door wiprri Nov 29, 2015 om 10:36
Vakantie & reizen

Onvolledige website tbv reis

Op een website fly-drive Orlando- Orlando uitgezocht, heenvlucht non stop met tijden aangegeven, terugvlucht - tijden en bijzonderheden nog niet bekend, vervolgens naar een vestiging van deze reisorganisator geweest om te boeken, hier werd ik verrast met ‘n tussenstop in Miami op de terugvlucht, op de site werd niet gesproken over 'n tussenstop.
Volgens de reisbureaumanager is dit gebruikelijk bij ;n terugvlucht vanaf Orlando, t, Via div. e-mails mijn teleurstelling/ergernis uitgesproken, men bleef op het standpunt staan dat vluchttijden cq vluchtbijzonderheden onder voorbehoud zijn.
Om alsnog een blije reiziger van mij te maken, voorgesteld ons op de terugvlucht in de comfort- ipv economyklasse te laten reizen, hier is negatief op gereageerd.
In mijn beleving had de tussenstopinfo op site moeten staan, zeker wanneer het gebruikelijk is dat er in Miami gestopt wordt.
Overigens reis wel geboekt.

945 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Nov 29, 2015 om 11:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar als van de terugvlucht geen gegevens vermeld staan, hebt u geen recht van spreken over veranderingen, als u toch boekt.

ro
door ron530 - Nov 29, 2015 om 11:06
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Op de site wordt duidelijk aangegeven dat gegevens voor de terugvlucht nog niet bekend zijn omdat men domweg die gegevens nog niet heeft. U gaat vervolgens naar het reisbureau waar u te horen krijgt dat er op de terugvlucht een tussenstop zou zijn. U had toen de keuze om van de reis af te zien maar u besluit om toch maar de reis te boeken. Blijkbaar was die tussenstop bij het boeken geen probleem maar achteraf vindt u die tussenstop niet zo grappig meer. Nu stelt u dat de site u verkeerd geïnformeerd heeft terwijl u tijdens het bezoek aan het reisbureau wel de juiste informatie heeft gekregen. Uw teleurstelling/ergernis heeft u aan u zelf te wijten want u wist dat die overstap er zou zijn.

pi
door pieterwolters - Nov 29, 2015 om 13:57
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Een reis boeken en dan later hier gaan klagen??????

freya
door freya - Nov 30, 2015 om 11:41
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Enne....wat is het probleem van het hebben van een tussenstop?

edrick3
door edrick3 - Nov 30, 2015 om 12:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Voor het 'vervolg', klik hier.

hutch
door hutch - Nov 30, 2015 om 14:32
4515 Antwoorden / 29 Vragen

[quote=freya schreef op maandag 30 nov 2015, 11:41]Enne....wat is het probleem van het hebben van een tussenstop?
En dan ook nog opgewaardeerd naar de comfortklasse......!?!

Waar sommigen al geen 'probleempje' van maken.......