ti
door tiny 1959 Jul 30, 2015 om 17:49
Huishouden & energie

Overstappen van gas

Ik wil over stappen van nuon naar E-on is dit een betrouwbaar leverancier

1026 8 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jul 30, 2015 om 17:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo tiny 1959,

E.ON AG is een Duits energiebedrijf dat is ontstaan door een fusie van VEBA en VIAG in 2000, met hoofdkantoor in Düsseldorf. Het is een van de grootste nutsbedrijven ter wereld, met sterke marktposities in de Europese gas- en elektriciteitsmarkt. (Wikipedia)

En kijk eens hier.

Met vr.gr.

akkerdistel
door akkerdistel - Jul 31, 2015 om 18:38
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Doe dit wel via een betrouwbare vergelijkingssite zodat je er wel voordeel uithaalt. Rechtstreeks overstappen is veelal zonder 'n bonus.

pi
door pieterwolters - Jul 31, 2015 om 19:01
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Hoeveel is het goedkoper? En dan niet: hoeveel zij een verkoper dat het goedkoper was, maar wat heb je zelf uitgerekend?

Maar zoals edrick zegt, het is een Duits bedrijf, dus dan zal het wel goed zijn toch?

valerius-2
door valerius-2 - Jul 31, 2015 om 19:08
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Waarom vind u het niet betrouwbaar> Na al die jaren dat ik er daar mijn energie haalt kan ik zeggen dat ik altijd goed ben behandeld. Ondanks dat ik alleen maar electra gebruikt en echt niet zo
veel ben maar een klein gebruiker van 1400 kw per jaar,

edrick3
door edrick3 - Jul 31, 2015 om 20:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op vrijdag 31 jul 2015, 19:08]Waarom vind u het niet betrouwbaar>

Ts zegt nergens dat ze E-on niet betrouwbaar vindt, maar vraagt of E-on betrouwbaar is.

ho
door hopetobehelping - Jul 31, 2015 om 20:57
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste tiny 1959,

E-on is een grote energie leverancier en kunt u zeker als betrouwbaar beschouwen.
Geen idee wat uw reden is voor de overstap van Nuon naar E-on.
Als u uw keuze al gemaakt heeft moet u het gewoon doen uiteraard. Mocht u uw keuze nog niet gemaakt hebben en zijn de kosten van energie voor u belangrijk dan kan het lonen om met Nuon contact op te nemen en te vragen wat men u te bieden heeft (en als dat niet is wat u verwacht dat u dan overstapt naar E-on). Wie weet wat voor deal er dan voor u uit kan rollen.
Succes met uw keuze.

ro
door romy25 - Aug 3, 2015 om 12:58
18 Antwoorden / 0 Vragen

Als je een keuze hebt gemaakt om over te stappen dan moet je het gewoon doen. Het is een betrouwbare bedrijf , het hangt er vanaf wat je van het bedrijf verwacht naast het betrouwbaarheid. Groene stroom ? Zonne-panelen... noem het maar op :

Vergelijk wel eerst verstandig zo heb je minder kosten : of

Succes

ro
door romy25 - Aug 3, 2015 om 13:00