de
door dekort Jun 6, 2015 om 15:03
Computers & telefonie

Onterechte belkosten bij bundel? (buitenland)

Mensen,

Wij zitten met een discussie met tele2.

Recentelijk hebben we een verlenging gedaan voor de telefoon voor mij en mijn vrouw.
Mijn vrouw had voor mij een microsoft Lumia besteld en voor haar een samsung galaxy core. Vervolgens hebben wij met elkaar gewisseld.
Ze kwam er achter dat er voor de Lumia nog geen app beschikbaar is en de webpagina ook niet altijd beschikbaar. Voor de zekerheid heeft ze toen haar abonnement verhoogd naar 400 minuten ( tot aan september want dan gaat haar abonnement net als mijn abonnement over op onbeperkt.

Daarnaast heeft ze toen gevraagd hoe ze het beste naar mobiele nummers in Zuid-Afrika kan bellen omdat haar zus op sterven ligt.
Er is er toen door de sales afdeling aangegeven dat ze dan whatsapp kan gebruiken.
Mijn vrouw is toen met de lumia naar Zuid-Afrika gaan bellen en heeft regelmatig proberen in te loggen op de website.
Na een aantal dagen kwam ze er in en schrok ze zich dood er was 177 euro buiten te goed.
Na contact met tele2 kwam hier uit, dat ze met whatapps( dat konden ze zien) naar Zuid-Afrika had gebeld, maar ze hier verder niks mee konden doen.
Na overleg werd mij aangeraden een restitutie verzoek in te dienen en even te zoeken hoe het precies zit met bellen naar whatsapp.
MIjn vrouw heeft toen nogmaals de sales afdeling gebeld van en ook daar werd gezegd dat ze met whatsapp gewoon gratis kan bellen naar Zuid-Afrika.

Vervolgens ben ik zelf gaan kijken op de website van whatsapp en daaruit blijkt, dat bellen met een Microsoft telefoon nog helemaal niet ondersteund wordt dus je belt dan gewoon op eigen kosten.

Vandaag 6-6-2015 werd ik gebeld door de restitutie afdeling en deze gaven aan dat ze weinig konden doen want we hadden het zelf na moeten kijken. Terwijl meerdere medewerkers ons het zelfde verhaal hadden verteld....
\
Graag wil ik weten of het zin heeft dit aan te vechten?
Daarnaast willen wij graag per direct af van al onze contracten ( 2 x mobiel en internet/tv en bellen) en willen overstappen omdat we als leugenaar worden gezien ( ook al geeft de medewerker die we vandaag spraken aan dat hij ons geloofd maar er niks mee kan doen)
Er worden notabene gesprekken opgenomen en de naam van de persoon die het toegezegd heeft is ook bekend.

Alvast bedankt voor u reactie(s)

met vriendelijk groet,
Familie de Kort

6224 22 Rapporteer

getty
door getty - Jun 6, 2015 om 15:16
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Vervelende situatie voor u maar dit is geen reden om al uw contracten vervroegd, kostenloos te ontbinden.

de
door dekort - Jun 6, 2015 om 15:19
7 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=getty schreef op zaterdag 6 jun 2015, 15:16]Vervelende situatie voor u maar dit is geen reden om al uw contracten vervroegd, kostenloos te ontbinden.
De reden daarvoor is niet perse de kosten maar dat we gewoon voorgelogen/verkeerd geinformeerd zijn door iemand die zou moeten weten hoe het in elkaar zit. Het vertrouwen in het bedrijf is geschaad. ( na 6 jaar van heel tevreden gebruik)

getty
door getty - Jun 6, 2015 om 15:49
4179 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=dekort schreef op zaterdag 6 jun 2015, 15:19][quote=getty schreef op zaterdag 6 jun 2015, 15:16]Vervelende situatie voor u maar dit is geen reden om al uw contracten vervroegd, kostenloos te ontbinden.
De reden daarvoor is niet perse de kosten maar dat we gewoon voorgelogen/verkeerd geinformeerd zijn door iemand die zou moeten weten hoe het in elkaar zit. Het vertrouwen in het bedrijf is geschaad. ( na 6 jaar van heel tevreden gebruik)

Nogmaals, dit is geen reden tot een kosteloze voortijdige ontbinding. U kunt uw abonnementen vaak wel vervroegd afkopen, maar dat kost u dus een hoop geld.

ro
door ron530 - Jun 6, 2015 om 16:01
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Toch even een kanttekening. U heeft met uw vrouw van toestel gewisseld u de Samsung met android en zij de Windows phone, daar gaat het al mis want whatsapp met bellen via internet is voor een windows phone niet mogelijk. U heeft geen verkeerde informatie gekregen want Tele 2 gaat uit van het feit dat uw vrouw de Samsung in gebruik heeft. Dat u nu uw eigen stommiteit op het het bordje van Tele2 gaat neerleggen is triest want als u niet van toestel had gewisseld was er niets aan het handje geweest.

de
door dekort - Jun 6, 2015 om 16:41
7 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=ron530 schreef op zaterdag 6 jun 2015, 16:01]Toch even een kanttekening. U heeft met uw vrouw van toestel gewisseld u de Samsung met android en zij de Windows phone, daar gaat het al mis want whatsapp met bellen via internet is voor een windows phone niet mogelijk. U heeft geen verkeerde informatie gekregen want Tele 2 gaat uit van het feit dat uw vrouw de Samsung in gebruik heeft. Dat u nu uw eigen stommiteit op het het bordje van Tele2 gaat neerleggen is triest want als u niet van toestel had gewisseld was er niets aan het handje geweest.

Ik begrijp hoe u dit ziet.
Echter is door mijn vrouw twee keer aangegeven, dat er telefoons zijn gewisseld er is de eerste keer is toen ook aangeraden, omdat er geen app beschikbaar was om de limiet toen omhoog te zetten naar 450 minuten tot dat het abonnement naar onbeperkt kon worden omgezet.
Tele2 (althans meerdere mensen) waren dus wel degelijk op de hoogte dat de telefoons gewisseld waren en dit zou ook in de notities naar voren moeten komen echter wordt er beweerd dat er geen notities zijn gemaakt van deze contacten ( er is vervolgens wel een mail gestuurd waar in aangegeven werd dat het abonnement is omgezet naar een hoger abbonement)

Dank voor ieders input!

gompy2
door gompy2 - Jun 6, 2015 om 16:43
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=dekort schreef op zaterdag 6 jun 2015, 15:03]
MIjn vrouw heeft toen nogmaals de sales afdeling gebeld van en ook daar werd gezegd dat ze met whatsapp gewoon gratis kan bellen naar Zuid-Afrika.

Vervolgens ben ik zelf gaan kijken op de website van whatsapp en daaruit blijkt, dat bellen met een Microsoft telefoon nog helemaal niet ondersteund wordt dus je belt dan gewoon op eigen kosten.
[quote=dekort schreef op zaterdag 6 jun 2015, 15:19][quote=getty schreef op zaterdag 6 jun 2015, 15:16]Vervelende situatie voor u maar dit is geen reden om al uw contracten vervroegd, kostenloos te ontbinden.
De reden daarvoor is niet perse de kosten maar dat we gewoon voorgelogen/verkeerd geinformeerd zijn door iemand die zou moeten weten hoe het in elkaar zit. Het vertrouwen in het bedrijf is geschaad. ( na 6 jaar van heel tevreden gebruik)
Om die reden kan men nooit of te nimmer zomaar een contract ontbinden.
Dit valt geheel onder eigen verantwoordelijkheid en je onderzoekplicht als consument.
Het is toch absurd om te verwachten dat verkopers van telefoons en abonnementen de werking van elke app zou moeten weten?
Dan zouden ze dus de werking van:

1.500.000 Android apps moeten weten.

1.400.000 Apple apps moten weten.

360.000 Amazon apps moeten weten.

340.000 Windows Phone apps moeten weten.

130,000 BlackBerry apps moeten weten?
(Bron Statica.store)

Niet reële redenering dus.

mahadma
door mahadma - Jun 6, 2015 om 17:00
11540 Antwoorden / 51 Vragen

Daarnaast willen wij graag per direct af van al onze contracten ( 2 x mobiel en internet/tv en bellen) en willen overstappen

U zal wel willen, maar zeker niet kunnen. U heeft een contract getekend, daarin staat een eind datum.

ho
door hopetobehelping - Jun 6, 2015 om 17:01
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste dekort,

allereerst veel sterkte met de zus van uw vrouw.
Het gesprek (de discussie) dat u aangaat is begrijpelijk maar waarschijnlijk ook niet aantoonbaar hard te maken.
Heeft u bewijs waarin Tele2 aangeeft dat u gratis naar Zuid-Afrika kan bellen via whatsapp ?
Waarschijnlijk niet, dat het maakt het meteen een geval van 'uw woord' tegen 'hun woord' en dat gaat u niet winnen.
Als ik u was zou ik voor het bellen naar Zuid-Afrika gebruik maken van een 0900-nummer. De kosten zijn dan circa 3 t/m 6 cent per minuut bovenop uw gebruikelijke belkosten (als u nog belminuten heeft dan kost u dat dus alleen de 3 t/m 6 cent per minuut).
Als u straks onbeperkt bellen op uw mobiele telefoon heeft is het verstandiger om een 0900 nummer voortaan vanaf uw mobiel te bellen en niet vanaf uw vaste telefoon (mocht u die hebben, dan krijgt u ook de 'gebruikelijke belkosten nog in rekening gebracht).

Uw contract met Tele2 kunt u, ondanks dat uw vertrouwen ernstig geschaad is, niet zomaar opzeggen. Mocht u er echt vanaf willen dan adviseer ik u in overleg te gaan met Tele2 zodat u een afkoopsom afspreekt welke voor u ook acceptabel is. Nu opzeggen zal betekenen dat de resterende maanden van het abonnement door Tele2 in rekening worden gebracht.

de
door dekort - Jun 6, 2015 om 18:09
7 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=gompy2 schreef op zaterdag 6 jun 2015, 16:43]Om die reden kan men nooit of te nimmer zomaar een contract ontbinden.
Dit valt geheel onder eigen verantwoordelijkheid en je onderzoekplicht als consument.
Het is toch absurd om te verwachten dat verkopers van telefoons en abonnementen de werking van elke app zou moeten weten?
Dan zouden ze dus de werking van:

1.500.000 Android apps moeten weten.

1.400.000 Apple apps moten weten.

360.000 Amazon apps moeten weten.

340.000 Windows Phone apps moeten weten.

130,000 BlackBerry apps moeten weten?
(Bron Statica.store)

Niet reële redenering dus.

Beste Gompy2,

Dank u wel voor je reactie
U geeft aan zelf onderzoek, naar mijn idee is contact op nemen met een bedrijf ( een telefoonprovider) onderzoek doen.

Ik zelf werk bij een zorgverzekeraar ( echter niet bij een klantcontactcentrum) en daar is gewoon de vuistregel raadpleeg je achterban, dat is hier ook twee keer niet gebeurd, maar is stellig beweerd, dat het bellen via whatsapp hoe dan ook kosteloos is. De tweede keer zelfs nadat wij aangegeven hadden dat de klantenservice aangaf dat deze kosten toch echt van bellen VIA whatsapp na Zuid-Afrika kwamen.
Als je op dit moment bezig bent om overzees van alles te regelen met een mogelijk sterfgeval ga je niet nog verder zoeken en geloof je de persoon die ervan af hoort te weten. En het is een sales persoon die een telefoon aan je moet verkopen na mijn mening hoort deze persoon, dan te weten wat er mogelijk en vooral ook onmogelijk is met zo een telefoon. .
Hadden we dit geweten dan hadden we gewoon Skype gebruikt want voor vaste lijnen hadden we hier al een abonnement van genomen (deze persoon moest mobiel gebeld worden)

dank u.

de
door dekort - Jun 6, 2015 om 18:14
7 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=hopetobehelping schreef op zaterdag 6 jun 2015, 17:01]Beste dekort,

allereerst veel sterkte met de zus van uw vrouw.
Het gesprek (de discussie) dat u aangaat is begrijpelijk maar waarschijnlijk ook niet aantoonbaar hard te maken.
Heeft u bewijs waarin Tele2 aangeeft dat u gratis naar Zuid-Afrika kan bellen via whatsapp ?
Waarschijnlijk niet, dat het maakt het meteen een geval van 'uw woord' tegen 'hun woord' en dat gaat u niet winnen.
Als ik u was zou ik voor het bellen naar Zuid-Afrika gebruik maken van een 0900-nummer. De kosten zijn dan circa 3 t/m 6 cent per minuut bovenop uw gebruikelijke belkosten (als u nog belminuten heeft dan kost u dat dus alleen de 3 t/m 6 cent per minuut).
Als u straks onbeperkt bellen op uw mobiele telefoon heeft is het verstandiger om een 0900 nummer voortaan vanaf uw mobiel te bellen en niet vanaf uw vaste telefoon (mocht u die hebben, dan krijgt u ook de 'gebruikelijke belkosten nog in rekening gebracht).

Uw contract met Tele2 kunt u, ondanks dat uw vertrouwen ernstig geschaad is, niet zomaar opzeggen. Mocht u er echt vanaf willen dan adviseer ik u in overleg te gaan met Tele2 zodat u een afkoopsom afspreekt welke voor u ook acceptabel is. Nu opzeggen zal betekenen dat de resterende maanden van het abonnement door Tele2 in rekening worden gebracht.

Dank u wel hopetobehelping,

Normaal werd er altijd met Skype gebeld alleen is dit alleen voor vaste nummers en dit was een mobiel nummer.

Opzeggen is niet perse nodig gewoon niet meer verlengen is ons idee.

En nee had ik het gesprek maar opgenomen ( misschien moet ik ze nogmaals bellen ) dan had ik dat bewijs wel.

Dank voor u normale reactie.

getty
door getty - Jun 6, 2015 om 18:52
4179 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=dekort schreef op zaterdag 6 jun 2015, 18:14][quote=hopetobehelping schreef op zaterdag 6 jun 2015, 17:01]Beste dekort,

allereerst veel sterkte met de zus van uw vrouw.
Het gesprek (de discussie) dat u aangaat is begrijpelijk maar waarschijnlijk ook niet aantoonbaar hard te maken.
Heeft u bewijs waarin Tele2 aangeeft dat u gratis naar Zuid-Afrika kan bellen via whatsapp ?
Waarschijnlijk niet, dat het maakt het meteen een geval van 'uw woord' tegen 'hun woord' en dat gaat u niet winnen.
Als ik u was zou ik voor het bellen naar Zuid-Afrika gebruik maken van een 0900-nummer. De kosten zijn dan circa 3 t/m 6 cent per minuut bovenop uw gebruikelijke belkosten (als u nog belminuten heeft dan kost u dat dus alleen de 3 t/m 6 cent per minuut).
Als u straks onbeperkt bellen op uw mobiele telefoon heeft is het verstandiger om een 0900 nummer voortaan vanaf uw mobiel te bellen en niet vanaf uw vaste telefoon (mocht u die hebben, dan krijgt u ook de 'gebruikelijke belkosten nog in rekening gebracht).

Uw contract met Tele2 kunt u, ondanks dat uw vertrouwen ernstig geschaad is, niet zomaar opzeggen. Mocht u er echt vanaf willen dan adviseer ik u in overleg te gaan met Tele2 zodat u een afkoopsom afspreekt welke voor u ook acceptabel is. Nu opzeggen zal betekenen dat de resterende maanden van het abonnement door Tele2 in rekening worden gebracht.

Dank u wel hopetobehelping,

Normaal werd er altijd met Skype gebeld alleen is dit alleen voor vaste nummers en dit was een mobiel nummer.

Opzeggen is niet perse nodig gewoon niet meer verlengen is ons idee.

En nee had ik het gesprek maar opgenomen ( misschien moet ik ze nogmaals bellen ) dan had ik dat bewijs wel.

Dank voor u normale reactie.[/quote

Dank voor uw normale reactie? Dus de andere reacties zijn niet normaal? Volgens mij heb ik u ook een normale reactie gegeven, maar is het waarschijnlijk een antwoord niet wat u wilt horen.

Cookies
door Cookies - Jun 6, 2015 om 19:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen

......En het is een sales persoon die een telefoon aan je moet verkopen na mijn mening hoort deze persoon, dan te weten wat er mogelijk en vooral ook onmogelijk is met zo een telefoon......

Natuurlijk, er zijn duizenden soorten en maten smartphones te koop, met vele duizenden app's en dat moet een salesmedewerker allemaal weten? 1x even googelen op apps voor de Lumia en je had het antwoord binnen 1 minuut geweten, nog sneller dan bellen met klantenservice.

