er
door eric.d Mar 22, 2014 om 16:02
Voeding & gezondheid

Opzegging abonnement Fit for Free

Sinds December 2013 heb ik de abonnementen van mij en mijn vriendin opgezegd. Dit heb ik gedaan conform hun beschreven procedures, namelijk op schrift en met de pasjes mee geleverd. Toch werd er iedere maand 2,95 per rekening van ons afgehaald. Ik heb hierover wederom een brief gestuurd. Na een maand kreeg ik antwoord dat zij onze pasjes niet hebben ontvangen (wel mijn brief). En of ik per pasje 25 euro wil afkopen en wil betalen voor de storneer kosten. Oplopend tot totaal bijna 100 euro.

Wat kan ik het beste doen?

Groeten Eric

2078 14 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Mar 22, 2014 om 17:54
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ik zou zeggen 'kom maar op'. Schrijf ze een aangetekende brief dat jullie die abo's hebben opgezegd, dat de pasjes bij de opzegbrieven zaten en dat jullie niets gaan betalen. En als ze bij hun standpunt blijven dat ze dan maar een rechtszaak moeten aanspannen tegen jullie.
Verzoek vriendelijk om een schriftelijke reactie. ;-)

Die idioterie van FFF is alom bekend.

tijger1
door tijger1 - Mar 24, 2014 om 09:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Storneerkosten van bijna € 50,00? Het moet niet gekker worden met dat bedrijf.

er
door eric.d - Mar 24, 2014 om 18:55
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ja die storneer kosten zijn rond de 30 euro, maar het bedrag dat ik gestorneerd heb, willen ze ook nog. En het gaat dus om twee leden dus ik moet wel eerlijk zijn dat alles gedeeld door twee moet. Maar bedankt voor je medeleven!

Ja
door JanvanAlles - Mar 24, 2014 om 18:57
328 Antwoorden / 1 Vragen
0

En hóp, item 364.724 voor mensen die niet kunnen lezen noch googlen.

er
door eric.d - Mar 24, 2014 om 19:00
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

[quote=thaorchid schreef op maandag 24 mrt 2014, 18:57]En hóp, item 364.724 voor mensen die niet kunnen lezen noch googlen.
Deze snap ik ff niet?

tijger1
door tijger1 - Mar 24, 2014 om 19:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

[quote=eric.d schreef op maandag 24 mrt 2014, 18:55]Ja die storneer kosten zijn rond de 30 euro, maar het bedrag dat ik gestorneerd heb, willen ze ook nog. En het gaat dus om twee leden dus ik moet wel eerlijk zijn dat alles gedeeld door twee moet. Maar bedankt voor je medeleven!



U bedoelt dan denkelijk die € 2,95 per maand per persoon. Maakt verder niet uit. Laat ze maar eisen, ze hebben geen poot om op te staan.

tijger1
door tijger1 - Mar 24, 2014 om 19:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

[quote=eric.d schreef op maandag 24 mrt 2014, 19:00][quote=thaorchid schreef op maandag 24 mrt 2014, 18:57]En hóp, item 364.724 voor mensen die niet kunnen lezen noch googlen.
Deze snap ik ff niet?


Dat is het aantal topics, beetje overdreven, wat hier al over Fit For Free is behandeld.

19
door 1953 - Mar 24, 2014 om 19:37
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Je moet blijkbaar ter plaatse het pasje inleveren met een ontvangstbewijs dat jet het pasje hebt ingeleverd.

Jullie zijn niet de eersten en ook niet de laatsten waar het pasje van fit-for-free nimmer zou zijn ingeleverd. Blijkbaar een melkkoe dat pasje.

Persoonlijk inleveren het pasje van fit-for-free bij de sportschool zelf is mijn devies.

Ja
door JanvanAlles - Mar 24, 2014 om 19:48
328 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=tijger1 schreef op maandag 24 mrt 2014, 19:24][quote=eric.d schreef op maandag 24 mrt 2014, 19:00][quote=thaorchid schreef op maandag 24 mrt 2014, 18:57]En hóp, item 364.724 voor mensen die niet kunnen lezen noch googlen.
Deze snap ik ff niet?


Dat is het aantal topics, beetje overdreven, wat hier al over Fit For Free is behandeld.

Goed verstaander, half woord.

fi
door fitforfree nl - Mar 28, 2014 om 14:30
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Eric, wij vinden de situatie (net als jij) heel vervelend en willen dit graag voor je uitzoeken. Stuur even een mailtje naar webcare@fitforfree.nl met je contactgegevens. Vermeld hierbij ook de naam van het forum + je gebruikersnaam op het forum. Groetjes, Marielle

er
door eric.d - Apr 3, 2014 om 19:59
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

Mooi he. Dan zegt Fit for Free de situatie te willen uitzoeken...... Aan het einde van de rit.....nog steeds betalen!

Zelfs, toen ik aangaf dat ik het zeer kwalijk vond dat ze mij niet eens bedankt hebben voor het helpen van het personeel tegen een agressieve klant die vermoedelijk een wapen droeg, kreeg ik als antwoord dat ze geen verdere correspondentie over dit onderwerp wenste voort te zetten.

Bedankt Fit for Free! Het gaat me niet eens om het geld, maar puur uit principe zal ik alles doen om jullie tegen te werken. Jullie zullen net zo hard moeten werken voor die euro's als dat ik moest doen!

tijger1
door tijger1 - Apr 3, 2014 om 20:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Dat is dus simpel, gewoon niet betalen.

19
door 1953 - Apr 3, 2014 om 20:14
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=eric.d schreef op donderdag 3 apr 2014, 19:59]Mooi he. Dan zegt Fit for Free de situatie te willen uitzoeken...... Aan het einde van de rit.....nog steeds betalen!

Zelfs, toen ik aangaf dat ik het zeer kwalijk vond dat ze mij niet eens bedankt hebben voor het helpen van het personeel tegen een agressieve klant die vermoedelijk een wapen droeg, kreeg ik als antwoord dat ze geen verdere correspondentie over dit onderwerp wenste voort te zetten.

Bedankt Fit for Free! Het gaat me niet eens om het geld, maar puur uit principe zal ik alles doen om jullie tegen te werken. Jullie zullen net zo hard moeten werken voor die euro's als dat ik moest doen!

Zoals ik het al eerder aangaf, de beste remedie daartegen is het persoonlijk inleveren met bewijs van enig vrijwaring jegens de klant(en).

me
door mek1967 - Aug 29, 2014 om 11:36
10 Antwoorden / 2 Vragen
0

[quote=fitforfree nl schreef op vrijdag 28 mrt 2014, 14:30]Beste Eric, wij vinden de situatie (net als jij) heel vervelend en willen dit graag voor je uitzoeken. Stuur even een mailtje naar webcare@fitforfree.nl met je contactgegevens. Vermeld hierbij ook de naam van het forum + je gebruikersnaam op het forum. Groetjes, Marielle

ik heb zo vaak gemaild en gebeld en alles naar jullie opgestuurd en nog word ik lastig gevallen net als alle andere hier op de site.
En nou vragen aan de mensen van stuur even een mailtje met je forumnaam en gebruikersnaam is natuurlijk onzin!!!!
Iedereen vind het vreselijk dat jullie zulke praktijken erop na houden.
Dat jullie je niet aan de wet houden.

Ik denk als jullie zo doorgaan wij met zijn allen incl. tros radar en kassa jullie een proces aan jullie broek krijgen.

Ik denk dat het dan eindelijk voor jullie afgelopen is met deze maffia praktijken.
Andere woorden heb ik er helaas niet voor

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer