ma
door mark93 Sep 22, 2014 om 18:17
Geldzaken & recht

Opgelicht sport voeding (help)!

Hallo,

Ik ben achteraf heeeel dom geweest,
maar ik ben opgelicht en heb volgensmij een soort betaalcontract afgesloten!
ik zag op facebook een artikel over sportvoeding, sneller vet verlies meer spiermassa. ik werd doorgelinkt naar een website van menshealth. zie: (kijken op eigen risico) het kwam zo overtuigend over! dat ik onderaan de pagina, op de bestel nu gratis uw proefversie heb gedrukt!!, eenmaal er op geklikt werd ik doorgelinkt naar de site van Adrenalast en titanium pro X de site's zagen er zo op het oog goed uit. al mijn gegevens ingevuld en toen moest ik alleen verzendkosten betalen €6.50 (2x) en betaald met visa card!
keurig netjes 2 mails van de adrenalast en titanium pro x, en toen begon bij mij een lampje te branden. er stond een heel raar email adres in de mail.. eenmaal research gedaan blijkt de site mens health te zijn nagemaakt! en klopt er niks van!
op de 2 site's (adrenalast en titanium pro x) heb ik helaas na de bestelling pas de algemene voorwaarden doorgelezen en ik ben mij doodgeschrokken wat daar voor raars allemaal in stond. eerste 30 dagen proef daarna 60euro per maand!. voor het opzeggen staat er een telefoon nummer in de algemene voorwaarden, als ik deze bel krijg ik een algemeen persoon in nederland aan de lijn die van niks weet.... ik wil er staan ook diverse andere telefoon nummers op de site's maar daar heb ik geen vertrouwen meer in!
ik wil hier echt heel snel van af!
volgens visa zijn er 2 bedragen gereserveerd*
ik baal zo erg van mij zelf dat ik mij zo heb laten misleiden door deze site's. ongelooflijk

wat kan ik het beste doen?

ik hoor graag snel van jullie.
met vriendelijke groet mark

8944 40 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 22, 2014 om 18:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je bent zoals velen in de zogenaamde gratis producten val gelopen. Zeg je per ommegaande op de manier die volgens hen van toepassing is, vraag een bevestiging per mail (bewijs) en blokker zodra dat kan de leverancier op je creditcard.

ve
door verwijderd - Sep 22, 2014 om 18:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lees eens hier ter info wat Consuwijzer over dit soort zaken schrijft.

Suc6

ve
door verwijderd - Sep 22, 2014 om 18:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is het deze site?

klik HIER

En als dat 'm niet is, welke is het dan wel, kunt u een link geven?

ve
door verwijderd - Sep 23, 2014 om 16:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

zoekster schreef op maandag 22 sep 2014, 18:56: Is het deze site?

klik HIER

En als dat 'm niet is, welke is het dan wel, kunt u een link geven?

dit is 1 van de site.
HIER is de site van mens en health.
HIER en dit is de titanium pro x site

Alvast bedankt voor de antwoorden

ve
door verwijderd - Sep 23, 2014 om 16:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, dat is 'm dus. Als ik u was zou ik mijn creditcard (neem daar contact mee op, ik denk dat ze vaker met dit bijltje hebben gehakt) voor dit bedrijf blokkeren en niets in ontvangst nemen. Kunt u die reservering ongedaan maken?

Het is een of andere vertaalsite uit Verweggistan. Als het pakje door de brievenbus wordt bezorgd dan heeft u gewoon nooit iets ontvangen. En als er wordt aangebeld door meneer de postbode dan weigert u het aan te nemen. Want terugsturen gaat niet, dat voelt u al aankomen, dat wordt gedoe.

Wel 'een beetje dom' dat u daar in bent getrapt, natuurlijk. Maar ja, mannen en hun spierballen... blijft een dingetje...

Eventueel zou u nog een email kunnen sturen dat u de producten niet wilt hebben en dat u deze zult weigeren als ze u worden aangeboden aan de deur. Doe het in het Engels.

ve
door verwijderd - Sep 26, 2014 om 09:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, ik had het zelfde en heb de mailadressen gebruikt.