Cookies
door Cookies - Jun 6, 2015 om 19:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Trouwens, een dergelijke vraag hoort helemaal niet thuis bij een provider. Dit hoor je zelf even op te zoeken. Als iedereen met dergelijke vragen klantenservice gaat bellen, dan mogen ze wel 24/7 bemand worden.

ro
door ron530 - Jun 7, 2015 om 08:01
4084 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=dekort schreef op zaterdag 6 jun 2015, 16:41]

Echter is door mijn vrouw twee keer aangegeven, dat er telefoons zijn gewisseld er is de eerste keer is toen ook aangeraden, omdat er geen app beschikbaar was om de limiet toen omhoog te zetten naar 450 minuten tot dat het abonnement naar onbeperkt kon worden omgezet.

Uw vrouw wist dat met de Lumia niet middels wats app gratis gebeld kon worden want het advies was om de bundel naar 450 minuten te verhogen. Het is niet bij u op gekomen om weer van toestel te wisselen zij de Samsung u de Lumia want dan had u deze kosten niet gehad. Nu stampij maken omdat niet of verkeerd geïnformeerd bent snijdt geen hout want u wist het maar heeft met die info niets gedaan.

de
door dekort - Jun 7, 2015 om 08:18
7 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=carola.83 schreef op zaterdag 6 jun 2015, 19:37]......En het is een sales persoon die een telefoon aan je moet verkopen na mijn mening hoort deze persoon, dan te weten wat er mogelijk en vooral ook onmogelijk is met zo een telefoon......

Natuurlijk, er zijn duizenden soorten en maten smartphones te koop, met vele duizenden app's en dat moet een salesmedewerker allemaal weten? 1x even googelen op apps voor de Lumia en je had het antwoord binnen 1 minuut geweten, nog sneller dan bellen met klantenservice.
Beste Carola.83,

het gaat niet op zomaar een app maar eentje die miljoenen keren wordt gebruikt per dag door miljoenen mensen. Meeste telefoons hebben deze zelfs voor geïnstalleerd.

de
door dekort - Jun 7, 2015 om 08:21
7 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=ron530 schreef op zondag 7 jun 2015, 08:01][quote=dekort schreef op zaterdag 6 jun 2015, 16:41]

Echter is door mijn vrouw twee keer aangegeven, dat er telefoons zijn gewisseld er is de eerste keer is toen ook aangeraden, omdat er geen app beschikbaar was om de limiet toen omhoog te zetten naar 450 minuten tot dat het abonnement naar onbeperkt kon worden omgezet.

Uw vrouw wist dat met de Lumia niet middels wats app gratis gebeld kon worden want het advies was om de bundel naar 450 minuten te verhogen. Het is niet bij u op gekomen om weer van toestel te wisselen zij de Samsung u de Lumia want dan had u deze kosten niet gehad. Nu stampij maken omdat niet of verkeerd geïnformeerd bent snijdt geen hout want u wist het maar heeft met die info niets gedaan.

Beste Ron530,

Incorrect de reden waarom de bundel verhoogd werd op advies van sales was, omdat er geen app beschikbaar was voor de Lumia en we geen buiten tegoed wilde riskeren, daarnaast is de website redelijk in stabiel met het tonen van de kosten.
Na de kosten heeft mijn vrouw alles via skype gedaan en zijn de kosten dus ook niet meer buiten de bundel gelopen.

U neemt dingen aan die niet kloppen.

ro
door ron530 - Jun 7, 2015 om 08:38
4084 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=dekort schreef op zondag 7 jun 2015, 08:21]

Incorrect de reden waarom de bundel verhoogd werd op advies van sales was, omdat er geen app beschikbaar was voor de Lumia
Nu schrijft u het nogmaals er is geen app voor de Lumia beschikbaar en op advies van sales heeft u of uw vrouw het tegoed opgehoogd, van onwetendheid is dus geen sprake.

diumenge
door diumenge - Jun 7, 2015 om 10:39
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Zoals ik het begrijp betreft het een app, om het verbruik bij te houden, die niet beschikbaar is. Wonderlijke reactie sowieso om dan maar je beltegoed op te hogen, maar dat terzijde.

Dan het bellen via Whatsapp, dit is nog maar net geïntroduceerd en werkt vooralsnog alleen maar onbeperkt op Android toestellen, op de iPhone werkt het nog niet voor alle gebruikers en, zoals ervaren, voor Windows Phone werkt het helemaal nog niet. Je kan dan wel bellen via Whatsapp, maar Whatsapp gebruikt dan gewoon de normale belfunctie. Apart dus dat de provider zegt te kunnen zien dat het telefoongesprek via Whatsapp is verlopen. Daarnaast moet de ontvanger ook over de belfunctie via Whatsapp beschikken, anders waarschuwt Whatsapp je dat de het gesprek niet via Whatsapp kan verlopen. Bel je met een Windows Phone via Whatsapp, dan gaat dat momenteel dus via de normale belfunctie. Op het display van de telefoon is dat duidelijk zichtbaar. Het was dus een slecht advies van die medewerker, tegelijkertijd is het niet slim om alleen maar op dat advies af te gaan. Het lijkt mij een redelijk kansloze zaak tegen Tele2.

akkerdistel
door akkerdistel - Jun 7, 2015 om 14:36
1790 Antwoorden / 3 Vragen

tl;dr

Mocht ze nog betaalbaar naar Zuid-Afrika willen bellen, zie dan hier. Na aanschaf van BTG bel je de eerste 3 maanden gratis, daarna nog geen 1 cent per minuut. Ook te gebruiken vanaf het MOS Windows, uiteraard via wifi.

Leuk dat onbeperkt bellen bij zo'n duur abonnement, mijn inziens zonde van de centjes.

aurora1
door aurora1 - Jun 7, 2015 om 17:39
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U kunt, zoals gezegd, opnieuw de telefoons omruilen om gratis via Whatsapp te kunnen bellen.
Mogelijk staat op de Lumia al Viber geïnstalleerd (dat zie ik op plaatjes ervan), daarmee kan men ook gratis bellen met anderen die ook Viber op de gsm hebben geïnstalleerd. Dat moet u dan doorgeven aan degenen die gebeld worden, dus vragen of die ook Viber hebben en het anders willen installeren.
In de contactenlijst is ook te zien wie al dan niet ook Viber geïnstalleerd heeft.
Voor de zekerheid kunt u nog checken of het inderdaad gratis is, bijv.
klik hier.
Naar mijn indruk ging het al niet goed met het bestellen van welke telefoon voor wie, immers u heeft de gsm's geruild, u wilde kennelijk geen Lumia. Vervolgens heeft u of uw vrouw niet zelf e.e.a. uitgezocht en dat is wel uw eigen verantwoordelijkheid. Ik ben het met eerdere reacties eens dat mensen van sales e.d. niet alles van alle telefoons kunnen (en hoeven te) weten en al helemaal niet als telefoons ook nog omgeruild zijn.
Naar mijn mening heeft het geen zin om e.e.a. aan te vechten.

tele2webcare
door tele2webcare - Jun 12, 2015 om 18:28
366 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo familie De Kort,

Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie in zo'n situatie om hulp vragen daar er overduidelijk onduidelijkheid is over deze kwestie. Het is zo, voor mij, heel lastig om in te gaan op het telefoongesprek dus dat zal ik voor nu achterwegen laten.

Gratis bellen is natuurlijk vrij ruim te interpreteren. In feite betaal je voor een bundel of een abonnement en zolang je binnen de bundel blijft, of enkel gebruik maakt van WiFi, komen er geen extra kosten bij dus zou je kunnen stellen dat het "gratis" is. Het is overigens wel aan de consument om bij te houden wanneer er wel extra kosten bijkomen. Hiervoor zijn meerdere mogelijkheden zoals de Mijn Tele2 app en contact opnemen met de klantenservice.

Natuurlijk wil ik jullie meer duidelijkheid bieden en daarvoor kijk ik graag met je mee. Zou je mij via ons forum middels een privébericht je volledige naam, adres, woonplaats, je klantnummer en mobiele nummer willen sturen. Je kan dit doen door een account aan te maken op forum.tele2.nl. Een privébericht stuur je door op mijn avatar te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader).

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Groetjes,

Maurice van Tele2

de
door dekort - Jun 13, 2015 om 17:48
7 Antwoorden / 1 Vragen

Allen,

Na veel overleg met tele2 en voornamelijk Maurice zijn we tot een goede afspraak gekomen die voor beide partijen voldoening geeft.

Ik wil Maurice dan ook bedanken voor zijn bereidwilligheid in deze en als achterban tele2.

Wij zullen dan ook ondanks alles gewoon blijven als klant en hopelijk over een aantal maanden ook weer als zeer tevreden.

Dank allen voor de reacties deze kwestie is met tevredenheid en vooral ook volwassen gesloten.