mi
door milano2000 Feb 18, 2015 om 20:49
Geldzaken & recht

Pas op voor Merlijn Budgetbeheer

Met dit bericht wil ik mensen nadrukkelijk waarschuwen voor Merlijn Budgetbeheer!!
Wees alert en laat je goed informeren. Ik heb besloten om de samenwerking met Merlijn Budgetbeheer te beëindigen.
Inzage in het dossier heb ik tot op heden nog steeds niet gehad, je kunt vragen en wachten totdat je een ons weegt maar een en al loze beloftes.Op het moment dat je kritische vragen stelt wordt het de directeur te heet onder de voeten. Dan dien je per direct een boete te betalen en wil hij niet meer met je communiceren. Sterker nog, als jij het als klant allemaal zo goed weet en dus kritische vragen stelt dan was je niet zo in de schulden gekomen en ben je een prutser.

Ik ben op zoek naar mede gedupeerden om samen collectief sterk te staan tegenover deze malafide organisatie.

Het zou toch niet moeten kunnen dat een organisatie als deze die je zou moeten bemiddelen met je schulden je eigenlijk alleen maar probeert uit te melken. DIT MOET STOPPEN.
Mensen, wees echt op je hoede als je overweegt zaken te gaan doen met Merlijn Budgetbeheer.

4661 21 Rapporteer

gompy2
door gompy2 - Feb 18, 2015 om 21:21
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Klik-> Hier voor mede-lotgenoten.

er
door ereppel - Mar 13, 2015 om 13:04
1 Antwoorden / 0 Vragen

hoi ik ben ook bezig om bij merlijn te eindigen maar gaat moeilijk als ze niet reageren hebben jullie voor ons tips of advies erover om te stoppen daar.. ik heb gedreigt met stegeman en toen kwam er vwel reactie terug

ta
door tallie86 - Mar 18, 2015 om 13:49
12 Antwoorden / 0 Vragen

hallo
ik leest allemaal dingen over merlijn
en ik(wij) zitten daar ook bij sinds ene paar maanden
ook vaak gebelt geen gehoort
contact persoon van mij van merlijn gebelt op 06 er over gehad die
zij dat er in gebroken wat computers ect alles weg is (gestolen) en dat ook 1 persoon daar niet meer werkt en dat ze weer bezig zij met alles op orde krijgen terwijl ik al vanaf januari steeds kantoor probeer te bellen gaat over maar geen gehoor gemailt geen gehoor

ook vaak gezegt dat ik mijn dossier niet kan in zien
dus ik weet niet wat allemaal al regeling is gedaan en wat al betaalt word ik leest allemaal verhalen waar ik een beetje bang van word zelfs de baas van me vriend vind t een vaag raar clubje en die zij dat ik misschien beters anders kan op zoeken voor budgetbeheer

wie heeft er ook problemen mee?? en waar mee precies zou ik graag willen weten
ik wil juist van schulden af en niet meer problemen krijgen natuurlijk

help wie zit nog meer bij merlijn budgetbeer en heef ook 1 van deze dingen of andere dingen hoor het graag

ta
door tallie86 - Mar 18, 2015 om 13:49
12 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=ereppel schreef op vrijdag 13 mrt 2015, 13:04]hoi ik ben ook bezig om bij merlijn te eindigen maar gaat moeilijk als ze niet reageren hebben jullie voor ons tips of advies erover om te stoppen daar.. ik heb gedreigt met stegeman en toen kwam er vwel reactie terug

hallo
ik leest allemaal dingen over merlijn
en ik(wij) zitten daar ook bij sinds ene paar maanden
ook vaak gebelt geen gehoort
contact persoon van mij van merlijn gebelt op 06 er over gehad die
zij dat er in gebroken wat computers ect alles weg is (gestolen) en dat ook 1 persoon daar niet meer werkt en dat ze weer bezig zij met alles op orde krijgen terwijl ik al vanaf januari steeds kantoor probeer te bellen gaat over maar geen gehoor gemailt geen gehoor

ook vaak gezegt dat ik mijn dossier niet kan in zien
dus ik weet niet wat allemaal al regeling is gedaan en wat al betaalt word ik leest allemaal verhalen waar ik een beetje bang van word zelfs de baas van me vriend vind t een vaag raar clubje en die zij dat ik misschien beters anders kan op zoeken voor budgetbeheer

wie heeft er ook problemen mee?? en waar mee precies zou ik graag willen weten
ik wil juist van schulden af en niet meer problemen krijgen natuurlijk

help wie zit nog meer bij merlijn budgetbeer en heef ook 1 van deze dingen of andere dingen hoor het graag

