hehahi
door hehahi Nov 8, 2013 om 17:26
Auto & vervoer

Opzegtermijn ANWB Wegenwacht?

Ben in december 2010 lid geworden van de Wegenwacht. Hoe werkt het met opzeggen? Na 1 jaar lidmaatschap per maand (nieuwe regels voor abonnementen) opzegbaar? Per december ieder jaar? Of per definitie jaarlijks per 15 november zoals ik het lees op de ANWB-site?

3740 13 Rapporteer

hehahi
door hehahi - Nov 8, 2013 om 17:39
57 Antwoorden / 70 Vragen

okay, voor 15 november it is! Hopelijk lezen meer mensen dit.... Ik verander wellicht deze week van auto, bij de nieuwe zit een uitgebreide pechhulp. Exit ANWB.

Waarom kun je bij de ANWB eigenlijk niet na 1 jaar per maand opzeggen? Geldt tegenwoordig ook voor de meeste abonnementen. Vind dit niet erg klantvriendelijk, terwijl ze dat wel graag uitstralen...

diumenge
door diumenge - Nov 8, 2013 om 17:47
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Omdat het een vereniging is.

diumenge
door diumenge - Nov 8, 2013 om 17:47
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Precies zoals het op hun site staat. Snel opzeggen dus.

mahadma
door mahadma - Nov 8, 2013 om 17:47
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Of per definitie jaarlijks per 15 november zoals ik het lees op de ANWB-site?

JA! het is nu 8 november, dus ......... aan de slag!

edrick3
door edrick3 - Nov 8, 2013 om 17:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo hehahi,

Lees maar even deze TIP.

Vóór 15 nov.!!

Met vr.gr.

door 14peter - Nov 8, 2013 om 17:52
567 Antwoorden / 2 Vragen

Als u VOOR 6 uur het nummer belt dat achterop uw pasje staat is 't ook geregeld.

zoekster
door zoekster - Nov 8, 2013 om 17:55
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Eindelijk iemand die hier op tijd naar vraagt en niet als het al te laat is .... ;-)

ro
door ron530 - Nov 8, 2013 om 17:56
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Met excuus maar bent u niet bezig het wiel opnieuw uit te vinden.
"okay, voor 15 november it is! Hopelijk lezen meer mensen dit."

Elk jaar weer komt de opzegtermijn weer ter sprake en steeds is weer het standaard antwoord " het is geen contract maar een lidmaatschap die jaarlijks verlengt wordt tenzij je voor 15 november opzegt"

tijger1
door tijger1 - Nov 8, 2013 om 18:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar mocht u willen lezen wat anderen er van vinden, tik dan in het zoekvak ANWB opzeggen in en lees dan maar een paar dagen. Niet tot en met 15 november, dus opletten.

valerius-2
door valerius-2 - Nov 8, 2013 om 19:19
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Kijk eens bij de tips daar vind u precies welke tijd u daar voor nodig heeft daar staat n.l. voor 15 november.

diumenge
door diumenge - Nov 8, 2013 om 19:22
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op vrijdag 8 nov 2013, 19:19]Kijk eens bij de tips daar vind u precies welke tijd u daar voor nodig heeft daar staat n.l. voor 15 november.Tip. Lees de vraag eens. Daar staat al precies hetzelfde.

tenormin
door tenormin - Nov 8, 2013 om 21:38
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@ron530, Als hehahi het geweten had, was de vraag überhaupt niet gesteld. Dat bedoel ik vaak met antwoord geven aan mensen die het niet weten. Er komen en zullen blijven komen, altijd nieuwelingen die het niet weten. Is immers bij veel vragen zo. De 'nieuweling' is onschuldig, wat hier een vraag met een baard is, is voor degene die hem stelt, niet. Men zou ook even op de voorwaarden van de ANWB kunnen googelen; staat het ook duidelijk.

tijger1
door tijger1 - Nov 8, 2013 om 22:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hij had het anders zelf al gelezen op de site.