m.
door m.sassenburg May 9, 2012 om 10:31
Computers & telefonie

Opzeggen youfone

Geachte lezer,

Ik heb sinds januari 2012 een sim only abonnement bij Youfone.
Sinds 07-03-2012 kan ik het verbruik van de belminuten niet meer inzien, ik vind dat erg lastig en het is tegen de gemaakte afspraak.
Dit staat zelfs nu nog op de site van Youfone en klopt dus niet!

"Via MyYoufone kunt u de actuele status zien van uw verbruik. De factuur periode loopt van de eerste dag van de maand tot de laatste dag van de maand. De weergave van het gebruik kan verschillen met het daadwerkelijke verbruik"

Op de site van bellen.com staan ook een hoop klachten over dit bedrijf.
Op 29-04-2012 heeft een youfone medewerker dit antwoord achtergelaten;

Geachte heer/mevrouw,

Vanaf heden kunt u zorgeloos inloggen op Myyoufone. Binnen enkele dagen kunt u de lopende kosten ook bekijken.

Hartelijk dank voor uw geduld.

Met vriendelijke groet,
Team Youfone

Daar klopt dus ook niks van.
Ik heb youfone 2 weken geleden een mail gestuurd maar daar wordt niet op gereageerd.

Kan ik opzeggen?

Vriendelijke groet,

M.Sassenburg.

982 1 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 9, 2012 om 11:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan opzeggen aan het eind van je contractperiode.Youfone heeft geen wijziging in je abonnement aangebracht, dus je hebt geen grond om eerder op te zeggen.