ke
door kegelmonique Mar 18, 2015 om 16:27
Computers & telefonie

Pakket bezorger geeft mijn telefoon niet mee van mijn nieuwe telefoon

Heb een nieuw telefoon abbonoment aangevraagd bij Ben maar toen de bezorger kwam met mijn telefoon blijkt dat ik bij de aanvraag bij ben mijn sofi nummer heb ingevuld in plaats van mijn documentnummer hierdoor mocht de bezorger hem niet mee geven. Ben klantenservice gebeld maar die nemen niet op. Moet ik nu opnieuw dat abbonoment aanvragen of heb ik dan 2 x een abbonoment bij ben en hierdoor dubbele kosten

687 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 18, 2015 om 16:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Niet maar zo een nieuwe bestellen natuurlijk! Gewoon even blijven proberen als u ze niet kan bereiken. U moet dit toch echt eerst met ze overleggen. Laat ze eventuele afspraken per mail aan u bevestigen.

ve
door verwijderd - Mar 18, 2015 om 16:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Niet doet voordat er nieuwe gegevens zijn wat er precies gaat gebeuren, toch maar dat proberen te krijgen.

ve
door verwijderd - Mar 19, 2015 om 12:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Natuurlijk niet een nieuw abbo aflsuiten. je hebt nog gewoon recht op die telefoon. Echter moet je even regelen dat je hem nu goed opgestuurd krijgt. BEN zou gewoon telefonisch bereikbaar moeten zijn. Maar kijk niet raar op als je een half uur in de wacht moet staan.

ve
door verwijderd - Mar 19, 2015 om 12:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo kegelmonique,

.....Moet ik nu opnieuw dat abbonoment aanvragen ....
Nee, dat zou ik niet doen.

Contact opnemen met Ben en even overleggen hoe je de telefoon toegestuurd krijgt.

Voor contact met Ben: kijk hier.

(De wachttijd bij de Klantenservice, Twitter en Facebook is op dit moment langer dan normaal. Ik adviseer je op een later moment terug te komen.)

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Mar 19, 2015 om 13:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op donderdag 19 mrt 2015, 12:48:
Voor contact met Ben: kijk hier.

Met vr.gr.

Het blijft nu toch bizar bijzonder dat een TELEFOONBOER de pest heeft aan klanten die BELLEN.

Diep verborgen in de "klantenservice" zit een 0900 nummer verstopt.

Als je als TELEFOONBOER door het leven gaat, is het om je te bescheuren dat ze bellen proberen te vermijden.....

ve
door verwijderd - Mar 23, 2015 om 15:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor de reacties

Groetjes Monique