gh
door gh2013 Sep 28, 2013 om 00:27
Computers & telefonie

Overige kosten T-Mobile

Ik heb een onbeperkt bel sms en internet bundel bij Tmobile. Dus voor een vast bedrag per maand bel ik onbeperkt smsen en internet. Wat ik gebruik uitsluitend voor google of Facebook en whatsapp.

echter heb ik overige kosten die tmobile niet kan achterhalen maar dat wel extra naast mn abbonoment wordt verrekend.

Wanneer ik hier info over vraag kunnen ze geen duidelijk antwoord geven. En staat er niks over bij en ook niet op het facfuur
Ik wordt al 2 jaar van het kastje naar de muur gestuurd.
Een jurist informeerde mij over een advocaat maar die kost mij gauw al 5 tot 700 euro. En eventuele rechtszitting kosten.

Een vriend van mij heeft EXACT het zelfde abbonoment en heeft hier geen last van?!!

1428 13 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Sep 28, 2013 om 10:12
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Heb je dit abonnement?
klik HIER
En hoeveel moet je iedere maand bijbetalen?
Zet anders je klacht op klachtenkompas.nl
Daar zijn ze actief.
Misschien ben je lid van Facebook en twitter, daar kun je ze ook benaderen.

Wil niets lukken, dan kun je ermee naar de Geschillencommissie Telecommunicatie. Dan moet je er nu een officiele klacht van maken met een officiele klachtenbrief.
klik HIER
Klachtengeld is 50 euro, maar dat krijg je terug als je in het gelijk wordt gesteld.
Lees goed de brochure door KLIK

Misschien kan die vriend van je je er bij helpen.

Kan niet veel zijn die jurist, want als je het voor de rechter zou uitvechten, dan moet je bij de kantonrechter zijn en heb je geen advocaat nodig. Je zou het zelf kunnen doen (lijkt me lastig), maar ook die jurist zou het voor je mogen doen.
Ik twijfel daarom aan je verhaal of je echt een jurist hebt geraadpleegd.

tijger1
door tijger1 - Sep 28, 2013 om 10:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En dat loopt al twee jaar zo? Zijn die extra kosten elke maand hetzelfde bedrag?

U schrijft: "Wanneer ik hier info over vraag". Hebt u dan in al die tijd geen schriftelijke klacht ingediend?

En daar hebt u helemaal geen advocaat voor nodig.

Dien een schriftelijke klacht in, stel een termijn waarbinnen u antwoord wilt hebben. Hoort u niets of slaat het antwoord nergens op, ga dan naar de geschillencommissie. Zie Google voor het adres en de regels.

gh
door gh2013 - Sep 28, 2013 om 11:44
5 Antwoorden / 1 Vragen

Nee het gaat om een duurder abbonoment.
de kosten zijn variabel van 15 tot 25 euro per maand extra.
twijfel aan mijn verhaal?
ik heb talloze klachten ingedient, gebeld met hoofdkantoor en formulieren ingevuld. Samen zelfs met personeel van tmobile in de tmobile shop.

of ik wel echt een jurist geraadpleegd heb? Wat aan kansloos antwoord is dat nou.

zoekster
door zoekster - Sep 28, 2013 om 11:52
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=gh2013 schreef op zaterdag 28 sep 2013, 11:44]

of ik wel echt een jurist geraadpleegd heb? Wat aan kansloos antwoord is dat nou.

Heb je de rest van mijn verhaal gelezen, of ben je alleen maar beledigd dat ik twijfel aan dat juristenverhaal? Er zit toch een verwijzing in wat je nu kunt doen?

Ik wil wel geloven dat je naar een jurist bent geweest, maar dan is het wel de meest waardeloze die je je maar kan indenken, dat hij je naar een advocaat verwijst. Die is bij de kantonrechter nl niet nodig. En iedere jurist weet dat! Is het vreemd dat ik daar dan aan twijfel?

Maar fijn dat je me hebt bedankt voor de raadgevingen.

zoekster
door zoekster - Sep 28, 2013 om 11:58
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Waarom ga je trouwens niet weg bij T-mobile, je zult je contract inmiddels wel uitgediend hebben.

gh
door gh2013 - Sep 28, 2013 om 11:59
5 Antwoorden / 1 Vragen

Toch heeft de jurist mij dat aanbevolen.
Bedanken? Ben even ver gekomen dan ik al was. Dit is geen nieuwe informatie.
En ik ga zeker iemand niet bedanken die denkt te weten war ik hieraan doe of niet. En mijn probleem en verhaal afkraakt

gh
door gh2013 - Sep 28, 2013 om 12:03
5 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=zoekster schreef op zaterdag 28 sep 2013, 11:58]Waarom ga je trouwens niet weg bij T-mobile, je zult je contract inmiddels wel uitgediend hebben.

ik heb een nieuw abbonoment nu. Aangezien ik daarvoor onbeperkt kan bellen smsen etc. Voor mijn werk heb ik dat hard nodig. Kan wel weg gaan hoor. Op contract breuk en de kosten van 20 maanden afkopen + een extra bedrag voor de afkoop vroegtijdig. Zal rond de 1500 euro zijn dan.

tijger1
door tijger1 - Sep 28, 2013 om 12:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar u hebt twee jaar een conflict met T-mobile, waar u niet uitkomt en dan gaat u met hen een nieuw twee jarig contract aan? Niet echt slim. Zeker ook geadviseerd door die "jurist.

Als u dan geen advies wilt hebben, zoals Zoekster vermeldt, waarom stelt u uw vraag dan hier?

zoekster
door zoekster - Sep 28, 2013 om 12:11
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Dat je nu een nieuw abo hebt, na 2 jaar ellende, roept natuurlijk weer allemaal vragen op.
Ik heb helemaal nergens beweerd dat ik wist wat je er wel of niet aan hebt gedaan.
En ik zou me er echt wel in willen verdiepen om je weer verder te helpen, maar het ziet ernaar uit dat wij niet samen door 1 deur kunnen.
Misschien voelt iemand anders zich aangesproken.

Succes ermee.

gh
door gh2013 - Sep 28, 2013 om 12:16
5 Antwoorden / 1 Vragen

Allebei een hele grote mond via een toetsenbord. Meer niet.

tijger1
door tijger1 - Sep 28, 2013 om 12:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als uw contacten met T-mobiel ook dit niveau hadden, begrijp ik dat u er niet uitgekomen bent. Prima dus, houden zo.

costnix
door costnix - Sep 28, 2013 om 22:13
2874 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zaterdag 28 sep 2013, 12:22]Als uw contacten met T-mobiel ook dit niveau hadden, begrijp ik dat u er niet uitgekomen bent. Prima dus, houden zo.

Ik heb de redactie gewaarschuwd. De "taal", die GH2013 niet in dit forum.

gh
door gh2013 - Sep 30, 2013 om 14:37
5 Antwoorden / 1 Vragen

[offtopic reactie verwijderd - redactie]