangesloten zijn. En dan weet u dat aangifte doen bij de politie flauwekul is.
Van de site:
LET OP De Vestiging Gouda is gesloten ivm vakantie periode van 25 Juli 2014 tot 11 Aug 2014 Bestellingen via de webshop worden wel dagelijks verwerkt.
En volgens mij is dit:
Vestigingsnr. 000025465775
Lange Groenendaal 114 a Gouda
Ook geen schuur, maar ik kan het alleen zien via google maps.
Waar ben jij precies langsgeweest?
hallo ik heb ook een retro music center 6 in 1 bluetooth besteld op 05-07-2014 van 183,95 euro en ik heb tot nu toe nog niks ontvangen ik heb wel al meerderen mail.s gestuurd en 100 keer gebeld nergens reageren ze op maar ik heb ze nog een week de tijd gegeven om te zorgen dat ik me music center krijg voor ik daar even langs ga !! verderen stappen onder neem
[quote=mijnheere schreef op zaterdag 23 aug 2014, 09:27]hallo ik heb ook een retro music center 6 in 1 bluetooth besteld op 05-07-2014 van 183,95 euro en ik heb tot nu toe nog niks ontvangen ik heb wel al meerderen mail.s gestuurd en 100 keer gebeld nergens reageren ze op maar ik heb ze nog een week de tijd gegeven om te zorgen dat ik me music center krijg voor ik daar even langs ga !! verderen stappen onder neem
Als u na deze week nog niets van deze toko heft gehoord, dan kunt u het melden op opgeletopinternet.nl
klik HIER
Daar kunt u ook het rekeningnummer van de verkoper neerzetten. Ook kunt u zien of er meerdere gedupeerden zijn.
5 juli bestellen en 23 augustus nog niets hebben ontvangen klopt van geen kant.
Mail aan ze dat u ze op die site gaat plaatsen als er niet snel schot in de zaak komt.
Verder zie ik nu dit op hun site staan.
Op dit moment zijn wij nog even offline wegens een grote storing
Mmm, vreemd
mailen naar
klantenservice@retronics.nl
Nou, daar moeten we het beste maar van hopen.......
Overigens, negen van de tien keer dat mensen gaan klagen over levering die niet plaatsvindt in combinatie met een site die 'tijdelijk' off line gaat, is er een (op handen zijnde) faillissement gaande.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bagage beschadigd
Mijn bagage is na een vlucht beschadigd teruggekomen uit Frankrijk met KLM.
Ik heb dit gemeld met bijbehorende foto's en kreeg een bevestiging van melding.
Ik hoorde er niets meer op en heb gemaild, geen reactie terug.
Nu vulde ik mijn boekingsnummer in en zag dat de status van de klacht "afgehandeld" is.
Maar ik heb geen reactie of vergoeding gekregen.
Ik heb weer g
...
Lees meer
Verantwoordelijkheid kinderdagopvang
Hallo allen,
Onze kinderdagopvang heeft zoals, volgens mij, elke andere kinderdagopvang dezelfde regels. Lang verhaal kort hierin is: Je moet sowieso betalen, ook als je je kind afmeld. Meld je je kind op tijd af, dan krijg je een tegoed wat je kan gebruiken om een andere dag opvang aan te vragen. Doe je dit niet dan verdwijnt dat tegoed op 31-12 van dat kalenderjaar.
Ik begr
...
Lees meer
Hoe kan ik een F1 jaarabonnement opzeggen
Hoe kan ik mijn F1 jaarabonnement opzeggen? Ik was in de veronderstelling dat ik na een hoop zoeken door de knop afmelden in te drukken een einde zou maken aan mijn abonnement, totdat ik op dinsdag 5 maart een bericht kreeg waarin ik werd bedankt voor het verlengen van mijn abonnement en dat de betaling van 94,99 euro was ontvangen.
Als ik naar de site van F1 ga en mijn abonnement wil stoppen
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer