Ook woest op Wehkamp
Ik ben ten einde raad en enorm boos op Wehkamp en PostNL.
Levering van een afwasmachine is dramatisch verlopen. Tot twee keer toe voor niets thuisgebleven; leveringsafspraken werden niet nagekomen. Vervolgens kwam de bezorger alleen en kon daarom het apparaat niet naar de eerste verdieping tillen en de oude vaatwasser niet meenemen. Hij verzekerde de volgende dag terug te komen. Ook niet gebeurd. Talloze telefoontjes met Wehkamp en PostNL gepleegd. Wehkamp verwijst naar PostNL en andersom. Geen van beiden werkt aan een oplossing. Telefonistes verschuilen zich achter "het systeem laat mij niet toe om..." "u moet rustig afwachten" en "we bellen u binnen 2 uur terug", u kunt het beste met "Wehkamp/PostNL bellen". De laatste keer werd de lijn zelfs verbroken. Waardeloos.
Hoe krijg ik het monster Wehkamp zover dat ze hun verplichting nakomen?
Voortaan gewoon bij de lokale speciaalzaak kopen.
@katarick, even geduldig wachten, dan zal het Webcare team van Wehkamp u wel te hulp schieten. (Hoop ik).
Een bezorger van Post.nl die een vaatwasser van Wehkamp naar boven zou moeten dragen en een oude machine meenemen?
"Ten einde raad" en "dramatisch verlopen"?
Even geduld lijkt me een goed advies, en anders uw klacht eventueel op het Klachtenkompas zetten.
Toch maar in de echte winkel kopen: service aan huis inclusief de installatie-ingenieur.
Het had ergernissen kunnen voorkomen.
Je hebt er nu niks aan, maar net als reacties hierboven koop ik bij de lokale dealer, ons kent ons en problemen worden opgelost, zou niet anders doen, want je hoeft het om de prijs niet naar Wehkamp, want ik kan lokaal zeker dezelfde prijs bedingen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer