ha
door harry de vries May 23, 2015 om 19:07
Computers & telefonie

Paradigit

Ik heb vorig jaar bij Paradigit een beveiliging van Norton gekocht, 1 + 1 jaar kado.
Er werd ons verteld dat na een jaar het tweede jaar geactiveerd kon worden.
Toen ik echter dit wilde doen gaf Norton aan dat dit niet mogelijk was. Ben bij Paradigit verhaal gaan halen maar die verwees mij weer naar Norton. Deze gaf aan dat Paradigit te kort was geschoten want die had moeten vertellen dat het tweede jaar meteen geactiveerd had moeten worden, zij konden hier niets meer mee doen omdat de actie al 4 maanden was afgelopen. Dus weer bij Paradigit info gaan vragen en hun gewezen dat zij de verkopende partij waren en dus aansprakelijk voor de aftersales. Paradigit gaf aan dat zij met Norton in overleg waren omdat eerder problemen waren, maar dat zij voor mij niets meer konden doen. heb nu Mail gestuurd waarin ik Paradigit in gebreken heb gesteld. Wacht in spanning af maar ik denk dat ik daar niets meer kan bereiken. Wie heeft ook deze ervaringen met Norton en Paradigit?

2222 6 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - May 23, 2015 om 19:27
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Nee ik niet maar u zal gewoon even af moeten wachten hoe dit en of verholpen zal worden. Eerder kan u er toch niets mee doen.

ph
door philip36 - May 24, 2015 om 00:11
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Lees eens of u bij de installatie van Norton de juiste procedure hebt gevolgd.

Zie http://www.elektronicadeal.nl/norton-360-multi-device-2-0-voor-1-jaar-angel-promo

door 1953 - May 24, 2015 om 04:49
3725 Antwoorden / 95 Vragen

De link van philip36

Ben benieuwd of Paradigit echt onder de indruk van uw mail m.b.t. ingebrekestelling in paniek daarvan raakt.

Verkopende partij heeft u niet of onvoldoende geïnformeerd omtrent de actie. Paradigit zal zich verschuilen achter het feit dat u nalatig bent geweest om niet of onvoldoende de actievoorwaarden dat gold te hebben gelezen.

ro
door ron530 - May 24, 2015 om 08:30
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Knap dat u na een jaar nog precies weet wat de verkoper u verteld heeft. Maar toch als het de versie in de link betreft had u na het lezen van de instructies kunnen weten hoe het extra jaar geactiveerd kon worden.

ph
door philip36 - May 24, 2015 om 09:12
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Heeft u zich misschien vergeten te registreren bij Norton?
Wat ik lees op de site van Paradigit krijgt u in de registratie de keuze voor zelf 2 jaar of het extra jaar weggeven.

Zie http://www.paradigit.nl/norton-360-multi-device-2-0-angel-promo/80015672/details.aspx
(Kan sinds laatste update geen link meer maken op de iPad)

akkerdistel
door akkerdistel - May 25, 2015 om 04:29
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Heb een heleboel ervaring met Norton. Zelfs zoveel dat standaard tegenwoordig mijn eerste vraag is; "gebruikt u Norton?" Wordt dat met een ja beantwoord dan is mijn standaard tekst; "sorry maar dan kan ik u niet verder helpen."

Hopelijk ziet u mijn hint.