li
door lillybooms Dec 12, 2014 om 14:22
Computers & telefonie

Open in mijn browser

Als ik op een link klik bv uit een email, krijg ik die site niet meer geopend in mijn browser maar in iets anders, ziet er anders uit.
Onder op staat dan "open in mijn browser" als ik daar op klik dan opent ie zoals ik gewend ben. Hoe krijg ik dat weer goed? Ik heb windows 8.1 en IE 11.
Vast bedankt

1118 5 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 13, 2014 om 13:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo lillybooms,

Sluit alle geopende vensters van Internet Explorer.

Open het bureaublad tik of klik vervolgens op het Internet Explorer-pictogram op de taakbalk. Wanneer u instellingen wijzigt, zullen deze wijzigingen van toepassing zijn op zowel Internet Explorer als Internet Explorer voor het bureaublad.
Tik of klik op de knop Extra en tik of klik vervolgens op Internetopties.

Tik of klik op het tabblad Geavanceerd en tik of klik vervolgens op Opnieuw instellen.

Tik of klik in het dialoogvenster Instellingen Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.

Nadat de standaardinstellingen zijn teruggezet door Internet Explorer, tikt of klikt u op Sluiten en vervolgens op OK. U moet de computer opnieuw opstarten om de wijzigingen van kracht te laten worden.
(Bron:MS)

Stel IE11 in als standaardbrowser, lees hier.

Suc6

li
door lillybooms - Dec 13, 2014 om 13:49
43 Antwoorden / 20 Vragen

Hoi Edrick3,
Bedankt voor je hulp.
Ik heb gedaan wat je schreef maar ik blijf het probleem houden. Ik heb kadaza als startpagina en die wordt gewoon geopend in de normale browser maar alle andere links in iets wat ik niet herken als zijnde een browser en dan staat onder op, In mijn browser openen.
En IE geeft aan dat IE 11 al is geïnstalleerd op mijn pc.
Kan ik nog iets anders proberen?

edrick3
door edrick3 - Dec 13, 2014 om 14:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@lillybooms,

Scan voor de zekerheid eens met AdwCleaner, klik hier en even naar beneden scrollen.

Laat maar even horen of dat geholpen heeft.

Met vr.gr.

li
door lillybooms - Dec 13, 2014 om 23:45
43 Antwoorden / 20 Vragen

Ik heb het gevonden hoor. Ik heb incredimail als mailprogramma en daar stond aangevinkt, alle links in incredi browser openen. Dat heb ik uitgevinkt. Waarom dat er nu stond is een raadsel want ik gebruik incredimail al jaren. Soms kan ik er met mijn pet niet bij wat zo'n pc allemaal doet zonder dat je dat weet.
Bedankt allen voor jullie zeer gewaardeerde hulp.
Groet Lilly

edrick3
door edrick3 - Dec 14, 2014 om 10:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@lillybooms,

Mooi dat dit probleempje is opgelost.
Zou door een update gekomen kunnen zijn.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.