ma
door marcelvanfessem Jul 2, 2014 om 19:31
Voeding & gezondheid

Pakketjes van Beaucare

Hallo,

Ik had een gratis proefpakket aangevraagd en zou alleen de verzendkosten betalen.( vitaminepillen en gezichtscreme) Deze proefpaketten heb ik inmiddels ontvangen en het bedrag daarvoor is ook terecht van mijn bankrekening afgeschreven.
Inmiddels is er ongevraagd een maandpakket bezorgd en is er al 2x geld van mijn rekening afgeschreven zonder dat ik hiervoor toestemming heb gegeven. (het tweede pakketje is waarschijnlijk onderweg en zal een dezer dagen ook ongevraagd zal worden bezorgd.)
ik heb inmiddels via de bank de 2 betalingen laten storneren en de automatische incasso's laten blokkeren.
ik zit alleen met een ongeopend pakketje dat ik niet terug kan sturen omdat ik geen adres weet.
Is er iemand die dit ook aan de hand gehad heeft en opgelost heeft??
groetjes

Marcel en Christien

4838 14 Rapporteer

gerdamarijke
door gerdamarijke - Jul 2, 2014 om 19:45
330 Antwoorden / 15 Vragen

Aanbod met herhaalgemak: na ontvangst van het proefpakket (€6.95) ontvangt u ca. 14 dagen later het eerste maandpakket (t.w.v. €28,42 incl btw) of u kunt de dienst stoppen direct na ontvangst. Lees voor meer informatie de actievoorwaarden.
Dit staat op hun website onder de gratis proefbestelling. Niet gelezen? Snel opzeggen die handel en de reeds gestorneerde bedragen zult u denk ik toch moeten betalen

zoekster
door zoekster - Jul 2, 2014 om 19:49
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Is u nergens vertelt dat u herroepingsrecht heeft van 7 werkdagen (of meer)? Want dat u de dienst meteen kan stoppen na ontvangst is niet genoeg. Dat is gebabbel. Er moet u een termijn zijn verteld. Dan gaat die automatisch over in een termijn van 3 maanden. Ik ga er even vanuit dat u voor 13 juni die proefpakketjes heeft besteld.

klik op contact en:

Beaucare is handelsnaam van Crosmo BV

Zekeringstraat 17, 1014 BM Amsterdam
Kvk nr. 34272630
BTW nr. NL 817968040.B.01
Postbus 169
3960 BD Wijk bij Duurstede
Email: info@beau-lab.com

Wijk bij Duurstede, dat komt me bekend voor. Yep, het is die gast van Vitaessent. Is weer met een nieuw handeltje begonnen.

Nou, er staat levensgroot Vrijblijvend en er staat piepklein dat er vervolgzendingen komen over 14 dagen, als u even uw leesbril opzet. Zo kan dat niet. Vrijblijvend en ergens aan vast zitten zijn tegenovergestelde berichten. Beroep u op dwaling.

En doe nooit meer zo dom om een proefpakket te bestellen, het is een slangenkuil.

gerdamarijke
door gerdamarijke - Jul 2, 2014 om 19:58
330 Antwoorden / 15 Vragen

TS en zoekster, dit zijn de actievoorwaarden van de site:

gerdamarijke
door gerdamarijke - Jul 2, 2014 om 19:59
330 Antwoorden / 15 Vragen

http://beau-lab.com/wp-content/uploads/sites/29/2014/06/Actievoorwaarden-Beaulab-14042014.pdf

zoekster
door zoekster - Jul 2, 2014 om 20:00
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ja, allang gezien, maakt verder toch niets uit? Het aanbod is misleidend.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 2, 2014 om 21:06
7187 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Marcelvanfessem,

hier zijn lotgenoten te vinden.
KLIK

Vr. Gr.

edrick3
door edrick3 - Jul 2, 2014 om 21:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo marcelvanfessem,

Lees de info van Consuwijzer; klik hier.

Suc6

tijger1
door tijger1 - Jul 3, 2014 om 00:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb ook wel eens een proefabonnement genomen op een blad van een paar maanden, maar daar stond keurig bij dat het automatisch eindigde. Ze namen voor het einde keurig contact op of het beviel en ik heb het nog een half jaar genomen. En toen gestopt, had er geen tijd meer voor.

