ke
door kegelmonique Mar 18, 2015 om 16:27
Computers & telefonie

Pakket bezorger geeft mijn telefoon niet mee van mijn nieuwe telefoon

Heb een nieuw telefoon abbonoment aangevraagd bij Ben maar toen de bezorger kwam met mijn telefoon blijkt dat ik bij de aanvraag bij ben mijn sofi nummer heb ingevuld in plaats van mijn documentnummer hierdoor mocht de bezorger hem niet mee geven. Ben klantenservice gebeld maar die nemen niet op. Moet ik nu opnieuw dat abbonoment aanvragen of heb ik dan 2 x een abbonoment bij ben en hierdoor dubbele kosten

687 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Mar 18, 2015 om 16:38
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Niet maar zo een nieuwe bestellen natuurlijk! Gewoon even blijven proberen als u ze niet kan bereiken. U moet dit toch echt eerst met ze overleggen. Laat ze eventuele afspraken per mail aan u bevestigen.

ve
door verwijderd - Mar 18, 2015 om 16:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Niet doet voordat er nieuwe gegevens zijn wat er precies gaat gebeuren, toch maar dat proberen te krijgen.

ve
door verwijderd - Mar 19, 2015 om 12:38
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Natuurlijk niet een nieuw abbo aflsuiten. je hebt nog gewoon recht op die telefoon. Echter moet je even regelen dat je hem nu goed opgestuurd krijgt. BEN zou gewoon telefonisch bereikbaar moeten zijn. Maar kijk niet raar op als je een half uur in de wacht moet staan.

ve
door verwijderd - Mar 19, 2015 om 12:48
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo kegelmonique,

.....Moet ik nu opnieuw dat abbonoment aanvragen ....
Nee, dat zou ik niet doen.

Contact opnemen met Ben en even overleggen hoe je de telefoon toegestuurd krijgt.

Voor contact met Ben: kijk hier.

(De wachttijd bij de Klantenservice, Twitter en Facebook is op dit moment langer dan normaal. Ik adviseer je op een later moment terug te komen.)

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Mar 19, 2015 om 13:58
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

edrick3 schreef op donderdag 19 mrt 2015, 12:48:
Voor contact met Ben: kijk hier.

Met vr.gr.



Het blijft nu toch bizar bijzonder dat een TELEFOONBOER de pest heeft aan klanten die BELLEN.

Diep verborgen in de "klantenservice" zit een 0900 nummer verstopt.

Als je als TELEFOONBOER door het leven gaat, is het om je te bescheuren dat ze bellen proberen te vermijden.....

ve
door verwijderd - Mar 23, 2015 om 15:09
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bedankt voor de reacties

Groetjes Monique

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

tg
tglatzel - Apr 16, 2024 om 10:45
Auto & vervoer

Fabrieksnieuwe auto na 6 maanden kapot: welke rechten heb ik als consument?

Ik heb bij een officiele dealer Carway Amsterdam (sinds 25 jaar gespecialiseerd in de Import van dure Amerikanse autos) een fabrieksnieuwe Chrysler Pinnacle Pacifica Hybride gekocht met 2 jaar garantie. Na 6 maanden ging de aandrijfslijn kapot (begin Februari). Sinds 2.5 maanden zitten wij zonder gezinsauto, zonder vervangend vervoer en zonder uitzicht wanneer wij onze nieuwe wagen gerepareerd ter ... Lees meer