Overstappen kpn
Heb al m’n producten bij KPN zo ook m’n mobiel na meerdere malen naar de winkel zijn geweest en heeeel vaak bellen om te vertellen dat ik binnens huis totaal geen berijk heb gewoon een rondje met een streep er doorheen dus geen berijk ! Na heel veel medewerkens gesproken te hebben met ieder een ander verhaal.werd ik vandaag heel vriendelijk geholpen omdat ik alles wilde opzeggen dacht toen nog fijn eindelijk iemand die me begrijpt na anderhalf uur in de wacht te hebben gestaan omdat die nette mvr het verhaal zelf aan hen wilde vertellen werd ik weer door verbonden deze mnr was iets minder vriendelijk daar werd me gezegd dat ik tusse 2 bos gebieden in zit en ze me een korting van 7 euro in de mnd wilden geven dat laatste half jaar na al ander half jaar trouw elke mnd 55 euro te betalen. Waarop ik het nogmaals uit legde en toen zij ik het lijkt me beter met alles te stoppen .waarop meneer met een erg onvriendelijke toon tegen me zij chantage ben ik niet gevoelig voor einde gespr . Ben een trouwe klant en vind het dan ook heel erg dat ik zo behandeld word ! Wilde echt niet bij KPN weg maar na al deze problemen ben ik erg klaar mee !
Ben dan ook erg benieuwd of dit normaal is dat KPN zegt in u contr staat berijk tot aan de deur binnen is niet aan hen ? Dus ieder 1 moet eerst vragen bij het afsluiten van een mobiel contr ik wil eerst kijken of ik binnen berijk heb erg raar lijkt mij
heb het hier ook niet over m'n internet en tv pakket het gaat over m'n mobiel ik neem aan als ik 55 euro in de mnd betaal dat ik niet perse met een stoeltje voor de deur moet gaan zitten om bellen of gebeld te worden . Ze zeggen het tenslotte zelf u zit tussen 2 bos gebieden in we geven u 7,50 korting of vraagt u wel vantevoren ik wil eerst kijken of ik binnen berijk heb nou geloof me dan zit je er gewoon 2 jaar aan vast
Hebt u het al eens met een andere mobiel geprobeerd? Of een ander met een KPN abonnement binnen laten testen?
Heb al echt alles geprobeerd van nieuw sim kaartje noem maar op ze zijn me gewoon liever kwijt als klant. Dan dat ze me die laatste 6 mnd naar een ander laten overstappen en geloof me als je hen beld de 1 zegt dit de ander weer wat anders niemand betaald toch voor iets wat hij niet krijgt
Als u buiten die bosgebieden bent, b.v. in de stad, heeft u dan wel een goed bereik?
Het kan namelijk ook aan uw mobieltje liggen.
U moet met een mobieltje van familie of een kennis testen of die bij u in huis ook een slechte verbinding hebben.
Ook dat geprobeerd een vriendin van me heeft ook kpn en ook geen berijk hier binnen maar kan niks doen kpn zegt contr loopd tot aan de voor deur
Kijk eens of er iemand met een andere provider wel bereik heeft, zo niet dan zijn er 2 mogelijkheden. Of het bos kappen of de voordeur open laten staan.
Zit idd niks anders op m'n vriend heeft Vodafone en die heeft gewoon berijk optie 1 is best groot bos dus wat moeilijk en optie 2 m'n deur open laten staan uuuhm zou jij het haha
Klopt omdat gebouwen en torens vask vol staal zitten is er een afspraak bereik tot aan de deur, dus ook handig in bosgebieden.
Als u buiten wel bereik hebt kunt u een binnenantenne aanschafden, die plukt het signaal buiten uit de lucht en verspreid het binnen
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Aanmaning Keesing (Denksport) voor niet besteld puzzelboek
Ik krijg betalingsherinneringen van Keesing Belgium te Deurne (met verzendplaats Amsterdam) voor een puzzelboek wat ik niet heb besteld. Ik heb wel een account bij Denksport en een lopend abonnement dat vooraf is betaald. Ik moet altijd vooraf betalen als ik iets bij Denksport bestel. De betalingsherinnering bevat een vreemd overschrijvinsformulier op paiper waarmee ik uiteraard niets kan. Ook w ... Lees meer
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen
Goedenmiddag, In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen. Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer