ka
door katarick Apr 3, 2014 om 17:43
Elektronica & tv

Ook woest op Wehkamp

Ik ben ten einde raad en enorm boos op Wehkamp en PostNL.

Levering van een afwasmachine is dramatisch verlopen. Tot twee keer toe voor niets thuisgebleven; leveringsafspraken werden niet nagekomen. Vervolgens kwam de bezorger alleen en kon daarom het apparaat niet naar de eerste verdieping tillen en de oude vaatwasser niet meenemen. Hij verzekerde de volgende dag terug te komen. Ook niet gebeurd. Talloze telefoontjes met Wehkamp en PostNL gepleegd. Wehkamp verwijst naar PostNL en andersom. Geen van beiden werkt aan een oplossing. Telefonistes verschuilen zich achter "het systeem laat mij niet toe om..." "u moet rustig afwachten" en "we bellen u binnen 2 uur terug", u kunt het beste met "Wehkamp/PostNL bellen". De laatste keer werd de lijn zelfs verbroken. Waardeloos.

Hoe krijg ik het monster Wehkamp zover dat ze hun verplichting nakomen?

682 6 Rapporteer

pi
door pieterwolters - Apr 3, 2014 om 18:38
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Voortaan gewoon bij de lokale speciaalzaak kopen.

tijger1
door tijger1 - Apr 3, 2014 om 18:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Een vaatwasser die door Postnl bezorgd wordt?

tenormin
door tenormin - Apr 3, 2014 om 18:59
16826 Antwoorden / 108 Vragen

@katarick, even geduldig wachten, dan zal het Webcare team van Wehkamp u wel te hulp schieten. (Hoop ik).

aurora1
door aurora1 - Apr 4, 2014 om 00:47
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Een bezorger van Post.nl die een vaatwasser van Wehkamp naar boven zou moeten dragen en een oude machine meenemen?
"Ten einde raad" en "dramatisch verlopen"?
Even geduld lijkt me een goed advies, en anders uw klacht eventueel op het Klachtenkompas zetten.

door 1953 - Apr 4, 2014 om 02:21
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Toch maar in de echte winkel kopen: service aan huis inclusief de installatie-ingenieur.
Het had ergernissen kunnen voorkomen.

holstein
door holstein - Apr 4, 2014 om 08:43
922 Antwoorden / 16 Vragen

Je hebt er nu niks aan, maar net als reacties hierboven koop ik bij de lokale dealer, ons kent ons en problemen worden opgelost, zou niet anders doen, want je hoeft het om de prijs niet naar Wehkamp, want ik kan lokaal zeker dezelfde prijs bedingen.