eclipse
door eclipse May 28, 2015 om 17:58
Computers & telefonie

Outlook links gaan niet open

hoi ik had p[roblemen met een browser google verwijderd( chrome) en wederom schoon geinstalleerd, nu gaat mijn email niet meer open de kassa link moet ik op internet openen ??? ik krijg een systeembeperking fout ??? ie staat aan en google chrome staat aan maw ......wat nouw weer :-( snik

11657 15 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - May 28, 2015 om 18:08
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Staat Chrome wel als uw standaard browser ingesteld?

ho
door hopetobehelping - May 28, 2015 om 18:10
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste eclipse,

als ik uw vraag lees dan klinkt het alsof de standaard browser vanuit outlook niet of niet goed gedefinieerd is.
Voor het instellen van de standaard browser in outlook, klik hier.
Voor het instellen van de programma's die Windows standaard gebruikt, klik hier.
Voor het instellen van chrome als uw standaard browser, klik hier.

Hoop dat het lukt om het met bovenstaande te verhelpen.

edrick3
door edrick3 - May 28, 2015 om 18:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo eclipse,

Het één is nog niet 'opgelost' en het andere probleem dient zich al weer aan.
Je kunt kijken of Chrome wel als standaardbrowser is ingesteld.
Kijk eens hier.

edrick3
door edrick3 - May 28, 2015 om 18:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Lees ook eens hier.

Suc6

eclipse
door eclipse - May 28, 2015 om 18:46
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=hopetobehelping schreef op donderdag 28 mei 2015, 18:10]Beste eclipse,

als ik uw vraag lees dan klinkt het alsof de standaard browser vanuit outlook niet of niet goed gedefinieerd is.
Voor het instellen van de standaard browser in outlook, klik hier.
Voor het instellen van de programma's die Windows standaard gebruikt, klik hier.
Voor het instellen van chrome als uw standaard browser, klik hier.

Hoop dat het lukt om het met bovenstaande te verhelpen.

benne we weer .. het werkt niet ik heb gedaan... ga nu even gelijk doen wat ik deed ... a start B standaard programma s C: standaard programma s instellen D: IE .. dit programma als standaard instellen E: se;lecteren wat met dit programma moet worden geopend IK HEB ALLES AANGEVINKT en opslaan gedaan maar helaas dus opnieuw opstarten in de hoop dat....... maar helaas.... ie staat als standaard outlook opent nog niet ????

eclipse
door eclipse - May 28, 2015 om 19:00
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Yep gelukt, ik had eerst bovenstaand gedaan , dat werktte niet, toen maar sys herstel, ook dat werd niet gedaan ( kon niet ? ) hij probeerde het wel maar werd niet teruggezet... dus ik open outlook en ineens vraagt ie of ik outlook als standaard wil hebben ??? ik gelijk van ja en hoppa ken weer reageren :-) dank jullie allemaal hopetobe, edrick, aurora :-)

ho
door hopetobehelping - May 28, 2015 om 19:01
1289 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=eclipse schreef op donderdag 28 mei 2015, 18:46]maar helaas dus opnieuw opstarten in de hoop dat....... maar helaas.... ie staat als standaard outlook opent nog niet ????

Beste eclipse,

krijgt u er een melding bij als u probeert om een link te openen in outlook ?
U wilt dat bijv. de kassa site standaard met Chrome wordt geopend of met Explorer ?

ho
door hopetobehelping - May 28, 2015 om 19:03
1289 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=eclipse schreef op donderdag 28 mei 2015, 19:00]Yep gelukt, ik had eerst bovenstaand gedaan , dat werktte niet, toen maar sys herstel, ook dat werd niet gedaan ( kon niet ? ) hij probeerde het wel maar werd niet teruggezet... dus ik open outlook en ineens vraagt ie of ik outlook als standaard wil hebben ??? ik gelijk van ja en hoppa ken weer reageren :-) dank jullie allemaal hopetobe, edrick, aurora :-)

Gelukkig, fijn dat het is opgelost.
Hoop dat u nu een tijd gewoon lekker uw computer kunt gebruiken en geen problemen meer tegenkomt.

eclipse
door eclipse - May 28, 2015 om 19:08
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=hopetobehelping schreef op donderdag 28 mei 2015, 19:01][quote=eclipse schreef op donderdag 28 mei 2015, 18:46]maar helaas dus opnieuw opstarten in de hoop dat....... maar helaas.... ie staat als standaard outlook opent nog niet ????