Nu kreeg ik de volgende mail terug:

Greetings,

Thank you for contacting customer care.

Your account with Titanium Pro X , order number : 5012XXXX and AdrenaLast , order number : 50121XXXX has been successfully canceled. Since your account was canceled within the Introductory Period, you may keep your order that was already shipped and there will be no further charges to your account.

We are unable to process your refund request through email.

You may contact our support team anytime at the phone number below to see if you are eligible for a refund, or if you have further questions.

Kind Regards,

Titanium Pro X & AdrenaLast Support Team

Is dit voldoende om overal vanaf te zijn?

Gr. Jeff

ve
door verwijderd - Sep 26, 2014 om 09:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

jeff85 schreef op vrijdag 26 sep 2014, 09:41: Hallo, ik had het zelfde en heb de mailadressen gebruikt.

Nu kreeg ik de volgende mail terug:

Greetings,

Thank you for contacting customer care.

Your account with Titanium Pro X , order number : 5012XXXX and AdrenaLast , order number : 50121XXXX has been successfully canceled. Since your account was canceled within the Introductory Period, you may keep your order that was already shipped and there will be no further charges to your account.

We are unable to process your refund request through email.

You may contact our support team anytime at the phone number below to see if you are eligible for a refund, or if you have further questions.

Kind Regards,

Titanium Pro X & AdrenaLast Support Team

Is dit voldoende om overal vanaf te zijn?

Gr. Jeff

Hallo jeff,

Zou je kunnen laten zien naar welke emailadressen en wat voor tekst(zonder je persoonlijke gegevens) je in de email hebt gezet?
Alvast bedankt. Gr mark

ve
door verwijderd - Sep 26, 2014 om 09:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

jeff85 schreef op vrijdag 26 sep 2014, 09:41: Hallo, ik had het zelfde en heb de mailadressen gebruikt.

Nu kreeg ik de volgende mail terug:

Greetings,

Thank you for contacting customer care.

Your account with Titanium Pro X , order number : 5012XXXX and AdrenaLast , order number : 50121XXXX has been successfully canceled. Since your account was canceled within the Introductory Period, you may keep your order that was already shipped and there will be no further charges to your account.

We are unable to process your refund request through email.

You may contact our support team anytime at the phone number below to see if you are eligible for a refund, or if you have further questions.

Kind Regards,

Titanium Pro X & AdrenaLast Support Team

Is dit voldoende om overal vanaf te zijn?

Gr. Jeff

Ja,, dat is voldoende.

ve
door verwijderd - Sep 26, 2014 om 09:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

support@titaniumprox.com en support@myaccountsupport.net

Hi,

I want to cancel the order XXXXXXX from XX/XX/XX. I did not make it myself.
I want to cancel the free sample and the following deliveries and I would have the money sent back to my account where you did subscriped it from.

[adresgegevens zoals bevestigd in mail]

PS I would like to have a confirmation of the cancellation!

ve
door verwijderd - Sep 26, 2014 om 10:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

@jeff85, of je het geld dat al van je creditcard is afgeschreven terugkrijgt is een tweede. Als het een laag bedrag is, zou ik het er verder bij laten zitten.

ve
door verwijderd - Sep 26, 2014 om 10:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb net antwoord gekregen op de mail die ik naar support@myaccountsupport.net heb gestuurd.

Greetings,

Thank you for contacting customer care.

Your account with Titanium Pro X , order number : xxxxxxxx and AdrenaLast , order number : xxxxxxxx has been successfully canceled. Since your account was canceled within the Introductory Period, you may keep your order that was already shipped and there will be no further charges to your account.

If you have further questions, please feel free to contact customer care.

