Overige kosten T-Mobile
Ik heb een onbeperkt bel sms en internet bundel bij Tmobile. Dus voor een vast bedrag per maand bel ik onbeperkt smsen en internet. Wat ik gebruik uitsluitend voor google of Facebook en whatsapp.
echter heb ik overige kosten die tmobile niet kan achterhalen maar dat wel extra naast mn abbonoment wordt verrekend.
Wanneer ik hier info over vraag kunnen ze geen duidelijk antwoord geven. En staat er niks over bij en ook niet op het facfuur
Ik wordt al 2 jaar van het kastje naar de muur gestuurd.
Een jurist informeerde mij over een advocaat maar die kost mij gauw al 5 tot 700 euro. En eventuele rechtszitting kosten.
Een vriend van mij heeft EXACT het zelfde abbonoment en heeft hier geen last van?!!
Heb je dit abonnement?
klik HIER
En hoeveel moet je iedere maand bijbetalen?
Zet anders je klacht op klachtenkompas.nl
Daar zijn ze actief.
Misschien ben je lid van Facebook en twitter, daar kun je ze ook benaderen.
Wil niets lukken, dan kun je ermee naar de Geschillencommissie Telecommunicatie. Dan moet je er nu een officiele klacht van maken met een officiele klachtenbrief.
klik HIER
Klachtengeld is 50 euro, maar dat krijg je terug als je in het gelijk wordt gesteld.
Lees goed de brochure door KLIK
Misschien kan die vriend van je je er bij helpen.
Kan niet veel zijn die jurist, want als je het voor de rechter zou uitvechten, dan moet je bij de kantonrechter zijn en heb je geen advocaat nodig. Je zou het zelf kunnen doen (lijkt me lastig), maar ook die jurist zou het voor je mogen doen.
Ik twijfel daarom aan je verhaal of je echt een jurist hebt geraadpleegd.
En dat loopt al twee jaar zo? Zijn die extra kosten elke maand hetzelfde bedrag?
U schrijft: "Wanneer ik hier info over vraag". Hebt u dan in al die tijd geen schriftelijke klacht ingediend?
En daar hebt u helemaal geen advocaat voor nodig.
Dien een schriftelijke klacht in, stel een termijn waarbinnen u antwoord wilt hebben. Hoort u niets of slaat het antwoord nergens op, ga dan naar de geschillencommissie. Zie Google voor het adres en de regels.
Nee het gaat om een duurder abbonoment.
de kosten zijn variabel van 15 tot 25 euro per maand extra.
twijfel aan mijn verhaal?
ik heb talloze klachten ingedient, gebeld met hoofdkantoor en formulieren ingevuld. Samen zelfs met personeel van tmobile in de tmobile shop.
of ik wel echt een jurist geraadpleegd heb? Wat aan kansloos antwoord is dat nou.
[quote=gh2013 schreef op zaterdag 28 sep 2013, 11:44]
of ik wel echt een jurist geraadpleegd heb? Wat aan kansloos antwoord is dat nou.
Heb je de rest van mijn verhaal gelezen, of ben je alleen maar beledigd dat ik twijfel aan dat juristenverhaal? Er zit toch een verwijzing in wat je nu kunt doen?
Ik wil wel geloven dat je naar een jurist bent geweest, maar dan is het wel de meest waardeloze die je je maar kan indenken, dat hij je naar een advocaat verwijst. Die is bij de kantonrechter nl niet nodig. En iedere jurist weet dat! Is het vreemd dat ik daar dan aan twijfel?
Maar fijn dat je me hebt bedankt voor de raadgevingen.
Toch heeft de jurist mij dat aanbevolen.
Bedanken? Ben even ver gekomen dan ik al was. Dit is geen nieuwe informatie.
En ik ga zeker iemand niet bedanken die denkt te weten war ik hieraan doe of niet. En mijn probleem en verhaal afkraakt
[quote=zoekster schreef op zaterdag 28 sep 2013, 11:58]Waarom ga je trouwens niet weg bij T-mobile, je zult je contract inmiddels wel uitgediend hebben.
ik heb een nieuw abbonoment nu. Aangezien ik daarvoor onbeperkt kan bellen smsen etc. Voor mijn werk heb ik dat hard nodig. Kan wel weg gaan hoor. Op contract breuk en de kosten van 20 maanden afkopen + een extra bedrag voor de afkoop vroegtijdig. Zal rond de 1500 euro zijn dan.
Maar u hebt twee jaar een conflict met T-mobile, waar u niet uitkomt en dan gaat u met hen een nieuw twee jarig contract aan? Niet echt slim. Zeker ook geadviseerd door die "jurist.
Als u dan geen advies wilt hebben, zoals Zoekster vermeldt, waarom stelt u uw vraag dan hier?
Dat je nu een nieuw abo hebt, na 2 jaar ellende, roept natuurlijk weer allemaal vragen op.
Ik heb helemaal nergens beweerd dat ik wist wat je er wel of niet aan hebt gedaan.
En ik zou me er echt wel in willen verdiepen om je weer verder te helpen, maar het ziet ernaar uit dat wij niet samen door 1 deur kunnen.
Misschien voelt iemand anders zich aangesproken.
Succes ermee.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Alternate weigert terugbetaling of Een niew Moederbord stomme oplichters
nou ik heb eens een pc besteld alternate leek wel de goedkoopste ( is ook zo ) maar ja alles werkt behalve het moederbord denk nou dat komt wel goed veel 5 sterren op de website maar ja ik stuur dus een mailtje van hey ik heb een moederbord ontvangen maar dees is defect geleverd nou alternate test het zegt vervolgens dit is gebruikers schade dus je garantie vervalt oke dus garantie heb je geen r ... Lees meer
Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei
CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer