fr
door frahel Sep 20, 2007 om 15:36
Elektronica & tv

Ook problemen met de Nationale Telefoongids ?

Ik ben al 9 maanden vergeefs bezig  om vermeld te worden in zowel de schriftelijke als in de internet telefoongids. Daarover heb ik inmiddels al 5 pogingen gedaan om op site van De Telefoongids.nl  via hun email antwoord daarop te krijgen, nooit dus, alleen een bevestiging dat je een vraag heb gesteld en dat je z.s.m. antwoord krijgt. Toen, nu 3 weken geleden, het maar via de telefoon geprobeerd. 19 minuten heb ik hun irritante bandje moeten aanhoren, dat je z.s.m. geholpen wordt. woest heb ik de telefoon op de haak gesmeten en de directie van De Telefoongids een brief geschreven met een vraag over opheldering van hun werkwijze, of liever, geen werkwijze.
U raadt het al, ook nu weer geen antwoord, wat een belazerde klantenservice
Hebt u ook zo`n ervaring met de Telefoongids, of weet u hoe ik wel antwoord kan krijgen om eindelijk weer vermeld te worden in de telefoongids?

Fraver

1162 13 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 20, 2007 om 15:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

U raadt het al, ook nu weer geen antwoord, wat een belazerde klantenservice

u oordeelt over de klantenservice zonder iemand gesproken heeft of dat deze iets had kunnen betekenen voor u.

Die brief : is deze aangetekend verstuurd ? Nee ? Zonde van de energie erin. Altijd aangetekend versturen

19 minuten bellen en dan kwaad de hoorn erop gooien , u bent woest ? om wat ? Al had u een paar minuten langer gebeld dan was u er waarschijnlijk wel erdoor gekomen.

U geeft erg gauw de moeite op. Bel ze nog eens op voor een andere poging. U heeft misschien op de drukste tijd van de dag gebeld. probeer het op een andere tijd en u zal wel snel worden geholpen is mijn mening

labswans

ve
door verwijderd - Sep 20, 2007 om 18:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag fraver,

Je schrijft:

Ik ben al 9 maanden vergeefs bezig  om vermeld te worden in zowel de schriftelijke als in de internet telefoongids.

Dat is dus 8 maanden te lang. Slechte bedrijfsvoering dus!!!

Daarvoor heb ik inmiddels al 5 pogingen gedaan om op site van De Telefoongids.nl  via hun email antwoord daarop te krijgen, nooit dus. Alleen een bevestiging dat je een vraag heb gesteld en dat je z.s.m. antwoord krijgt.

Geen antwoord gekregen! Erg slordig en onfatsoenlijk van dit bedrijf.

Toen, nu 3 weken geleden, het maar via de telefoon geprobeerd. 19 minuten heb ik hun irritante bandje moeten aanhoren, dat je z.s.m. geholpen wordt. Woest heb ik de telefoon op de haak gesmeten

Terecht, 19 minuten is 16 minuten te lang, 't zal dus wel een betaalt nummer zijn. Kassa voor de firma!!!

De directie van De Telefoongids een brief geschreven met een vraag over opheldering van hun werkwijze, of liever, geen werkwijze.
U raadt het al, ook nu weer geen antwoord.

De directie is nu niet bepaald hetzelfde als de klantenservice. Ze zijn gewoon te arogant om te antwoorden!

Wat een belazerde klantenservice! Zeg dat wel als je het voorgaande leest.

Hebt u ook zo'n ervaring met de Telefoongids, of weet u hoe ik wel antwoord kan krijgen om eindelijk weer vermeld te worden in de telefoongids?

Ik heb geen idee, maar het is wèl duidelijk dat ik het hier met mijn confrater NIET eens ben.

Sterkte en groeten, Read2.

ve
door verwijderd - Sep 20, 2007 om 22:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nu dan maar een trucje uithalen, stuur een mailtje naar dit adres:
info@detelefoongids.nl en maak een verhaaltje dat je nu wel erg boos wordt.
Een aantal keren gevraagd om mij uit de gids te verwijderen en nog steeds niet gehonoreerd.

Geef naam en nog wat gegevens en je krijgt gegarandeerd een reactie: Helaas kunnen we u niet vinden.

Dan heb je in ieder geval contact.
Maar van hoeft het niet, kost nog geld ook en niemand kijkt erin.

Groet,
Uncle Willy

ve
door verwijderd - Sep 21, 2007 om 10:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, dat is mijn reactie ook, zie vorige, waarom al die moeite. Wie uw telefoonprovider? Meld daar dat u klaarblijkelijk nergens in een guids wordt vermeld. Overigens benut ik de i-net versie van deze gids welveelvuldig via startpagina.nl dus dat niemand er naar zou kijken is niet geheel juist.

ve
door verwijderd - Sep 21, 2007 om 13:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben hetzelfde aan de hand gehad. Wij kwamen er ook steeds niet in. Vele, vele brieven, e-mails en telefoontjes later staan we er toch in. Ik ben bang dat het een kwestie van volhouden is. Uiteindelijk komt het goed. Het getuigt wel van erbarmelijk slechte service maar ja....wie doet ze wat?

