su
door suzke Feb 25, 2014 om 22:01
Huishouden & energie

Parketservice Vermeer

Wij hebben eind oktober 2012 onze parket vloer laten schuren en laten behandelen met een hardwax olie. na enkele weken begon de vloer te vlekken en had ons dochtertje haar sokjes helemaal zwart van de vloer. de vloer gaf dus af. Na een tijd bellen en wachten kwam de heer C vermeer de vloer opnieuw doen. na enkele weken weer het zelfde probleem. Weer de heer C Vermeer gebeld en hij vond het vreemd maar zou komen kijken. Dit duurt nu al meer dan een jaar. Na 2 keer een afspraak te hebben gemaakt is hij niet komen opdagen. ik heb hem met meerdere verschillende nummers gebeld om hem te pakken te krijgen. Dat is me gelukt en hij wou weer een nieuwe afspraak maken. ik heb gezegd dat ik mijn geld terug wou anders zou ik juridische stappen ondernemen. wij hebben hem een aangetekende brief gestuurd en verzocht binnen een termijn van 4 weken het geld terug te storten. Hij heeft niks meer van zich laten horen. Ik heb na lang zeuren uiteindelijk wel een factuur gekregen maar dit duurde ook weken. Onze vloer ziet er niet uit. ik heb er meerdere bedrijven bij gehad en die zeggen allemaal dat het slecht geschuurd is en dat de hard wax olie behandeling niet goed is gedaan. Deze man houd zich niet aan zijn afspraken en maakt er een potje van. Zijn website is voorzien van foto's van een totaal ander bedrijf in Enschede. Hij zegt dat je hier terecht kunt voor voorbeelden. Ik ben er geweest en deze mensen hebben meerdere klachten over hem ontvangen en ze zijn bezig om de foto's van zijn site te krijgen.
LAAT DEZE MAN UW VLOER NOOIT SCHUREN EN/OF BEHANDELEN! U KRIJGT ER SPIJT VAN!!

Zijn er nog meer mensen met deze ervaring dan horen we het graag zodat we misschien iets samen tegen hem kunnen beginnen!

2549 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

li
door lidydeleeuw - Mar 3, 2014 om 14:15
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Exact dezelde klachten. Vloer niet goed behandeld grijze vlekken en ondanks verharde laag toch krassen!!
Weken moeten zeuren om een factuur.
En nu wordt er totaal niet gereageerd op onze klachten om svp naar de vloer te komen kijken (behandeld juni 2013)
niet telefonisch en niet via mail totaal onbereikbaar. Website bestaat nog steeds.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Do
Doerak_games - Apr 27, 2024 om 01:33
Elektronica & tv

Alternate weigert terugbetaling of Een niew Moederbord stomme oplichters

nou ik heb eens een pc besteld alternate leek wel de goedkoopste ( is ook zo ) maar ja alles werkt behalve het moederbord denk nou dat komt wel goed veel 5 sterren op de website maar ja ik stuur dus een mailtje van hey ik heb een moederbord ontvangen maar dees is defect geleverd nou alternate test het zegt vervolgens dit is gebruikers schade dus  je garantie vervalt oke dus garantie heb je geen r ... Lees meer

Al
Alwin Stuit - Apr 26, 2024 om 09:37
Winkels & webshops

Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei

CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer