pr
door pragati May 6, 2015 om 09:36
Auto & vervoer

Ontevreden over reparatie Sparta espeed

Vorig jaar heb ik een Sparta e-speed fiets aangeschaft. Vanaf dag 1 heb ik hiermee problemen met de versnelling gehad.

Na meerdere bezoeken aan de fietsenmaker is eindelijk door Sparta erkend dat het een bekend probleem was. De oplossing was een nieuwe versnelling.

Helaas zit op de nieuwe onderdelen geen versnellingsindicatie. Je kunt dus niet zien in welke versnelling je zit. Met 9 versnellingen is dat best lastig.
Overigens schakelt de fiets nu wel goed...

Vraag is nu of dit zomaar kan? Kunnen wij eisen dat er een indicator geplaatst wordt? Kunnen we ons geld terugvragen en de fiets inleveren?

2983 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - May 6, 2015 om 09:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo pragati,

Je hebt een fiets gekocht mét versnellingsindicatie.
Die moet er nu dan ook op zitten.

Lees even hier wat Consuwijzer er over schrijft.

Suc6

wimmi20
door wimmi20 - May 6, 2015 om 19:16
2154 Antwoorden / 7 Vragen
0
vr1944
door vr1944 - May 7, 2015 om 09:57
1210 Antwoorden / 5 Vragen
0

Gaat het om een 45 km versie 2013 ? Die indicatie is volledig overbodig , racefietsen met zo'n 26 versnellingen hebben dat ook niet . Je moet gewoon een versnelling kiezen waarmee je soepel trapt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer