he
door henry1942 Apr 23, 2015 om 19:15
Computers & telefonie

Opstarten laptop

Bij het opstarten van de laptop( Toshiba satellite c660 met Windows 7 Home Premium) ) krijg ik steeds op het scherm:
TOSHIBA lLeading Innovation
Windows update configureren, schakel de computer niet uit.
het duurt dan soms wel een half uur voordat de pc opstart en bij het afsluiten gaat de pc ook steeds 53 upgrades van windows 7 uitvoeren , is hier iets aan te doen, zodat het weer een beetje sneller gaat ?? b.v.d. H.

1265 7 Rapporteer

ho
door hopetobehelping - Apr 23, 2015 om 19:52
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste henry1942,

windows update kan aardig wat tijd in beslag nemen.
Bij u mislukt windows update steeds zodat u iedere keer een half uur verder voordat u uw laptop eindelijk kunt gebruiken ?

U kunt proberen om de automatische windows update uit te zetten (ga er vanuit dat u deze aan heeft staan), klik hier voor meer uitleg.
De updates heeft u wel nodig. Nadat u de automatische windows update heeft uitgezet kunt u de updates zelf opzoeken en installeren. Voor het opstarten van windows update, zie ook de eerdere link.
Als de updates hierna correct zijn geïnstalleerd zet u automatische windows update weer aan.
Hoop dat dit helpt om uw laptop sneller op te laten starten.

zw
door zwaardvis - Apr 23, 2015 om 21:05
1525 Antwoorden / 51 Vragen

U schrijft steeds 53 updates. Mag ik hieruit concluderen dat het steeds dezelfde zijn die dus blijkbaar mislukken? Kijk eens bij Windows Update->Geschiedenis naar de status van de laatste updates. Staat daar overal Mislukt bij?

Of onderbreekt u dit update proces iedere keer? In dat geval gewoon alles afwachten en daarna bij de status , zoals hierboven beschreven, kijken of de updates nu wel geinstalleerd zijn.

ph
door philip36 - Apr 24, 2015 om 00:30
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Als er bij het afsluiten updates geïnstalleerd worden, kunt u na het automatisch afsluiten door Windows de laptop opnieuw inschakelen.
U moet dan wel wachten tot de updates geconfigureerd zijn voordat u de laptop uit kunt schakelen.
De volgende keer dat u de laptop gaat gebruiken zijn de updates al geconfigureerd en start deze direct door.

door 1953 - Apr 24, 2015 om 03:32
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Ligt ook aan uw downloadsnelheid van uw provider, processorsnelheid van de laptop etc.

Gelet op het feit dat u nog W7 gebruikt, zal uw laptop ook niet meer de jongste zijn. De tecnologie van destijds is niet meer te vergelijken met die van heden.

Overweging van een nieuwe laptop bij het uitkomen van W10 aan te schaffen waard?

crewmember
door crewmember - Apr 24, 2015 om 09:33
1040 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=1953 schreef op vrijdag 24 apr 2015, 03:32]Ligt ook aan uw downloadsnelheid van uw provider, processorsnelheid van de laptop etc.

Gelet op het feit dat u nog W7 gebruikt, zal uw laptop ook niet meer de jongste zijn. De tecnologie van destijds is niet meer te vergelijken met die van heden.

Overweging van een nieuwe laptop bij het uitkomen van W10 aan te schaffen waard?

Er gaat gewoon een update fout, en jij raad een nieuwe laptop aan?

he
door henry1942 - Apr 24, 2015 om 11:15
100 Antwoorden / 28 Vragen

Heb de pc via veilige modus opgestart en kreeg toen de melding "fout bij upgrades repareren", heb dat toen aangeklikt en de pc startte daarna wel gewoon op. Wel heeeeeeel traag, maar is mee te leven. Bedankt allen ( ben t/m 3 mei afwezig, i.v,m. event. reageren mijnerzijds) H.

aurora1
door aurora1 - Apr 24, 2015 om 23:31
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U kunt eventueel programma's die mee opstarten terwijl dat niet nodig is uitzetten. Start - msconfig (intikken in het zoekvakje) vervolgens op msconfig.exe klikken en in het venstertje dat u dan ziet klikken op opstarten. Daar kunt u programma's die u niet gebruikt uitvinken, bijv. Adobe reader, Quicktime Player enz.
Als u deze programma's een keer nodig heeft starten ze vanzelf op.
Lees daarvoor ook even klik hier.