m_
door m_broeren Nov 5, 2014 om 16:09
Computers & telefonie

Online.nl klachten

Ik heb wat twee problemen met Online.nl en zal eerst de situatie schetsen:

Ten eerste; Vanaf 23 september jl. zijn wij overgestapt naar glasvezel Alles-in-een van Online.nl. Op zich is alles goed gegaan, inclusief het overzetten van het vaste telefoonnummer. Bij de aanvraag hebben we 4 kaonboxen (M7) besteld. Op de eerste dag, bij aansluiten, bleek dat 1 box niet werkte. Na diverse telefoontjes en zo'n 3 weken verder hebben we uiteindelijk een nieuwe box toegestuurd gekregen. Maar wat bleek, deze had een probleem met de verbinding en in het scherm kwam te staan: neem contact op met de klantenservice. Dit natuurlijk gedaan en uiteindelijk bleek dat het mac-adres van deze box niet gekoppeld was/is aan mijn account. Een mailtje van de medewerkster aan "het backoffice" zou het op moeten lossen. Nu zijn we wederom twee weken verder en werkt het nog steeds niet. En telkens als ik hiervoor bel wordt er gezegd dat het in behandeling is.... om moedeloos van te worden. Nog sterker: er is vandaag wederom een niet aangevraagde nieuwe box geleverd, maar waarom is mij een raadsel. Toch maar even geprobeerd of deze toevallig werkte, maar ja.... ook deze werkt natuurlijk niet.

Ten tweede; de actie van de eerste twee maanden gratis is volgens mij bij Online.nl niet gratis, als ik de nota mag geloven. De registratie vergoeding van € 30,00 en de kosten voor nummerportering € 10,00 is natuurlijk prima en mag worden afgeschreven, maar er staat ook op dat ik € 18,67 moet betalen voor het Alles-in-een pakket......... dus toch niet gratis.

Mijn vraag: wat kan ik hieraan doen, behalve blijven bellen en toch weer niet geholpen worden?

1308 0 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

xc
xce - Apr 22, 2024 om 16:23
Auto & vervoer

Distributie riem

wil me aan sluiten voor het probleem van de van de peugeot 208-bj-2022-km 24000-nog geen rdw oproep gehad-hoe nu verder Distributie riem. Lees meer

Yo
Yoshi Vermeulen - Jul 3, 2023 om 12:57
Computers & telefonie

Continue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus

Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton,  maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer

ch
chantal@ - Apr 23, 2024 om 13:10
Geldzaken & recht

Telegraaf abonnement

DeTelegraaf verhoogd zonder vooraankondiging of communicatie het abonnement van 24.50 naar 39.00 euro per maand, mag dit zomaar, of is dit niet toegestaan. Lees meer