Kind Regards,

Titanium Pro X & AdrenaLast Support Team

+31-858880321 .

hopelijk ben ik nu ook overal van af. bedankt allen voor de reacties!

ve
door verwijderd - Sep 26, 2014 om 10:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hou wel jullie rekeningen goed in de gaten de komende maanden, to be on the safe side ;-)

ve
door verwijderd - Sep 27, 2014 om 13:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo,
ik heb helaas ook hetzelfde meegemaakt.
heb de zelfde tekst als @jeff85 gebruikt om hun een mail te sturen.
heb dan ook hetzelfde bericht van hun terug gekregen net als jeff85 omschrijft.
hoop dat dit voldoende is.
wat een teringlijers om op deze manier aan je geld te moeten komen en onschuldige mensen die het goed bedoelen op deze manier te naaien!

ve
door verwijderd - Sep 28, 2014 om 11:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik probeerde hetzelfde te doen, ik heb ook twee mailtjes gestuurd eentje naar support@myaccountsupport.net en eentje naar support@titaniumprox.com om beide producten te cancelen...

Ik krijg echter meteen deze e-mail terug:

Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain titaniumprox.com by mx.coderomail.com.

The error that the other server returned was:
535 5.7.0 Fail

Dus ik vrees dat het e-mail adres dat opgegeven werd voor titanium pro x ook fake is - of ondertussen uitgezet?
De mail naar het klantenadres van Adrenalast (support@myaccountsupport.net) raakte wel verstuurd.

Bizar :/
Hadden jullie dat ook?

Ik heb mijn vraag om Titanium Pro X te cancellen ook naar het Adrenalast-adres gestuurd in de hoop dat het zo ook kan. In bovenstaande antwoordmailtjes werden beide producten vermeld. Anders weet ik niet hoe ik er verder vanaf moet.

ve
door verwijderd - Sep 28, 2014 om 11:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

narcosmicoma schreef op zondag 28 sep 2014, 11:15: Ik probeerde hetzelfde te doen, ik heb ook twee mailtjes gestuurd eentje naar support@myaccountsupport.net en eentje naar support@titaniumprox.com om beide producten te cancelen...

Ik krijg echter meteen deze e-mail terug:

Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain titaniumprox.com by mx.coderomail.com.

The error that the other server returned was:
535 5.7.0 Fail

Dus ik vrees dat het e-mail adres dat opgegeven werd voor titanium pro x ook fake is - of ondertussen uitgezet?
De mail naar het klantenadres van Adrenalast (support@myaccountsupport.net) raakte wel verstuurd.

Bizar :/
Hadden jullie dat ook?

Ik heb mijn vraag om Titanium Pro X te cancellen ook naar het Adrenalast-adres gestuurd in de hoop dat het zo ook kan. In bovenstaande antwoordmailtjes werden beide producten vermeld. Anders weet ik niet hoe ik er verder vanaf moet.

Ik kreeg ook een fout melding van een email te versturen naar support@titaniumprox.com. van support@myaccountsupport.net kreeg ik na een half uur meteen een reactie, (order nummer en gegevens in de mail meesturen).

groetjes

ve
door verwijderd - Oct 1, 2014 om 23:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Yo hier nog een heb alles al geregeld maar heb dat spul wel binnen gekregen maar meteen weg gooien ofniet ??? Of hebben jullie het toch gebruikt?? Gr sjef

ve
door verwijderd - Oct 2, 2014 om 15:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

sjefvandijk schreef op woensdag 1 okt 2014, 23:00: Yo hier nog een heb alles al geregeld maar heb dat spul wel binnen gekregen maar meteen weg gooien ofniet ??? Of hebben jullie het toch gebruikt?? Gr sjef

goedendag,

ik heb het gisteren ook binnengekregen. ik durf het niet te gebruiken :P,
er zaten overigens wel per briefpakket een bon in waar op stond €25 incl. vat?
dus ik heb alles voor de zekerheid van hun laten blokkeren..,

ve
door verwijderd - Oct 2, 2014 om 16:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja het ziet er wel allemaal goed uit maar er is verder ook niks te vinden over het product op Google dus weet het ook niet zal het moeten proberen meestal zit er slaolie in als het nep is

ve
door verwijderd - Oct 2, 2014 om 19:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Haha ik heb het gister ook binnen gekregen, en ik probeer ze gewoon een weekje heb er ook 6,9,5 voor betaald dan neem ik ze ook ;)

ve
door verwijderd - Oct 2, 2014 om 19:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zal proberen jullie op de hoogte te houden.

ve
door verwijderd - Oct 7, 2014 om 16:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mooi dat doe maar is gr

ve
door verwijderd - Oct 8, 2014 om 14:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hey,

heb net hetzelfde meegemaakt, heb net account proberen opzeggen... urgh ik hoop dat het geen verdere gevolgen heeft...

nog wel geen mail terug gehad.

bij mij ging het belletje rinkelen toen ik telefoneerde nr de costumers service Belgie en een engels-prekende vrouw aan de telefoon kreeg. ze kon me wel uitleg geven over mijn bestelling, maar ik vertrouwde er geen fluit van...

DAMN

ve
door verwijderd - Oct 15, 2014 om 10:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hier nog iemand die zo dom is geweest om erin te trappen.
Zag het staan samen met een vriend en hebben het toen besteld..
Heb ondertussen ook net een mail gestuurd naar: support@myaccountsupport.net
en heb meteen antwoord terug gehad

Greetings,

Thank you for contacting customer care.

Your account with Titanium Pro X- and AdrenaLast- has been successfully cancelled. Since your account was cancelled after Introductory Period, you may keep your order that was already shipped and there will be no further charges to your account.

We are unable to process your refund request through email. You may contact our support team anytime at the phone number below to see if you are eligible for a refund, or if you have further questions.

Kind Regards,

Titanium Pro X and AdrenaLast Support Team
Netherlands

Zou het zo voldoende zijn?
Had ook een mail gestuurd naar die titanium, maar die kreeg ik gelijk terug dat het adres niet bestond. Maar in deze mail staat dat beiden geannulleerd zijn.

Heeft er iemand het spul trouwens al geprobeerd?

ve
door verwijderd - Oct 15, 2014 om 11:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er is overigens nog niets van mijn bankaccount afgeschreven. weet niet of dit bij jullie wel het geval is?
En hoe zou je het kunnen blokkeren dat er niets word afgeschreven? Welk bedrijf/instantie moet je dan laten blokkeren bij de bank? Ben niet echt een held met dat soort dingen..

ve
door verwijderd - Oct 15, 2014 om 11:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het blijft toch mooi om te zien dat 1 woordje van 6 letters mensen dingen kan laten doen die ze anders nooit gedaan hadden.

ve
door verwijderd - Oct 20, 2014 om 11:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft iemand de pillen al gebruikt en wat is het resultaat?

ve
door verwijderd - Oct 20, 2014 om 12:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb ze 2 weken gebruikt , maar gebruik ze nu niet meer.geen resultaat dus! Het resultaat wat ik heb komt Door goede voeding en 4x in de week trainen.weggooien dus!

ve
door verwijderd - Nov 20, 2014 om 11:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik heb een vraag hierover, ik heb mijn gegevens ingevuld maar toen ik met mijn creditcard wilde betalen dacht ik, voor dat ik doe wil ik eerst iets meer weten over dat product.
Dus ik op Google kijken toen kwam ik hier terecht, nu is mijn vraag: ik heb wel mijn adres en mijn Email en tel ( en werd gelijk gebeld maar niet opgenomen ) opgegeven maar niet mijn creditcard gegevens doorgegeven en ook niets betaald.

Zit ik er alsnog aan vast of sturen ze deze alsnog op?

Ik hoor graag van jullie !

Alvast bedankt!

ve
door verwijderd - Nov 29, 2014 om 14:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kwam ook op deze site terecht en had ook zo mijn twijfels. Toch leek mij dat produkt wel wat. Door even verder te goochelen kwam ik bij Adrenalast en Titanium pro x bestellen. Op deze pagina kom kwam toen terecht bij Fight-and-fit-shop in Borne terecht. Gisteren besteld en vandaag al binnen. Veilig betaald via Ideal. Alleen is de Titanium Pro X op dit ,moment uitverkocht. Schijnbaar erg populair.

groet,

Jan

ve
door verwijderd - Nov 30, 2014 om 16:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik ben er ingetrapt stom maar helaas, heb inmiddels mijn account opgezegd met hulp van jullie thanks, mail terug gehad dat mijn account is opgezegd. meteen maar een het bedrijf van visa gebeld en het geld want ik voor de samples heb betaald is kwijt maar als ik een mail heb van de opzegging dan kunnen ze als ze weer iets proberen afteschrijven terug vorderen.
in de voorwaarden staat dat je 16 dagen de tijd heb om het op te zeggen dus ik ben nog op tijd!

is er bij jullie al meer nieuws toevallig?

ve
door verwijderd - Dec 11, 2014 om 20:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heren, ik heb een vraag ben hier namelijk ook ingestonken, sterker nog ik had niks door tot dat het bedrag op mijn credit kaart werd gereserveerd. Ik heb vandaag contact gehad met deze oplichters. En het account is inmiddels opgeheven. Ik had gelukkig de potjes nog dicht zitten en kan het nog terug sturen, het was alleen jammer dat ze me bij het bevestigen van het retourneren nog een ander creditcard nummer probeerde te vermelden dus wees gewaarschuwd. Heb nog een keer contact gezocht voor de juiste bevestiging heb alleen nog niks gehoord.
Nu is mijn vraag heeft iemand ook al zijn of haar geld terug gehad.

Met vriendelijke groet,

Chris

ve
door verwijderd - Jan 4, 2015 om 22:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor alle informatie. Ook ik helaas in deze oplichting gestonken. Creditcard laten blokkeren nadat ik zag dat er viermaal geld was afgeschreven. Hopelijk valt het nog terug te halen...

ve
door verwijderd - Jan 4, 2015 om 23:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ach ja, gratis proefpotjes. Niks ingestonken.

ve
door verwijderd - Feb 21, 2015 om 15:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

1 link werkt niet, Hierbij een afbeelding hoe ze adverteren via facebook:
http://oi58.tinypic.com/2u7oynb.jpg

ve
door verwijderd - Feb 21, 2015 om 15:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

mark93 schreef op zaterdag 21 feb 2015, 15:36: 1 link werkt niet, Hierbij een afbeelding hoe ze adverteren via facebook:
http://oi58.tinypic.com/2u7oynb.jpg

Gewoon logisch nadenken. Gratis bestaat niet.

ve
door verwijderd - Feb 23, 2015 om 11:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo iedereen, even een update van mijn kant.
ik heb mijn creditcard ook voor de zekerheid laten blokkeren dus voor de rest gelukkig niks meer van het bedrijf weer gehoord.
nu zag ik vandaag nog wel weer dat ze weer opnieuw zijn begonnen via facebook met een ander verhaal. zie onderstaande links.
Dat dit is toegestaan in nederland!, dat snap ik echt niet. kan dit niet worden tegengehouden?

- http://woestekracht.com/1?post=madrocknl

ve
door verwijderd - Feb 25, 2015 om 14:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Inmiddels bericht terug de ING, de toppers hebben het 'gestolen' geld terug kunnen halen. Dus maak er werk van als je bent opgelicht zou ik zeggen!

ve
door verwijderd - Feb 25, 2015 om 14:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

"site's zagen er zo op het oog goed uit."

Wat had u verwacht dat die schurken op hun website schrijven:

"Wij bedonderen de kluit, we draaien u een poot uit, en uw geld krijgt u nevernooit meer terug"???

Tuurlijk, een pilletje slikken en het vet verdwijnt als water in een vergiet.....

Vet verliezen en tegelijk bodymassa aanmaken kan maar op één manier:

HEEL HAARD WERKEN EN WERKEN EN WERKEN

ve
door verwijderd - Jun 8, 2015 om 20:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik ben er ingestonken. Helaas. Grrr...
Nu heb ik alleen nergens nog iets hoeven te betalen of creditcard gegevens hoeven in te vullen.
Ik heb alleen 2x een email met een bestelling van gekregen.
Heb al geantwoord op die mail dat ik helemaal van de koop af wil zien maar dat werkt natuurlijk.
Vrees ik dat ik een rekening thuis krijg. wat kan of moet ik doen?

Arri

ve
door verwijderd - Jun 8, 2015 om 20:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste arri,

hoop dat de volgende informatie u uitkomst bied; klik hier.
Als u niet bewust een abonnement bent aangegaan dan niet betalen uiteraard.