li
door liesbethmal Sep 20, 2014 om 17:32
Auto & vervoer

OV in Porto

Dag Iedereen,

Is er wel eens iemand met OV van het vliegveld in Porto naar Povoa de Varzim gereisd, ik weet dat je van het vliegveld met de metro naar Porto (stad) kunt.
Het mag ook informatie over OV van Porto naar Povoa de Varzim zijn.

Mijn dank is wederom groot, groetjes, Liesbeth.

783 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Sep 20, 2014 om 17:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als u op Google Maps die twee namen invult, dan ziet u dat er een metro gaat. Reistijd ongeveer 1.02 uur. Ook kunt u daar onderaan klikken en vertrektijden en zo bekijken.

li
door liesbethmal - Sep 20, 2014 om 18:27
45 Antwoorden / 55 Vragen

Veel dank, ik kwam eerst niet verder maar wat zoeken leverde het juiste resultaat op.

Fijne dag, Liesbeth.

tijger1
door tijger1 - Sep 20, 2014 om 18:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Graag gedaan, veel pezier daar.

di
door diemenees - Oct 4, 2014 om 13:48
196 Antwoorden / 15 Vragen

Ben daar in mei geweest en zo vanaf daar vertrokken. Beste is een 24-uur ANDANTE-toer kaart te kopen (7 of 7,50 of zoiets), die geldt dan al die tijd in alle lokale OV, dus incl. die tram,/metro in de regio en naar de airport. Enkeltjes vlak voor vertrek vanaf een automaat (neemt geen biljetten!) en die zijn CHIPcards (daar waren ze daar nog veel eerder bij als hier in NL) en je moet dus INsjekken aan een paal!! zoniet-bij controle flinke boete!!
Overigens hebben actuel reisgidsen dit soort info gewoon gedrukt erin staan.

li
door liesbethmal - Oct 5, 2014 om 09:35
45 Antwoorden / 55 Vragen

Dag Dien of iemand anders,

Dit is voor mij een TOP antwoord, helemaal super om blij te worden.

Bedankt, Liesbeth.