Overige kosten bij een T-mobile abonnement
Mijn vraag aan u is waarom ik geen fatsoenlijk antwoord krijg als ik T-mobile bel over een vraag van mijn overige kosten. Zij zeggen doodleuk dat ze dit niet kunnen zien.
Ik ben al een aantal jaren bij T-Mobile het beviel me goed tot nu toe. Ik vind het schandalig dat ze mij geen antwoord geven.
Graag uw reactie hierop en wat kan ik doen?
Hallo irma1946,
Overige kosten zijn kosten die buiten je bundel vallen. Dus als je b.v. naar betaalde 0900 belt of als je over je internetdatalimiet gaat. Aan het eind van de maand moet je die toch op je (online) factuur terug kunnen vinden. Gedurende de 'lopende' maand is het inderdaad niet mogelijk om precies te zien waar die overige kosten door ziijn ontstaan.
m.vr.gr. Freya
als u een abboment heeft waarom meld u zich dan niet gratis aan op de website van ze dan kun je je kosten overzicht en enz zien. en daarbij overige kosten is alles wat buiten u abboment bundel valt.
[quote=freya schreef op zaterdag 8 okt 2011, 11:37]
Hallo irma1946,
Overige kosten zijn kosten die buiten je bundel vallen. Dus als je b.v. naar betaalde 0900 belt of als je over je internetdatalimiet gaat. Aan het eind van de maand moet je die toch op je (online) factuur terug kunnen vinden. Gedurende de 'lopende' maand is het inderdaad niet mogelijk om precies te zien waar die overige kosten door ziijn ontstaan.
m.vr.gr. Freya
Hallo Freya,
Dat er kosten zijn die buiten je bundel vallen dat weet ik. Maar als je nog 300 minuten beltegoed hebt en geen gebruik maakt van internet (alhoewel ik toch een web en Walk abonnement heb hoe is het dan toch mogelijk dat ik binnen een week al 15,-- overige kosten heb. Ik bel nooit naar 0900 of andere betaalde nummers.
Hallo Robtien,
Ik zit op de website van T-mobile maar je kunt niet zien waaruit de overige kosten bestaan. Pas als je de factuur krijgt dan is het pas zichtbaar
=robtien schreef op zaterdag 8 okt 2011, 11:53: als u een abboment heeft waarom meld u zich dan niet gratis aan op de website van ze dan kun je je kosten overzicht en enz zien. en daarbij overige kosten is alles wat buiten u abboment bundel valt.[/quote=freya schreef op zaterdag 8 okt 2011, 11:37:
Hallo irma1946,
Overige kosten zijn kosten die buiten je bundel vallen. Dus als je b.v. naar betaalde 0900 belt of als je over je internetdatalimiet gaat. Aan het eind van de maand moet je die toch op je (online) factuur terug kunnen vinden. Gedurende de 'lopende' maand is het inderdaad niet mogelijk om precies te zien waar die overige kosten door ziijn ontstaan.
m.vr.gr. Freya
@ vraagsteller
Volgens site t mobile:
t betekenen de 'overige kosten' bij mijn belstatus?
Gepubliceerd 30/09/2011 10:03 | Gewijzigd 30/09/2011 10:03
Wat betekenen de 'overige kosten' bij mijn belstatus?
Soms geeft uw belstatus aan dat er 'overige kosten' zijn gemaakt. Helaas is vóórdat uw factuur is opgemaakt niet te zien waaruit de overige kosten in uw geval zijn opgebouwd. Ook onze medewerkers kunnen dit niet inzien.
Overige kosten zijn alle kosten die niet met uw tegoed verrekend kunnen worden. Afhankelijk van uw tariefplan kunnen overige kosten bijvoorbeeld ontstaan, als u belt naar servicenummers, belt in/naar het buitenland of gebruikmaakt van sms-diensten. Ook worden kortingen en bundels soms nog niet met uw belstatus verrekend, maar later wel op uw factuur vermeld.
[quote=tdehond schreef op zaterdag 8 okt 2011, 12:36]@ vraagsteller
Volgens site t mobile:
t betekenen de 'overige kosten' bij mijn belstatus?
Gepubliceerd 30/09/2011 10:03 | Gewijzigd 30/09/2011 10:03
Wat betekenen de 'overige kosten' bij mijn belstatus?
Soms geeft uw belstatus aan dat er 'overige kosten' zijn gemaakt. Helaas is vóórdat uw factuur is opgemaakt niet te zien waaruit de overige kosten in uw geval zijn opgebouwd. Ook onze medewerkers kunnen dit niet inzien.
Overige kosten zijn alle kosten die niet met uw tegoed verrekend kunnen worden. Afhankelijk van uw tariefplan kunnen overige kosten bijvoorbeeld ontstaan, als u belt naar servicenummers, belt in/naar het buitenland of gebruikmaakt van sms-diensten. Ook worden kortingen en bundels soms nog niet met uw belstatus verrekend, maar later wel op uw factuur vermeld.
[Hallo tdehond,
Op deze manier durf ik amper mijn mobile te gebruiken want ik ben toch bang dat ik superhoge kosten heb op deze manier. Ik krijg mijn factuur pas op 23 oktober en dan zou ik het pas kunnen zien wat de overige kosten zijn. Ik heb internet er al af gehaald en ook alle APN's verwijderd. /quote]
@irma1946:
Er zijn veel manieren om 'overige kosten' te maken. Niet alleen 0900 nummers maar b.v. ook 088 nummers kosten meestal geld. En dan hebben we het nog niet over de zondvloed aan betaalde smsdiensten die er zijn.
Kortom, ik zou gewoon even wachten tot het eind van de maand en dan de details van de factuur bekijken. Als er 'onverklaarbare' zaken op die factuur staan, dan kun je dat hier natuurlijk ook weer melden.
Freya
@irma1946
Het klopt wat de klantenservice aangeeft. Tussentijds hebben we geen inzage in de overige kosten die vermeld staan bij de belstatus. Meer uitleg over de overige kosten bij de belstatus vind je terug op de T-Mobile website.
Op My T-Mobile bij de belstatus vind je ook uitleg over welke kosten buiten de bundel vallen.
Niet gemaakte overige kosten zal je ook niet terug zien op de factuur.
@freya, tdehond, robtien
Bedankt voor jullie reacties in dit topic.
Richard
T-Mobile Webcare
ik ben zelf ook t-mobile klant en zag dit ook staan. echter begon ik deze week met 5 euro overige kosten, nu zijn daar nog 4,14 van over. ik denk dus zelf dat de website beheerder van t-mobile mogelijk een foutje gemaakt heeft en dit bedrag verkeerd gelinkt heeft.
correct me if i'm wrong
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer