la
door laurina2 Aug 1, 2015 om 15:31
Computers & telefonie

P.c.

Goedemiddag,
ik heb een vraag:
Is het mogelijk via de pc van Spotify tracks te downloaden op de p.c.
Ik zou die op een usb stick willen zetten.

Met groet Laurina

7341 12 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Aug 1, 2015 om 15:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo laurina2,

Lees de info hier.
Dacht dat dat alleen met de betaalde versie kon.
Via spotydl?
Lees eens hier.

Suc6

gerbera
door gerbera - Aug 1, 2015 om 17:18
7360 Antwoorden / 14 Vragen

Dit kan alleen met de betaalde versie Spotydl.

pi
door pieterwolters - Aug 1, 2015 om 17:19
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt playlist off line zetten (dan wordt de muziek gedownload) maar je kunt het alleen maar afspelen met de Spotify applicatie. Als je de bestanden op een USB stick zet heb je er niets aan. Wat je wel kunt doen is Spotify op een smartphone zetten en dan off-line playlists daarop zetten. Dan kan je het wel afspelen als je niet online bent.

la
door laurina2 - Aug 1, 2015 om 17:40
142 Antwoorden / 70 Vragen

Ik had al zo'n idee dat het niet simpel zou zijn rechtstreeks via de pc de tracks in een map te zetten.
Een converter downloaden lukt niet, ik krijg de melding "niet toegestaan".

De optie van pieterwolters ga ik morgen proberen.

Ik heb een audio set waar ik met bluetooth van mijn smartphone over de audio set de muziek kan horen.
En inderdaad kan ik dan bv in de auto ook mijn smartphone daarvoor gebruiken, heb ik toch ook de tracks die ik wil hebben:>)
Het had simpeler geweest via een usb stick direct van de pc, want daar kan veel meer op.

Hartelijk dank iedereen voor het meedenken,

groet Laurina

pe
door pebos - Aug 3, 2015 om 13:05
1 Antwoorden / 1 Vragen

simpeler werkt (maar wel tegen betaling) 7 digital Nederland; je kunt losse nummers of hele albums aanschaffen (losse nrs gemiddeld E 1,29) (en zo vaak op je pc of smartphone downloaden als je wil

ev
door eversteegt - Aug 3, 2015 om 13:29
51 Antwoorden / 0 Vragen

De meeste reacties zeggen het hier met een omweg vrij goed, maar dan nog even voor de duidelijkheid:

Spotify is een STREAMING dienst. Dat betekent dat jij tegen betaling, of tegen het om de zo veel nummers luisteren naar een reclameboodschap, met behulp van de Spotify app of -site naar muziek kan luisteren die wordt gedownload tijdens het luisteren.

En bij de betaalde versie kan je dus ook nummers 'offline' beschikbaar maken zodat het bv. niet je databundel kost als je onderweg luistert.

Conclusie: Er is geen legale manier om Spotify nummers op een usb-stick ofzo te zetten want dat is ook niet de bedoeling van Spotify.

Wil je wel nummers op een stick, dan moet je dus van andere diensten gebruik maken waar je nummers aanschaft en als eigendom downloadt.

h19l49
door h19l49 - Aug 3, 2015 om 13:47
121 Antwoorden / 0 Vragen

Het is wel iets meer werk maar het geluid/muziek is natuurlijk altijd op te nemen met een, gratis, recorder program.
Daarna even bewerken om er losse tracks, mp3, van te maken en klaar is kees.

re
door rene3d - Aug 3, 2015 om 14:44
9 Antwoorden / 19 Vragen

Google eens naar het programma Bearshare

ev
door eversteegt - Aug 3, 2015 om 14:47
51 Antwoorden / 0 Vragen

@Rene3d: Vermeld er dan wel even bij dat Bearshare hartstikke illegaal is (in ieder geval als je het op de goede manier gebruikt en ook deelt).

Kan nog steeds bruikbaar zijn als het je niets interesseert dat het illegaal is, maar zeg het er wel eerlijk bij.

jo
door jorisw - Aug 3, 2015 om 15:11
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Maar als iemand er geen probleem mee heeft om een illegale oplossing te gebruiken, waarom zou je dan een moeilijke omweg gebruiken om via Spotify muziek op te halen. Dan zijn er makkelijkere manieren.

ev
door eversteegt - Aug 3, 2015 om 15:24
51 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zeg er toch ook duidelijk bij dat het kan dat je daar geen probleem mee hebt?

Maar het moet er wel bij gezegd worden want het kan óók zijn dat iemand zoals vraagsteller er wél problemen mee heeft.

pi
door pinovogel - Aug 3, 2015 om 21:27
7 Antwoorden / 0 Vragen

Even reageren op dat antwoord van die EDRICK 3 , je geeft dus geen antwoord op de vraag en verwijst naar de pagina van spotify , ook heb je het over spotydl maar dat is al zeker een jaar uit de running , dat werkt dus niet meer . Overigens ben ik wel blij met al je andere commentaren maar dit echt een dipje .