Tr
door Trippie Jan 24, 2017 om 09:34
Winkels & webshops

Opgelicht

Ik had Zondag 22-01-2017 een sweater besteld via Facebook bij Teezely.com, nu kreeg ik gisteren 23-01-2017 wel een heel vreemde mail!!
Zie hieronder:


Hallo Jannie,


Naar aanleiding van jouw verzoek, bevestigen wij dat jouw bestelling n° O-0K5T0 is geannuleerd.
Houd er rekening mee dat je jouw bestelling niet zult ontvangen en dat de reservering van het bedrag op jouw rekening binnen 8 dagen zal verdwijnen.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen indien er problemen zijn.
Hopen je snel terug te zien op Teezily.
Het Teezily team

Nu kan ik nergens een telefoonnummer of email vinden om contact met ze op te nemen, hoe hier nu verder mee handelen??

MvG
Jannie

4629 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jan 24, 2017 om 09:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Staat toch gewoon op hun site. 020  8081953

costnix
door costnix Jun 21, 2017 om 20:33
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Edit.

ja
door jackyh - Jan 24, 2017 om 09:59
953 Antwoorden / 4 Vragen
1

Print de mail uit en ga naar je bank. Het bedrag staat nu op een derden rekening. Normaal kun je een overmaking niet terugboeken maar met deze mail in de hand kan de bank dat wel.

brainless
door brainless Jan 24, 2017 om 10:17
324 Antwoorden / 0 Vragen

Ehh laat maar...

pino123
door pino123 Jan 24, 2017 om 10:18
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Dat kan helemaal niet JACKYH, weet niet waar je deze wijsheid vandaan haalt maar dit is volslagen onzin...

Po
door Pontiac Apr 23, 2017 om 12:04
131 Antwoorden / 5 Vragen

vroeger zat er nog iemand achter het loket bij de bank ,nu mag je blij zijn als er na 10 minuten in de wacht te hebben te staan iemand je te woord wil staan ,dus sjekkie wat je hier neerpent is gel*l in de ruimte . of jij bent de bank bij Monopoly dan lukt alles .

diumenge
door diumenge - Jan 24, 2017 om 10:02
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hoezo opgelicht?

pino123
door pino123 - Jan 24, 2017 om 10:17
2763 Antwoorden / 14 Vragen
0

Is de sweater al betaald?, ik lees namelijk dat het bedrag van de rekening zal verdwijnen (de rekening die jij moet betalen). Blijft gek dat ze de bestelling annuleren. Maar inderdaad eerst even contact opnemen voordat je begint te roepen dat je bent opgelicht.

Cookies
door Cookies - Jan 24, 2017 om 10:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

@Jannie: Onderstaand antwoord is helaas niet correct, dus naar de bank gaan is zinloos. Bovendien staat het bedrag ook helemaal niet op een derdenrekening.

DOOR JACKYH - 24 JAN. 2017 OM 09:59 
368 ANTWOORDEN / 2 VRAGEN
1

Print de mail uit en ga naar je bank. Het bedrag staat nu op een derden rekening. Normaal kun je een overmaking niet terugboeken maar met deze mail in de hand kan de bank dat wel.

fa
door familyman - Jan 24, 2017 om 12:04
888 Antwoorden / 1 Vragen
2

Opgelicht? U heeft besteld en betaald, artikel / bestelling wordt geannuleerd en er wordt op 23-01-2017 beloofd terug te storten binnen 8 dagen en het is vandaag 24-01-2017? Bent u dan ongeduldig of opgelicht? Het eerste denk ik.

Fa
door Fabienne1994 - Apr 23, 2017 om 09:53
1 Antwoorden / Vragen
0

Hoi Jannie,
Mij is zojuist hetzelfde overkomen bij dit bedrijf.. Nu vraag ik mij af hoe de situatie bij jou is afgelopen. Heb jij binnen die 8 dagen je geld terug gekregen?

Groetjes,
Fabienne

marita5
door marita5 Apr 23, 2017 om 10:20
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@Fabienne1994 , lees hier de gegeven antwoorden , klik op de rode regel . https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/teezily-levert-niet?id=587736

diumenge
door diumenge - Apr 23, 2017 om 10:40
11969 Antwoorden / 15 Vragen
3

Jannie (Trippie) heeft hier precies één vraag gesteld en nooit de moeite genomen om ook maar te reageren op de reacties, dus heb niet teveel hoop op een reactie Fabienne.

ph
door phr1978 - Jun 21, 2017 om 20:11
1 Antwoorden / Vragen
0

Het regent klachten bij deze webshop Teezily. Heb via trustpilot voor het eerst de klachten gelezen. Als ik dat had geweten..... Volgens mij is die teezily, zoals ze zich noemen, gewoon een circuit van misdadigers die zo geld van je afhandig proberen te maken. Ik heb het nu zelf ook ondervonden. Via fb was er een leuke vaderdagactie. Je moest ook direct betalen. Na die 7 werkdagen en vaderdag allang is overschreden nog steeds geen shirt te bekennen. Een website van hun gevonden met een telefoonnummer. Je komt steeds in de wacht te staan. Dan maar een mail gestuurd, maar hier ook geen respons. 
Kunnen jullie van kassa hier ook aandacht aan besteden in jullie programma? Want die Tweezily gaat natuurlijk gewoon zo door en aangezien er al heel veel gedupteerden zijn...

Mvg,

de Vries

edrick3
door edrick3 Jun 21, 2017 om 20:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zou m'n klacht op FB plaatsen; dáár wordt geadverteerd toch?

costnix
door costnix Jun 21, 2017 om 20:37
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Voor contact met de redactie van Kassa, klik op de link Contact onder het kopje Service onderaan deze pagina. U bent giet op een forum.

tijger1
door tijger1 Jun 21, 2017 om 21:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@PHR1978

Waarom zou Kassa daar aandacht aan moeten besteden? U gaat toch ook pas zoeken NADAT u een klacht hebt? 

Dus al die aandacht en waarschuwingen zijn boter aan de galg gesmeerd.

Kijk voortaan een beetje verder dan Facebook.

marita5
door marita5 Jun 22, 2017 om 08:18
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@PHR1978 , lees hier de gegeven antwoorden , klik op de rode regel . https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/teezily-levert-niet?id=587736

Cookies
door Cookies Jun 22, 2017 om 09:20
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@PHR1978: het volgen van een cursus 'hoe gebruik ik mijn gezonde verstand' is effectiever. Nu was het Teezily, straks is het weer een andere shop.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jun 21, 2017 om 21:12
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

U heeft helemaal niets bij of via Facebook besteld, u bent gewoon op een advertentie aan het klikken geweest.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer