si
door siento Mar 30, 2015 om 14:44
Computers & telefonie

Overstappen kpn

Heb al m’n producten bij KPN zo ook m’n mobiel na meerdere malen naar de winkel zijn geweest en heeeel vaak bellen om te vertellen dat ik binnens huis totaal geen berijk heb gewoon een rondje met een streep er doorheen dus geen berijk ! Na heel veel medewerkens gesproken te hebben met ieder een ander verhaal.werd ik vandaag heel vriendelijk geholpen omdat ik alles wilde opzeggen dacht toen nog fijn eindelijk iemand die me begrijpt na anderhalf uur in de wacht te hebben gestaan omdat die nette mvr het verhaal zelf aan hen wilde vertellen werd ik weer door verbonden deze mnr was iets minder vriendelijk daar werd me gezegd dat ik tusse 2 bos gebieden in zit en ze me een korting van 7 euro in de mnd wilden geven dat laatste half jaar na al ander half jaar trouw elke mnd 55 euro te betalen. Waarop ik het nogmaals uit legde en toen zij ik het lijkt me beter met alles te stoppen .waarop meneer met een erg onvriendelijke toon tegen me zij chantage ben ik niet gevoelig voor einde gespr . Ben een trouwe klant en vind het dan ook heel erg dat ik zo behandeld word ! Wilde echt niet bij KPN weg maar na al deze problemen ben ik erg klaar mee !
Ben dan ook erg benieuwd of dit normaal is dat KPN zegt in u contr staat berijk tot aan de deur binnen is niet aan hen ? Dus ieder 1 moet eerst vragen bij het afsluiten van een mobiel contr ik wil eerst kijken of ik binnen berijk heb erg raar lijkt mij

1038 16 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 30, 2015 om 14:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Een mobiel is in principe ook voor buiten. U zult een standaard pakket hebben voor tv, internet en bellen, dat heeft niet zoveel met uw mobiel van doen.

si
door siento - Mar 30, 2015 om 15:07
6 Antwoorden / 1 Vragen

heb het hier ook niet over m'n internet en tv pakket het gaat over m'n mobiel ik neem aan als ik 55 euro in de mnd betaal dat ik niet perse met een stoeltje voor de deur moet gaan zitten om bellen of gebeld te worden . Ze zeggen het tenslotte zelf u zit tussen 2 bos gebieden in we geven u 7,50 korting of vraagt u wel vantevoren ik wil eerst kijken of ik binnen berijk heb nou geloof me dan zit je er gewoon 2 jaar aan vast

tijger1
door tijger1 - Mar 30, 2015 om 15:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hebt u het al eens met een andere mobiel geprobeerd? Of een ander met een KPN abonnement binnen laten testen?

si
door siento - Mar 30, 2015 om 15:22
6 Antwoorden / 1 Vragen

Heb al echt alles geprobeerd van nieuw sim kaartje noem maar op ze zijn me gewoon liever kwijt als klant. Dan dat ze me die laatste 6 mnd naar een ander laten overstappen en geloof me als je hen beld de 1 zegt dit de ander weer wat anders niemand betaald toch voor iets wat hij niet krijgt

ph
door philip36 - Mar 30, 2015 om 15:46
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Als u buiten die bosgebieden bent, b.v. in de stad, heeft u dan wel een goed bereik?
Het kan namelijk ook aan uw mobieltje liggen.
U moet met een mobieltje van familie of een kennis testen of die bij u in huis ook een slechte verbinding hebben.

si
door siento - Mar 30, 2015 om 15:50
6 Antwoorden / 1 Vragen

Ook dat geprobeerd een vriendin van me heeft ook kpn en ook geen berijk hier binnen maar kan niks doen kpn zegt contr loopd tot aan de voor deur

gerbera
door gerbera - Mar 30, 2015 om 16:43
7359 Antwoorden / 14 Vragen

Kijk eens of er iemand met een andere provider wel bereik heeft, zo niet dan zijn er 2 mogelijkheden. Of het bos kappen of de voordeur open laten staan.

si
door siento - Mar 30, 2015 om 16:50
6 Antwoorden / 1 Vragen

Zit idd niks anders op m'n vriend heeft Vodafone en die heeft gewoon berijk optie 1 is best groot bos dus wat moeilijk en optie 2 m'n deur open laten staan uuuhm zou jij het haha

racingweirdo
door racingweirdo - Mar 30, 2015 om 16:52
23 Antwoorden / 6 Vragen

Klopt omdat gebouwen en torens vask vol staal zitten is er een afspraak bereik tot aan de deur, dus ook handig in bosgebieden.

Als u buiten wel bereik hebt kunt u een binnenantenne aanschafden, die plukt het signaal buiten uit de lucht en verspreid het binnen

racingweirdo
door racingweirdo - Mar 30, 2015 om 16:53
23 Antwoorden / 6 Vragen

http://www.betergsmbereik.nl En gsm-repeater-shop handelen hierin.

gompy2
door gompy2 - Mar 30, 2015 om 17:56
2796 Antwoorden / 0 Vragen

@siento.

Het bereik van de KPN-masten schieten in jouw leefomgeving dus duidelijk te kort, dat kan soms gebeuren, maar dan had je vanaf het begin dat je met KPN belde al geen of geen goed bereik hebben gehad.

Als je gaat veranderen van provider dan moet je goed opletten van welk netwerk die Telco gebruik maakt, want daar gaat het om, niet een naam
Er zijn er tig die van het netwerk van KPN gebruik maken, maar daar schiet je niks mee op.
Blijft over de Telco's die gebruik maken van het netwerk van VodaFone en T-Mobile.
T-Mobile heeft in het grootste deel van Nederland nog geen goed Mobiel internet (4G/LTE) tot hun beschikking, dus die zou ik niet nemen.
Blijft Vodafone over.
Ik weet niet waar je woont maar hier onder geef ik een link met de dekkingskaarten van de 3 netwerken waar het om draait in Nederland, daarop kun je misschien of er in jouw gebied een beetje dekking is.

Klik hier-> Netwerken 3 grote providers in Nederland

akkerdistel
door akkerdistel - Mar 30, 2015 om 23:54
1790 Antwoorden / 3 Vragen

@siento de termen 2G en 3G zeggen jou iets?

si
door siento - Mar 30, 2015 om 23:57
6 Antwoorden / 1 Vragen

Daar heb ik van gehoord ja van 4g naar 3g en naar 2g alles geen berijk !

akkerdistel
door akkerdistel - Mar 31, 2015 om 00:03
1790 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=siento schreef op maandag 30 mrt 2015, 23:57]Daar heb ik van gehoord ja van 4g naar 3g en naar 2g alles geen bereik!
Dan is het goed. Aangezien het nog weleens wil werken wanneer je je telefoon instelt dat hij enkel met het 2G netwerk verbinding maakt je wel of beter ontvangst hebt.

si
door siento - Mar 31, 2015 om 00:05
6 Antwoorden / 1 Vragen

Maar toch bedankt iedereen voor het mee denken

costnix
door costnix - Mar 31, 2015 om 13:55
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Heeft u soms HR+ beglazing? Deze houden meer signaal tegen dan anderee soorten beglazing.