ei
door eindhoven1416 Oct 20, 2014 om 15:34
Computers & telefonie

Onvolledige factuur

Klacht over UPC facturen.
daar hebben wij een abonnement (Kabel/Internet/Telefoon)
maandelijks krijgen wij een nota deze is niet volledig.
Heb er al over gebeld, antwoord : zo doen wij dat en daar bijft het bij.
nu kan ik niet eens zien of er een verhoging/ korting/ of andere dingen berekend wordt.
vind dit niet juist en cliënt onvriendelijk / volgens mij wettelijk verboden.
zouden jullie eens hier naar willen lijken of jullie iets bereiken kunnen dat er een volledige gespecificeerde nota wordt aangeleverd van de diensten met bedragen erachter.
Hier ziet u het openstaande bedrag van voorgaande facturen.
Te betalen vorige factuur 73,77
Ontvangen betalingen -73,77
Totaal 0,00
Pakket
01 oktober 2014 t/m 31 oktober 2014
75,50

Hier ziet u in detail de inhoud van uw pakket en de kosten.
01 okt - 31 okt Alles-in-1 Pakket met 120 Mb: 75,50
- Analoge en Digitale Kabel TV en Radio
- Interactieve Digitale TV Starter
Interactieve Digitale TV Royaal HD
CI+ Module (zonder interactiviteit)
- 120 Mbps Internet
- Bellen
Bellen Onbeperkt Altijd
U aangeboden via het Digital Network van UPC

zie uw reactie tegemoet,
Groet,
Sjon

476 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Oct 20, 2014 om 15:49
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo eindhoven1416,

.....zouden jullie eens hier naar willen lijken of jullie iets bereiken kunnen dat er een volledige gespecificeerde nota wordt aangeleverd van de diensten met bedragen erachter......
Voor contact met de redactie: klik onderaan deze pagina onder Algemeen op 'Contact met Kassa'.

Maar zie eerlijk gezegd je 'probleem' niet zo.
Je neemt een pakket af tegen bepaalde kosten en die staan op je factuur.
Als er iets 'speciaals' zou zijn, dan wordt dat vermeld.

Je hebt nu blijkbaar het alles-in-één pakket + een aantal extra's die vermeld staan in je specificatie en dat kost dus samen € 75,50 per maand.
Dat kun je op de website toch zien? Klik hier.

Met vr.gr.

Cookies
door Cookies - Oct 20, 2014 om 16:18
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Een gespecificeerde nota vind je bij 'Mijn UPC'.

ei
door eindhoven1416 - Oct 20, 2014 om 16:24
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Redactie,

je krijgt een factuur zonder specificatie

Van de diensten die je af neemt en de bedragen die er voor in rekening worden gebracht.

je krijgt alleen een totaal bedrag van alle diensten.

dat is niet overzichtelijk, zo kun je ook nooit controleren welke optie duurder is geworden.

Groet,

Sjon

gerbera
door gerbera - Oct 20, 2014 om 17:04
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Inderdaad een onoverzichtelijke factuur. Doet KPN toch beter, die specificeerd alles afzonderlijk.

zoekster
door zoekster - Oct 20, 2014 om 17:46
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Bij mij staan wel de telefoonkosten er apart op. Vervelend dat u geen goed inzicht krijgt, maar volgens mij klopt de rekening op zich wel, als ik zie wat u krijgt geleverd.

De eerste factuur die ik van UPC kreeg was ook totaal onleesbaar, ik ging over van analoog naar 3 in 1 en dat moest met elkaar worden verrekend.
Ik heb er toen over gebeld en even zag ik het licht, maar toen ik er later weer eens naar keek was het weer abracadabra.

UPC is op zich enorm verbeterd ten opzichte van vroeger en ook redelijk betrouwbaar, maar van communiceren hebben ze geen kaas gegeten. Dit weekend toen een paar servers platlagen en veel mensen hun mail niet konden ontvangen, bleef er maar op de site staan dat er geen storingen waren.
Ik heb het nog op het forum gezet en de webcare gaf toe dat dat wel wat beter had gekund.
Ook als er prijsverhogingen zijn, of een verandering in het pakket, de uitleg is doorgaans vreselijk onder de maat.

Nou ja, we moeten het ermee doen...

ho
door hopetobehelping - Oct 20, 2014 om 18:05
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste eindhoven1416,

heeft u 'mijn UPC' ?
Ik verwacht het niet gezien de specificatie die u hierboven geeft van uw factuur.
Meld u aan bij 'mijn UPC' is mijn advies.
Als u 'mijn UPC' heeft dan kunt u daar uw facturen bekijken.
De posten die op mijn factuur staan zijn:
- Openstaand Saldo
- Pakket
- Overige abonnementen
- Verbruikskosten
- Totaalbedrag.

Voor uw abonnement zullen er bedragen voor 'Pakket' en 'Overige abonnementen' (Bellen Onbeperkt Altijd) staan verwacht ik. Dan kunt u ook precies zien welke van de 2 componenten hoeveel in prijs is gestegen.
Als u geen bericht heeft ontvangen van UPC over de prijsverhoging (per 1 oktober) kunt u ze daar uiteraard op aanspreken (mij hebben ze wel geïnformeerd over de prijsverhoging).