zh
door zhumaharry Oct 17, 2014 om 12:42
Geldzaken & recht

Opzeggen postcodeloterij

ik ben via de telefoon benaderd om mee te spelen met de postcode loterij en nu ben ik zo voel ik het in de maling genomen ik wil met 1 x meespelen en nu beweren ze dat ik voor 4 x heb gekozen toen ik dit wilde ophelderen via de telefoon werd er niet aardig tegen mij gespoken en werd constant verteld dat ze mij niet kon verstaan echt heel vervelend ik heb nooit ergens voor getekend. ik leef van een minimum wao uitkering samen met mijn zoontje en kan dat absoluut niet betalen om voor 4x per mnd mee te spelen wat nu mvg aa kok

625 6 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Oct 17, 2014 om 12:55
11541 Antwoorden / 51 Vragen

U bent in een telefonische valkuil terecht gekomen. Wanneer bent u gebeld?
Misschien is er nog aan te ontkomen op de een of andere weg.

mahadma
door mahadma - Oct 17, 2014 om 13:03
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Klik HIER

en lees wat consuwijzer er over zegt en schrijft.

li
door liesbethmal - Oct 22, 2014 om 01:30
45 Antwoorden / 55 Vragen

Dag Zhumaharry,

Gewoon via de bank terug laten storten en dan het banknr. laten blokkeren, laat hun dan maar met bewijzen komen.

Veel plezier met je dag, Liesbeth.

diumenge
door diumenge - Oct 22, 2014 om 06:39
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Automatisch incasso's voor loterijen zijn niet te storneren. Als het al zou kunnen is het vragen om problemen. Slecht advies dus liesbethmal.

Als er écht onterecht is geïncasseerd moet u contact opnemen met uw bank, dan gaan ze het onderzoeken.

Waarom zeggen ze dat ze u niet kunnen verstaan? Spreekt u slecht Nederlands of is de verbinding slecht? Afijn, opzeggen kan ook online > [url=http://www.postcodeloterij.nl/opzeggen/opzegformulier.htm][u]KLIK HIER[/u][/url].

En voortaan niet meer ingaan op telefonische aanbiedingen, gewoon helemaal niet. Ontstaan er ook geen misverstanden.

zh
door zhumaharry - Oct 22, 2014 om 14:45
1 Antwoorden / 1 Vragen

nee ik spreek helemaal geen slecht nederlands en hoor nooit iemand klagen over dat ik zgn niet te verstaan zo zijn
maar het komt bij steeds meer instanties voor als ze je nog moeten vangen zijn ze erg aardig maar als je ergens mee wilt stoppen dan niet meer aardig
ik heb pas een programma gekeken waar duidelijk werd gemaakt dat een bandop name helemaal niet rechts geldig is er is nog steeds een handtekening nodig wie weet daar meer van
gr zhumaharry

diumenge
door diumenge - Oct 22, 2014 om 18:28
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ja, die regels gelden vanaf 13 juni 2014 > klik.