Beste eclipse,

krijgt u er een melding bij als u probeert om een link te openen in outlook ?
U wilt dat bijv. de kassa site standaard met Chrome wordt geopend of met Explorer ?
@@
ja hopetoobe , alle links in outlook blokkeerden. dus om jullie te antwoorden moest ik IE openen plakken en dan maar hopen dat ik niet op de kassa site zelf terecht kwam maar direct bij vraag en beantwoord :-) nu heb ik gewoon op outlook geklikt :-) ie staat als standaard.. alles werkt, mja er is nu weer zoveel geklooi geweest aan C: ik wil mijn backup terugzetten mja heb er geen opstartcd/dvd van.. acronis hebt er een weggeschreven op F: staat er lekker te staan maar ken hem niet terugzetten :-( weet niet hoe je zo n dvd maak om als opstart naar F: te gaan zodat ie C: gaat opnieuw installeren met de schone installatie helemaal volledig 62 gig...hoop dat je het begrijpt :-) begint een beetje te draaien hier de hele dag bezig met vcore/mystartsearch, outlook .. maar mocht iemand weten hoe ik zo n dvd maak om C: terug te zetten van F: graag :-)

eclipse
door eclipse - May 28, 2015 om 19:12
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=hopetobehelping schreef op donderdag 28 mei 2015, 19:03][quote=eclipse schreef op donderdag 28 mei 2015, 19:00]Yep gelukt, ik had eerst bovenstaand gedaan , dat werktte niet, toen maar sys herstel, ook dat werd niet gedaan ( kon niet ? ) hij probeerde het wel maar werd niet teruggezet... dus ik open outlook en ineens vraagt ie of ik outlook als standaard wil hebben ??? ik gelijk van ja en hoppa ken weer reageren :-) dank jullie allemaal hopetobe, edrick, aurora :-)

Gelukkig, fijn dat het is opgelost.
Hoop dat u nu een tijd gewoon lekker uw computer kunt gebruiken en geen problemen meer tegenkomt.

@ haha hopetobe hier nog een, kenonne, maar wel leerzaam he :-) maar de tijd die jullie erin steken, dat maakt de site zo mooi ... top......................

aurora1
door aurora1 - May 28, 2015 om 19:32
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees eens klik hier wat @ton52 met antwoord 10 schrijft (is wel een oud topic).
Voor het maken van een bootable cd, mogelijk staat in de Helpfunctie van Acronis hoe dat te doen?

eclipse
door eclipse - May 28, 2015 om 20:37
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=aurora1 schreef op donderdag 28 mei 2015, 19:32]Lees eens klik hier wat @ton52 met antwoord 10 schrijft (is wel een oud topic).
Voor het maken van een bootable cd, mogelijk staat in de Helpfunctie van Acronis hoe dat te doen?
@hoi aurora zal hem straks nog eens installeren, kijken wat ie allemaal ken, hij heeft wel de hele C: 62 gig weggeschreven als volledige back-up...maar een cd/dvd waren we nog niet aan toe gekomen .. was ook via de help van kassa ...

ho
door hopetobehelping - May 28, 2015 om 20:37
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste eclipse,

wilt u een 'herstelschijf' (recovery disk) maken ?
U heeft Windows 7 als ik het me goed herinner.
Windows 7 heeft een programma waarmee een recovery disk aangemaakt kan worden.
Hoe het werkt, klik hier.

eclipse
door eclipse - May 28, 2015 om 20:40
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=hopetobehelping schreef op donderdag 28 mei 2015, 19:46]Beste eclipse,

wilt u een 'herstelschijf' (recovery disk) maken ?
U heeft Windows 7 als ik het me goed herinner.
Windows 7 heeft een programma waarmee een recovery disk aangemaakt kan worden.
Hoe het werkt, klik hier.

nou jij mazzel :-) kliktte verkeerd :-) klein bestandje hoor dacht duw er ff een 8 gig schijf in want weet niet wat ik krijg maar is een bestandje van 168 Mb dus met dit proggie.. computer opstarten starten van dvd en dan ken ik die F: terug zetten ???? zal sytraks ook eens kijken bij acronis maar struikel over dat engels

edrick3
door edrick3 - May 29, 2015 om 13:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@eclipse,

.....zal straks ook eens kijken bij acronis maar struikel over dat engels ....

Misschien heb je hier iets aan?

Suc6