ta
door tallie86 - Mar 18, 2015 om 14:30
12 Antwoorden / 0 Vragen

Onbekende gebruiker
tallie86

waarschuw redactie
woensdag 18 mrt 2015, 13:49

ereppel schreef op vrijdag 13 mrt 2015, 13:04
hoi ik ben ook bezig om bij merlijn te eindigen maar gaat moeilijk als ze niet reageren hebben jullie voor ons tips of advies erover om te stoppen daar.. ik heb gedreigt met stegeman en toen kwam er vwel reactie terug

hallo
ik leest allemaal dingen over merlijn
en ik(wij) zitten daar ook bij sinds ene paar maanden
ook vaak gebelt geen gehoort
contact persoon van mij van merlijn gebelt op 06 er over gehad die
zij dat er in gebroken wat computers ect alles weg is (gestolen) en dat ook 1 persoon daar niet meer werkt en dat ze weer bezig zij met alles op orde krijgen terwijl ik al vanaf januari steeds kantoor probeer te bellen gaat over maar geen gehoor gemailt geen gehoor

ook vaak gezegt dat ik mijn dossier niet kan in zien
dus ik weet niet wat allemaal al regeling is gedaan en wat al betaalt word ik leest allemaal verhalen waar ik een beetje bang van word zelfs de baas van me vriend vind t een vaag raar clubje en die zij dat ik misschien beters anders kan op zoeken voor budgetbeheer

wie heeft er ook problemen mee?? en waar mee precies zou ik graag willen weten
ik wil juist van schulden af en niet meer problemen krijgen natuurlijk

help wie zit nog meer bij merlijn budgetbeer en heef ook 1 van deze dingen of andere dingen hoor het graag

=milano2000 schreef op woensdag 18 feb 2015, 20:49: Met dit bericht wil ik mensen nadrukkelijk waarschuwen voor Merlijn Budgetbeheer!!
Wees alert en laat je goed informeren. Ik heb besloten om de samenwerking met Merlijn Budgetbeheer te beëindigen.
Inzage in het dossier heb ik tot op heden nog steeds niet gehad, je kunt vragen en wachten totdat je een ons weegt maar een en al loze beloftes.Op het moment dat je kritische vragen stelt wordt het de directeur te heet onder de voeten. Dan dien je per direct een boete te betalen en wil hij niet meer met je communiceren. Sterker nog, als jij het als klant allemaal zo goed weet en dus kritische vragen stelt dan was je niet zo in de schulden gekomen en ben je een prutser.

Ik ben op zoek naar mede gedupeerden om samen collectief sterk te staan tegenover deze malafide organisatie.

Het zou toch niet moeten kunnen dat een organisatie als deze die je zou moeten bemiddelen met je schulden je eigenlijk alleen maar probeert uit te melken. DIT MOET STOPPEN.
Mensen, wees echt op je hoede als je overweegt zaken te gaan doen met Merlijn Budgetbeheer.

mi
door milano2000 - Mar 18, 2015 om 18:31
2 Antwoorden / 1 Vragen

hallo
ik leest allemaal dingen over merlijn
en ik(wij) zitten daar ook bij sinds ene paar maanden
ook vaak gebelt geen gehoort
contact persoon van mij van merlijn gebelt op 06 er over gehad die
zij dat er in gebroken wat computers ect alles weg is (gestolen) en dat ook 1 persoon daar niet meer werkt en dat ze weer bezig zij met alles op orde krijgen terwijl ik al vanaf januari steeds kantoor probeer te bellen gaat over maar geen gehoor gemailt geen gehoor

ook vaak gezegt dat ik mijn dossier niet kan in zien
dus ik weet niet wat allemaal al regeling is gedaan en wat al betaalt word ik leest allemaal verhalen waar ik een beetje bang van word zelfs de baas van me vriend vind t een vaag raar clubje en die zij dat ik misschien beters anders kan op zoeken voor budgetbeheer

wie heeft er ook problemen mee?? en waar mee precies zou ik graag willen weten
ik wil juist van schulden af en niet meer problemen krijgen natuurlijk

help wie zit nog meer bij merlijn budgetbeer en heef ook 1 van deze dingen of andere dingen hoor het graag

Hoi,

Heel vervelend ook voor jullie. Wat is je mail adres?

ga
door gabrielw - Apr 7, 2015 om 16:44
19 Antwoorden / 1 Vragen

Ook wij zijn de dupe van Merlijn budget beheer !!

ta
door tallie86 - Apr 7, 2015 om 16:48
12 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=gabrielw schreef op dinsdag 7 apr 2015, 16:44]Ook wij zijn de dupe van Merlijn budget beheer !!

welk provincie... zit die van jullie dan

ve
door veronica20 - Apr 22, 2015 om 22:11
5 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo.
Wij zijn ook opgelicht door merlijn budget beheer. Proberen hem te bellen krijgen geen gehoor meer !! Iemand tips is al aangifte gedaan tegen hun. En gaan het melden bij fraudehelpdesk. !! De site licht er nu ookal uit. !

