Optical Express Amsterdam
Hallo,
In december had ik een definitieve afspraak bij Optical Express Amsterdam om mijn ogen te laten laseren. Ik vond het allemaal erg spannend. Op mijn werk diensten geruild zodat ik lang genoeg vrij was. De week voor kerst 2014 zou het gebeuren totdat ik een week van te voren werd gebeld dat zij mijn afspraak een week moesten verzetten. Ik stemde hiermee in. Dag erna werd ik gebeld met het excuus of ik toch weer de oude datum kon, want er was een spoed geval tussen gekomen. Ik wilde zo graag mijn ogen laten laseren dat ik hier ook mee instemde. Ik moest binnen 24 uur een aanbetaling doen van 400 euro, omdat het op korte termijn was. Dit keurig gedaan. 2 dagen erna werd ik weer gebeld met de mededeling dat de afspraak weer niet kon doorgaan door een spoedgeval. Ik kon alleen ergens in januari of februari er nog tussen worden geplaatst. Het voelde voor mij niet meer goed om mijn ogen te laten laseren. Als ze al zo chaotisch waren in afspraken, hoe moest dat dan tijdens de behandeling. Tijdens een telefoongesprek dit aangeven en mijn geld terug gevraagd. Na een paar dagen had ik nog geen annulerings mail gehad. Nogmaals terug gemaild met de mededeling dat ik mijn geld terug wil en alle afspraken wil annuleren. Hier kreeg ik gelukkig reactie op. Na 10 dagen nogmaals gemaild dat ik het geld nog niet had ontvangen. Reactie terug was: ik moest rekening houden dat het geld gemiddeld pas na 6 weken werd terug gestort. Oke, dacht ik dan wacht ik netjes. Na 6 weken niks ontvangen. Nogmaals gemaild ik moest nog even wachten. Na 8 weken gebeld met de secretaresse van Optical Express Amsterdam en die vertelde mij dat het nooit zo lang duurde. Na 9 weken weer gemaild. Met de mededeling als ik het deze week niet ontvang dat ik mijn rechtsbijstand ga inschakelen. Ik kreeg al snel een antwoord terug van het hoofdkantoor in Engeland dat ze het deze week zouden terug storten en met den wel gemeende excuses. Nu zijn we 10 dagen verder en heb nog niks ontvangen op mijn rekening. Ook diegene waarmee ik contact had al 9 weken, laat niks uitzich zelf horen. Ik moet er zelf iedere keer achteraan.
Ik vind dit geen manier om met klanten om te gaan. Van de 400 euro kan optical express al dik 2 maanden rente trekken.
Ga vandaag de rechtsbijstand inschakelen, kijken wat zij voor elkaar krijgen.
Heeft iemand hier ook ervaringen mee? En heeft iemand nog tips wat ik nog meer zou kunnen doen?
Groetjes,
Tamara
Hallo tamaar1991,
Nou, van die rente zullen ze niet rijk worden. ;-)
Neemt niet weg dat dit geen manier van doen is.
Inderdaad: rechtsbijstand inschakelen.
En zet je klacht op klachtenkompas.nl
Met vr.gr.
Hallo Edrick3,
Dank je wel voor de snelle reactie.
Ik ga het zeker daar ook even opzetten.
Met vriendelijke groet,
Tamara
Tamara hier een tip. Ik heb mijn ogen laten laseren bij Retina in Zeist.maar heb wel €2500 per oog betaald. Ze geven uitstekende voor en nazorg en zijn klantvriendelijk. Ik heb vele vrienden naar hen verwezen. Sukses met het terugkrijgen van je geld.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Zakelijk energiecontract consument
Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.
nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze
...
Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer