ti
door timmer77 Oct 10, 2014 om 12:42
Computers & telefonie

Pc traag

wie kan mij helpen
mijn laptop start heel traag op 3 30 min met virus scan niets gevonden malware bijtes ook niets eerst duurde het opstarten ongeveer een halve minuut?
vr gr pimm

760 9 Rapporteer

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 10, 2014 om 13:09
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Schoon eerst maar eens op met CCleaner.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 10, 2014 om 13:12
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Niet de toolbar installeren.

edrick3
door edrick3 - Oct 10, 2014 om 13:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo timmer77,

Kijk eens bij deze tips.

Suc6

aurora1
door aurora1 - Oct 10, 2014 om 16:54
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees eens klik hier en met name de tip van @gsm over power-off reset.
Lees anders ook nog klik hier onder het automatisch met Windows opstarten, Hulpprogramma MSConfig voor het uitschakelen van software met het stukje Tabblad Opstarten, klein stukje scrollen.
Heeft u recentelijk nieuwe software geïnstalleerd en is sindsdien het opstarten langzamer geworden?

komsja
door komsja - Oct 10, 2014 om 17:08
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@edrick3
Las uw bericht en dacht heyyy wellicht ook iets voor mij maar als ik op opstarten klik staat er onder (leeg)

komsja
door komsja - Oct 10, 2014 om 17:16
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@edrick3
Mijn pc is best wel snel met opstarten maar dacht wie weet kan het nog sneller,maar bij nader inzien laat ik het zo want zoals u weet heb ik al eerder dingen gedaan die niet ten goede kwamen voor m,n pc en toen o.a uw advies heb opgevolgd om de boel weer in het gareel te krijgen

ge
door gerboe - Oct 10, 2014 om 17:35
806 Antwoorden / 0 Vragen

Bij laptops kunnen temperatuurproblemen vaak de oorzaak zijn van dit soort problemen. Download eens een programma om de temperatuur te monitoren en te kijken of dit inderdaad de oorzaak is.

edrick3
door edrick3 - Oct 10, 2014 om 17:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=komsja schreef op vrijdag 10 okt 2014, 17:08]@edrick3
Las uw bericht en dacht heyyy wellicht ook iets voor mij maar als ik op opstarten klik staat er onder (leeg)

Dat is heel goed mogelijk en duidt niet op problemen.
Wil je tóch zien welke programma's opstarten, dan moet je even verder kijken bij opschonen van het startregister.
Maar zoals je zelf al aangeeft: als alles goed werkt .... niet gaan prutsen!

Met vr.gr.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 12, 2014 om 16:49
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 10 okt 2014, 17:54]Maar zoals je zelf al aangeeft: als alles goed werkt .... niet gaan prutsen
Juist wel en zoveel mogelijk ook, daarvan leer je nog altijd het meest.
En aangezien je toch niets stuk kunt maken, kun je helemaal los gaan.