ce
door ceesvane May 3, 2015 om 22:04
Winkels & webshops

PepsiCola

Tot mijn verbazing is de Pepsi Cola van 1 1/2 liter maar liefst €0,30 duurder geworden. AH heeft het over grondprijzen enzovoort en verlaagt de prijzen ook weer zo gauw de grondstoffenprijs daalt. Ik vraag mij echter af of dit dan ook daadwerkelijk gebeurt. Wat bijvoorbeeld ook nog zo is is dat in bepaalde filialen de prijs op de schappen nog niet is verhoogd waardoor je bij het afrekenen voor verrassingen kan komen te staan.

757 7 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - May 3, 2015 om 22:16
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Waar dan ook de prijzen stijgen als de grondstoffen duurder worden niet alleen bij AH ook bij de prijsvechter zij moeten wel om hun winsten gelijk te houden ,. De onkosten blijven ook niet laag.

edrick3
door edrick3 - May 3, 2015 om 22:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen
tijger1
door tijger1 - May 3, 2015 om 23:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De prijs op het schap telt. Dus geen verrassing.

Als u het bij AH te duur vindt, kijk dan eens elders of drink water.

gerbera
door gerbera - May 3, 2015 om 23:22
7359 Antwoorden / 14 Vragen

T'is toch wat, die AH toch hoe durft ie. Maar net wat tijger1 al schrijft, water is goedkoper en gezonder ook nog.

pi
door pieterwolters - May 3, 2015 om 23:23
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Er zijn genoeg voorbeelden van producten die goedkoper worden als de grondstofprijzen dalen. Of op z'n minst niet stijgen, wat gezien de inflatie natuurlijk ook een soort van prijsdaling is. Als dit niet zo zou zijn, dan zouden de winstmarges van winkels alleen maar stijgen, en dat is niet het geval.

tenormin
door tenormin - May 4, 2015 om 00:36
16826 Antwoorden / 108 Vragen

'k Weet dat ik niet mag reageren op frisdranken want ik lust geen enkele frisdrank: ben een 'kraanwater' vogel; maar als de prijzen in uw ogen buiten proportie zijn maakt u toch uw eigen drankje met bubbels? De eerste aanschaf is natuurlijk duur maar dat haalt u er toch binnen korte tijd weer uit, lijkt mij.

aurora1
door aurora1 - May 4, 2015 om 00:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Water is ook beter voor het gebit en de rekening van de tandarts.