jh
door jhkremer Dec 21, 2014 om 11:43
Computers & telefonie

Opgeslagen foto

hoi
ik was mijn telefoon aan het opschonen en heb daar per ongeluk ook alle foto`s bij gewist ( foto`s van mijn overleden moeder) weet iemand of ik die weer terug kan vinden?
b.v.d.Marianne

1322 11 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Dec 21, 2014 om 11:50
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dat begint met wat meer informatie te geven. Merk en type telefoon, OS en versie daarvan. Cloud opslag wel of niet ingeschakeld, dat soort dingen.

hutch
door hutch - Dec 21, 2014 om 11:55
4515 Antwoorden / 29 Vragen

En: nu geen nieuwe foto's maken, tot dat alles hersteld is.

Klik * * ook eens.

edrick3
door edrick3 - Dec 21, 2014 om 12:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo jhkremer,

Het is natuurlijk altijd verstandig om foto's dubbel op te slaan om er zeker van te zijn dat je ze behoudt.
Maar ja, daar heb je nu niets aan.
Kijk eens of je ze met Recuva terug kunt halen.

Suc6

hutch
door hutch - Dec 21, 2014 om 12:40
4515 Antwoorden / 29 Vragen

@Edrick3, mijn link ook al gezien?

Gr. Hutch

jh
door jhkremer - Dec 21, 2014 om 12:51
10 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=hutch schreef op zondag 21 dec 2014, 11:55]En: nu geen nieuwe foto's maken, tot dat alles hersteld is.

Klik * * ook eens.

jh
door jhkremer - Dec 21, 2014 om 12:53
10 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=hutch schreef op zondag 21 dec 2014, 11:55]En: nu geen nieuwe foto's maken, tot dat alles hersteld is.

Klik * * ook eens.
dank je wel ik ben naar je link gegaan en ben het aan het proberen

edrick3
door edrick3 - Dec 21, 2014 om 14:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=hutch schreef op zondag 21 dec 2014, 12:40]@Edrick3, mijn link ook al gezien?

Gr. Hutch

Oei, je verwijst inderdaad ook naar Recuva. Sorry.

Toch maar gelijk even een opmerking dan: hoop niet dat TS via jouw link recuva downloadt.
Dat gaat namelijk via Softonic en dan wil er nog wel eens allerlei 'rommel' meekomen.

@jhkremer,

Dus.....Recuva downloaden via de door mij gegeven link is veiliger!. ;-)

Met vr.gr.

jh
door jhkremer - Dec 22, 2014 om 15:44
10 Antwoorden / 9 Vragen

iedereen heel hartelijk dank voor de reacties .
het probleem is gelukkig opgelost nl. telefoon helemaal uitgezet en weer opnieuw
aangezet en alles stond er raar maar waar weer op
weet ook niet hoe het kan , dus bij deze
dank jullie wel ,groetjes Marianne

edrick3
door edrick3 - Dec 22, 2014 om 16:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@jhkremer,

Dat is dan gelukkig goed gegaan.
Mooi dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugmelden.

Fijne feestdagen

aurora1
door aurora1 - Dec 23, 2014 om 12:26
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik zou dan maar snel kopieën van de foto's op de pc zetten en/of elders.

macwouter
door macwouter - Dec 23, 2014 om 14:57
825 Antwoorden / 9 Vragen

Gebruik een of andere Cloud dienst zoal Dropbox of Google drive. Mocht je de telefoon kwijt zijn dan heb je alles nog op de PC. Mocht de PC crashen heb je alles nog op de telefoon. Zo bespaar je ook ruimte op de harde schijf.