kr
door kraantje48 Oct 16, 2014 om 06:38
Voeding & gezondheid

Oplichting ??

Ik krijg een vraag van Agis over aanvraag voor tandheelkunde over ophoging klik gebit door Tandprothetische Praktijk Ospina mevr D.M.Ospina Rondon
Ik heb geen klik gebit en bij mijn tandarts Zonnestraal is deze ook niet bekend

OPLICHTING ??????

964 13 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Oct 16, 2014 om 06:46
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Of een foutje. Vraag het eens na bij AGIS. Ik word zo moe van die mensen die om het minste geringste oplichting roepen.

kr
door kraantje48 - Oct 16, 2014 om 07:00
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik word zo moe van die mensen die om het minste geringste oplichting roepen.

Wat is dat nu voor Antwoord het is in ieders belang als fraude bekend wordt

diumenge
door diumenge - Oct 16, 2014 om 08:33
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Als het inderdaad fraude is ja. Fouten zijn ook nog een reële mogelijkheid. Wat was de reactie van AGIS op de vraag/melding hierover?

me
door mein33 - Oct 16, 2014 om 09:32
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Als Agis uw zorgverzekeraar is dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat u contact opneemt met Agis en hen de vraag voorlegt waarom zij u deze vraag stellen, dat kon wel eens licht in de duisternis brengen.
Bij het stellen van uw vraag kunt u uw opmerking m.b.t. fraude maar beter achterwege laten.

me
door mein33 - Oct 16, 2014 om 09:35
5658 Antwoorden / 28 Vragen

P.S.

Controleer, voor u gaat bellen, of u het juiste (echte) telefoonnummer van Agis gaat bellen.
Kijk daarvoor bij uw polisgegevens.

costnix
door costnix - Oct 16, 2014 om 12:39
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Geen oplichting, maar een foutje van die tandarts. Het is een praktijk in Amstelveen. Klik hier

tenormin
door tenormin - Oct 16, 2014 om 14:08
16828 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=costnix schreef op donderdag 16 okt 2014, 12:39]Geen oplichting, maar een foutje van die tandarts. Het is een praktijk in Amstelveen. Klik hier

Lijkt me toch een vreemde praktijk: niemand in dienst!

aurora1
door aurora1 - Oct 16, 2014 om 15:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ospina: klik hier. En: klik hier.
Word je ook niet echt veel wijzer van.

Cookies
door Cookies - Oct 16, 2014 om 16:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=mein33 schreef op donderdag 16 okt 2014, 09:32]
Als Agis uw zorgverzekeraar is dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat u contact opneemt met Agis en hen de vraag voorlegt waarom zij u deze vraag stellen, dat kon wel eens licht in de duisternis brengen.
Bij het stellen van uw vraag kunt u uw opmerking m.b.t. fraude maar beter achterwege laten.

Agis heeft met topicstarter gebeld! Kan fraude zijn, kan ook een fout zijn. Ik neem aan dat het Agis duidelijk is geworden dat topicstarter van deze praktijk geen klant is.

gerbera
door gerbera - Oct 16, 2014 om 16:05
7359 Antwoorden / 14 Vragen

Waarschijnlijk voor Agis ook een vreemde gang van zaken vandaar dat ze u vragen of dit wel klopt.
Dit heeft niets met oplichting te maken maar mogelijk dat Agis zelf een foutje heeft gemaakt door het verkeerde adres aan uw naam te koppelen. Want hoe moet een tandarts uit Amstelveen aan uw gegevens komen als u daar niet onder behandeling bent.

me
door mein33 - Oct 16, 2014 om 17:45
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@carola.83,

Ts schrijft : Ik krijg een vraag van Agis.
Nergens geeft Ts aan of dit telefonisch of op andere wijze heeft plaatsgevonden

Dus, om zekerheid te krijgen, zelf Agis bellen en het bericht verifiëren op echtheid, inhoud en om duidelijkheid te krijgen.

pi
door pieterwolters - Oct 16, 2014 om 18:41
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tenormin schreef op donderdag 16 okt 2014, 14:08][quote=costnix schreef op donderdag 16 okt 2014, 12:39]Geen oplichting, maar een foutje van die tandarts. Het is een praktijk in Amstelveen. Klik hier

Lijkt me toch een vreemde praktijk: niemand in dienst!

Dit is gewoon een template die niet gevuld is. Zegt verder niets. Het is niet de site van de tandartspraktijk.

pi
door pieterwolters - Oct 16, 2014 om 18:42
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Zou overigens nog vreemder zijn geweest als op zo'n site alle medewerkers vermeld zouden zijn.