an
door ano12345 Nov 23, 2015 om 23:44
Geldzaken & recht

Opheffen rekening nieuwe overeenkomst 2015 tekenen

Een paar dagen geleden wilde ik mijn 2e betaalrekening opheffen.
Dat kon niet online maar moest d.m.v. langskomen of bellen.
(De oude betaal en spaarrekening vanaf mijn geboorte wilde ik aanhouden).

Ik koos voor de optie bellen...
Nu wilde ik per direct de 2e betaalrekening opheffen. Het koste mijn geld i.p.v. dat het mijn iets opleverde.

Er zou mijn bericht worden gestuurd en dat moest ik dan bevestigen.
Het saldo was al 0.
Dus kreeg ik de overeenkomst, de algemene bankvoorwaarde, de algemene voorwaarden betaalrekening en bankdiensten, de tarieven en limieten binnen. En dat de bankrekening per eind januari opgeheven zou worden.

Als je iets wil opheffen waarom duurt het zo lang en waarom moet ik dan nieuwe overeenkomsten 2015 ondertekenen?

Heeft iemand dit ook meegemaakt?

Het is inmiddels wel opgelost (ik kreeg uiteindelijk het formulier om op te heffen) maar ik vond het zo raar dat ik nieuw voorwaarden moest ondertekenen.

677 3 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 24, 2015 om 09:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo beertjebom,

.....maar ik vond het zo raar dat ik nieuw voorwaarden moest ondertekenen.....
Dat is ook raar. Mogelijk is er een vergissing gemaakt.
Weet je wel zeker dat je nu per abuis geen nieuwe rekening hebt aangevraagd?

Met vr.gr.

mahadma
door mahadma - Nov 24, 2015 om 11:11
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Recentelijk een rekening met 2 muisklikken en een code opgeheven via internet, is dit een bank uit de pre-historie?

an
door ano12345 - Dec 3, 2015 om 22:41
9 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb dat gedaan d.m.v. bellen.

Ik denk dat ze inderdaad mijn oude rekening om heeft gezet in een nieuwe rekening en toe het opheffen heeft toegepast.

Sst Rabobank... 8-|