Succes met wachten.

ve
door verwijderd - Sep 21, 2007 om 13:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry labswans, maar werkt u daar soms? U neemt ze wel heel erg in bescherming.  Fraver heeft meerderer pogingen ondernomen en weet u wat "aangetekend" tegenwoordig kost?! Post komt in Nederland 99,9% van de tijd gewoon binnen twee dagen over. Niks mis mee.
De klantenservice van De Telefoongids deugd duidelijk niet erg.
19 minuten wachten? Dan werd ik ook woest, ik heb wel iets anders te doen, en wie zegt dat het na bijv. 21 (een paar meer dus) minuten wel lukt????
In mijn geval was er ook iets mis en heb ik er uiteindelijk een (overigens ook gewone en niet aangetekende) brief op losgelaten. Wel met alle nummers en data duidelijk vermeld - dat is vaak heel belangrijk bij dit soort organisaties zodat ze iets in hun systeem kunnen terugvinden - en toen kwam het (na een maandje) toch wel in orde. Normaal is het nog steeds niet, want de klant moet nog altijd het werk doen, iets wat het woord "klantenservice" nou juist zou moeten voorkòmen.....

ve
door verwijderd - Sep 21, 2007 om 13:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Fraver,

Heeft u ook al geprobeerd om via hun gewone nummer (dus niet de 0900-klantenservice) te bellen? 020-4086101 is hun normale nummer. Misschien dat je daar sneller wordt geholpen?

Mvgr - B

ve
door verwijderd - Sep 21, 2007 om 16:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tja,

Aan particulieren is weinig te verdienen.
Ze zijn de laatste tijd druk bezig de bedrijven te strikken voor de vermeldingen waar wel aan te verdienen valt.
En dan heeft de consument het nakijken.
Oh ja, er valt natuurlijk wel aan burgers te verdienen: door lange wachttijden via hun 0900 nummer

Vrgr. AF

ve
door verwijderd - Sep 21, 2007 om 17:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

reaktie op labzwans .je naam zegt het al gezien je reaktie

ve
door verwijderd - Sep 22, 2007 om 03:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ha ik zou zeggen ben er maar blij mee.

Ik vroeg jaren terug isdn aan. En ja heb dat al jaren. Dan krijg je dus méér dan een telefoon nummer van hún. Uj heb er al jaren van die 4 twéé in gebruik.

En toevallig vandaag kreeg ik een verzoek of ik mee wilde spelen met de landelijk Bingo. want nu kun je iedere week een auto winnen( 5 iedere week geloof ik).

Alles is al in gevul ZELFS mijn telefoon nummer.................maar tot MIJN verbazing één van die nummers die ik jaren terug kreeg van hun. Máár wel één nummer wát ik nog NOOIT gebruikt hebt.

Waar je dus weer aan kan zien dat de KPN gewoon je nummer verkoopt..................aan.................ja aan WIE allemaal...........

En dat kan allemaal maar hier in dit landje met onze wetjes......... ppfff.

Gr mechelina

ve
door verwijderd - Sep 22, 2007 om 08:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn telefoonnummer staat ineens vermeld op internet en in de gids, terwijl ik altijd een "geheim"nummer heb gehad. Ik heb reeds een paar mailtjes gestuurd om deze vermelding ongedaan te maken en daarbij gevraagd om een bevestiging. Dit is kennelijk te veel moeite, ik heb dus geen enkele reactie gehad en sta nog steeds vermeld.

ve
door verwijderd - Sep 23, 2007 om 11:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Om een wijziging doorgevoerd te krijgen in de Nationale Telefoongids, ben ik een aantal maanden geleden naar hun website gegaan en heb ik het tabblad "Uw vermelding" aan geklikt. In uw geval moet u, na dit gedaan te hebben, klikken op de regel "een nieuwe vermelding wilt toevoegen" (deze kunt u vinden onder de kop "Particuliere vermelding". Vervolgens klikt u op de regel "vraag uw vermelding aan". Daarna ziet u de melding "Doel van het formulier (aanklikken wat van toepassing is):" U dient de zin "Ik wil een nieuwe vermelding toevoegen" aan te vinken waarna u klikt op "Volgende". U krijgt een aanmeldingsformulier op uw scherm wat u in dient te vullen en uit te printen. Het formulier moet u uitprinten, ondertekenen en opsturen naar het adres wat  onderaan het formulier vermeld staat. De Nationale telefoongids schrijft dat niet voldoende gefrankeerde aanvragen en niet correct ingevulde formulieren niet in behandeling worden genomen. Dit lezende en tevens afgaande op uw verhaal vermoed ik dat de Nationale telefoongids geen millimeter van hun procedure afwijkt, wat ik inderdaad ook niet erg klantvriendelijk vind.
Succes ermee!
Marjo

ve
door verwijderd - Sep 23, 2007 om 11:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Marjo, wat jij schrijft heb ik 3 maanden inderdaad ook gedaan, er werd beloofd, via hun site, dat je dan binnen 4 weken vermeld wordt.
Niet dus.

Fraver