Maar die proefpakketten waar het hier over gaat zijn heel anders. NIEMAND wil het vervolg, NIEMAND kijkt of het helpt of werkt, dat doet het natuurlijk ook niet. Maar de mensen kijken alleen naar het woordje GRATIS. Terwijl als je naar de kosten kijkt er helemaal niets gratis aan is.

Ik krijg haast echt de neiging om te zeggen, eigen schuld, dikke bult, betaal gewoon maar voor die onzin.

tenormin
door tenormin - Jul 3, 2014 om 00:13
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@zoekster, ik hoop dat je het zat bent met alle valse voorwendselen bent en niet met de mensen die hier op het forum hun vraag neerzetten? Ik ben de mening toegedaan dat een forum bestaat uit vragen van consumenten. Dat sommigen dan worden afgekat vind ik niet terecht: als ze het zouden weten zouden ze het ook niet vragen, vandaar de nimmer aflatende stroom van nieuwelingen. Wat ik persoonlijk zou willen dat, hoe het hier nu al iets veranderd is, men toch de Engelse methode van een lidmaatschap zou overnemen. Heb je iets voor een maand (wekelijkse editie) dan vind je in de laatste een note dat als je NIET reageert het abonnement automatisch stopt, dus bij 1, 3,6 en 12 maanden. Dan hoeft men dus niets te doen: that's my cup of tea. ?

zoekster
door zoekster - Jul 3, 2014 om 00:23
10965 Antwoorden / 34 Vragen

@tijger1
Wat vind je van Herma KLIK

Zij had ook een proefpakketje (Paris Pure) gekocht. Ik probeerde haar nog te helpen, maar ze was niet opgewassen tegen de druk van het incasso bureau. Zo hebben ze haar nog 100 euro lichter weten te maken, terwijl ze thuis zeer moeilijke omstandigheden had. Ze was bang dat haar man erachter zou komen en haar dochter was kwaad op haar dat ze zo dwaas was geweest.

Dat heeft mij indertijd gemotiveerd om dit alles tot op de draad uit te pluizen. Het zijn mensen, die een fout maken. Niet opletten en hopen op een 'lucky day'.

@tenormin, ja ik ben het wel eens zat, weer iemand die een proefpakket heeft besteld, weer dat gedoe. Maar toch kan ik het niet laten ze weer uit de drek te halen ;-)

zoekster
door zoekster - Jul 3, 2014 om 11:44
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[Edit redactie: OT]

Wat mij betreft zou er een wet mogen komen waarbij je altijd na een proefpakket/periode zou moeten worden gevraagd of je nog vervolgzendingen wilt.
Net zoals bij kranten en tijdschriften. Dan is het gauw afgelopen met die flauwekul.

Ik heb zelf ook een proefabonnement op een tijdschrift genomen, je weet dat je niets kan gebeuren. Guess what, ik ben nog lid geworden ook, geheel uit vrije wil.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 3, 2014 om 18:29
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Ik zou maar linea recta betalen, want straks moet je nog bij meneer de rechter komen, dat kost heel veel centjes!

Oh wacht..

kanty
door kanty - Jul 17, 2014 om 13:36
284 Antwoorden / 69 Vragen

Altijd de voorwaarden lezen. (in het vervolg)
Gr Kanty.

br
door brulboei1 - Dec 15, 2014 om 13:56
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik zit opgescheept met ongeopende troep van Pure Products en kom niet van deze ellende af. Het is inderdaad een slangekuil waar je niet uit komt. Het lijkt van een moederbedrijf te zijn uit het oostblok. Bij Post NL staan ze geregistreerd onder het klantnummer: 24193012. Het heeft alle ingredienten van misdaad en oplichting en zit er hard over na te denken om aangifte doen. Of dat helpt is nog maar zeer de vraag. Hier in Nederland blijkt je alles te kunnen doen, zelfs deze misdaden. Ook van het vernoemde Incassobureau vertellen ze dat je moet blijven mailen tot ze antwoord geven, verder helpen ze je niet, ook niet met het verstrekken van gegevens over deze rampenfirma. Maar dat kan je blijven schrijven tot het einde der dagen, je krijgt geen antwoord terug. Wel jammer dat Kassa ook weing voor ons kan betekenen.
Misschien de nationale Onbudsman?