ta
door tallie86 - Apr 23, 2015 om 08:40
12 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=veronica20 schreef op woensdag 22 apr 2015, 22:11]Hallo.
Wij zijn ook opgelicht door merlijn budget beheer. Proberen hem te bellen krijgen geen gehoor meer !! Iemand tips is al aangifte gedaan tegen hun. En gaan het melden bij fraudehelpdesk. !! De site licht er nu ookal uit. !

zat die in apeldoorn??

ve
door veronica20 - Apr 24, 2015 om 11:42
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ja hij zat in apeldoorn kwam bij ons thuis we hebben aangiftegedaan gemeld bij belastingdienst fraude en helpdeskfraude gemeld en heb het gemeld bij nvvk en kvk !! Hopelijk pakken ze hem en krijgen we ons geld terug !!

ve
door veronica20 - Apr 24, 2015 om 11:47
5 Antwoorden / 0 Vragen

Laat iedereen aub aangifte doen tegen hun zo staan we sterker en worden onze dossiers gebundeld zij de politie !! Dan wordt er eerder een zaak van gemaakt !!

Cookies
door Cookies - Apr 24, 2015 om 12:51
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hallo, zeg gaan jullie verder via Facebook of Twitter! Dit gebabbel is voor anderen helemaal niet interessant.

ve
door veronica20 - Apr 24, 2015 om 12:54
5 Antwoorden / 0 Vragen

Nee helemaal niks !! Ik probeer het ook niet meer laat dit de politie oplossen !! En carola.83 dit moet stoppen dus iedereen mag hier vanaf weten !! Wat hebben hun bij jou afhande gemaakt dan ? Bij ons heel veel geld dus nee ik ga niet verder via fb !! Als je het niet intressant vind lees je het toch niet !

ta
door tallie86 - Apr 24, 2015 om 13:04
12 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=veronica20 schreef op vrijdag 24 apr 2015, 12:54]Nee helemaal niks !! Ik probeer het ook niet meer laat dit de politie oplossen !! En carola.83 dit moet stoppen dus iedereen mag hier vanaf weten !! Wat hebben hun bij jou afhande gemaakt dan ? Bij ons heel veel geld dus nee ik ga niet verder via fb !! Als je het niet intressant vind lees je het toch niet !

oke snap ik

en indd carola83 wara heb jij last van eerst stuur je mij bericht van geen 06 of dingen uitwisselen over hem en dat bedoeling is om te chatten en chatte we en is t ook niet goed moeten we maar op rotten naar fb... daht dat dit blog bedoeling is voor deze reden over nils ....
en aan gezien dat ik niks zie staan van jou over nils waarom reageer je dan anders ga ff lekker zelf verder naar fb of twitter

ta
door tallie86 - Apr 24, 2015 om 13:05
12 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 24 apr 2015, 12:51]Hallo, zeg gaan jullie verder via Facebook of Twitter! Dit gebabbel is voor anderen helemaal niet interessant.

dit gebabbel is wel intrestand is niet gauw geld of wel wat je kwijt bent snap ff niet waar jij last van heb

Cookies
door Cookies - Apr 24, 2015 om 13:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@tallie86:

1) ik heb jou geen bericht gestuurd
2) ik heb jou niet gezegd hier te gaan chatten
3) het is hier geen blog.

ta
door tallie86 - Apr 24, 2015 om 13:16
12 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 24 apr 2015, 13:09]@tallie86:

1) ik heb jou geen bericht gestuurd
2) ik heb jou niet gezegd hier te gaan chatten
3) het is hier geen blog.

wat is dan de bedoeling als niet mag chatte waarom bestaat de site dan
voor de lol

zijn toch dingen aant uit horen hoe en wat allemaal bah bah

ve
door veronica20 - Apr 24, 2015 om 13:22
5 Antwoorden / 0 Vragen

Laat haar maar bij haar is dr niks gebeurt anders ga je geen zulke domme reacties plaatsen !! Snap niet dat ze het nog leest want het was toch niet intressant ! Maargoed !! Ik hoop dat we met zijn alle de krachten kunnen bundelen heb ookal contact met een gedupeerde via de mail krijgen nog meer te horen maar die is er op dit moment niet !! Dus aangifte doen is heel belangrijk !! Hopelijk wordt hij gepakt

oe
door oezoe - Jun 25, 2015 om 11:38
4 Antwoorden / 0 Vragen

wat kunnen we doen om de te pakken want ik was er ook bij maar gelukkig niet al te veelschade

Redacteur
door Redacteur - Jun 26, 2015 om 16:03
1053 Antwoorden / 62 Vragen

S.v.p. de forumregels respecteren + alleen inhoudelijk reageren.
Anders wordt het topic gesloten.

De redactie