ke
door keesbakels Aug 6, 2014 om 14:29
Computers & telefonie

Philips telefoon batterijtjes

Sinds 2,5 jaar heb ik een Philips 1863B/NL vaste telefoon met antwoordapparaat en 3 handsets.
Prima apparaat, niets op aan te merken.
Sinds enige weken vervagen bij alle drie de sets de displays.
Ik dacht dit op te kunnen lossen door het plaatsen van nieuwe oplaadbare batterijtjes.
De batterijtjes van 800Ah Ni-MH hadden geen enkel effect, ook niet nadat ik ze apart opgeladen had.
De batterijtjes die er in zaten Philips 500mAh, heb ik in de winkel niet kunnen vinden.
De batterijtjes van 550 die het dichts in de buurt komen, kosten ongeveer 10, -- per set.
Voor drie handsets 30,-- terwijl de nieuwprijs van de hele set 49,-- was.

Vraag: luistert dat echt zo nauw dat je precies dezelfde batterijtjes moet hebben of is het gewoon ouderdomsslijtage en niets aan te doen?
Alvast dank voor uw reacties en tips!

M.vr.gr. Kees

15407 44 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Aug 6, 2014 om 15:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo keesbakels,

Kijk eens op blz. 33 van de handleiding voor de benodigde gegevens van de batterij.

Suc6

tenormin
door tenormin - Aug 6, 2014 om 15:56
16816 Antwoorden / 108 Vragen

De oplader zelf nog okay? Batterijen zijn altijd flink aan de prijs, de oplaadbare dan. Heb zelf een Philips huisset (heel andere serie, deze is echt oud) maar gebruik niet (meer) de erbij geleverde batterijen maar de GP Rechargeable AAA erin gedaan. Maar die krengen blijven natuurlijk duur en gewone zou ik niet aanraden. Erosie, hé?

gompy2
door gompy2 - Aug 6, 2014 om 17:10
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Schuur de contactjes in het batterijgedeelte eens wat op met een fijn vijltje of stukje schuurpapier?
Ook de uiteinden van de batterijtjes, ook van de nieuwe.
Kost niks.
Baat het niet, dan schaadt het in dit geval ook niet....

tijger1
door tijger1 - Aug 6, 2014 om 18:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@tenormin

Erosie? Bedoelt u niet corrosie.

tot15karakters
door tot15karakters - Aug 6, 2014 om 18:47
2189 Antwoorden / 14 Vragen

De AAA batterijen zijn na enkele jaren sneller leeg.

Ik heb Aldi oplaadbare erin en werken weer goed.

Maar..... ik lees onleesbaar display en dat heeft dus niets met de batterijen te maken maar zwakke of versleten lampje voor achtergrond verlichting!

Dat is moeilijker en duurder te vervangen dus koop maar nieuwe.....
Bellen kan maar de uitlezing word nu moeilijker dus kijk je wel eens of bel je blind?

czar
door czar - Aug 6, 2014 om 20:09
1209 Antwoorden / 20 Vragen

[quote=keesbakels schreef op woensdag 6 aug 2014, 14:29]
Vraag: luistert dat echt zo nauw dat je precies dezelfde batterijtjes moet hebben of is het gewoon ouderdomsslijtage en niets aan te doen?

Nee hoor, zolang je er maar NiMH in doet is het goed.
Hoe hoger het vermogen in mAh, des te langer ze het doen zonder opnieuw op te laden.
Oplaadbare batterijen zijn maar een beperkt aantal keren oplaadbaar, denk aan een paar honderd keer, en dan gaan ze flink achteruit qua vermogen.

Het vreemde aan uw verhaal is dat alle 3 de handsets hetzelfde euvel hebben.
Dat is wel heel toevallig. En ze hebben het ook als u de nieuwe batterijen met een andere oplader heeft opgeladen? Dan kan het haast niet meer aan de batterijen liggen.

En toch is het dan vreemd dat alle 3 de handsets hetzelfde vertonen.
Weet u zeker dat het niet aan uw ogen ligt? :-)

czar
door czar - Aug 6, 2014 om 20:21
1209 Antwoorden / 20 Vragen

Als toevoeging: kan het zijn dat het met het warme weer te maken heeft?

Vaak zitten er toch wel een paar elcootjes in die apparaten en elcootjes hebben 2 neigingen:

1. de capaciteit zakt nogal flink in met de tijd (denk gerust aan 50%)
2. ze kunnen erg slecht tegen de warmte, zeker als ze wat ouder zijn

Misschien zijn het dus elcootjes die doorslaan als gevolg van het warme weer en hun leeftijd.
Als je zelf een beetje handige knutselaar bent en de nodige apparatuur in huis hebt is dat wel te verhelpen door ze te vernieuwen, maar voor 50 euro nieuwwaarde is het eigenlijk de moeite niet.

Denk bij het aanschaffen van een andere telefoon wel even aan het feit dat u ook alle telefoonnummers zult moeten overzetten. Het kan handig zijn weer hetzelfde merk te kopen en een type dat compatible is, zodat de telefoonnummers automatisch kunnen worden overgezet.

ke
door keesbakels - Aug 7, 2014 om 14:54
52 Antwoorden / 19 Vragen

Allereerst allen dank voor de reacties!

Edrick3:
Dat had ik gezien maar de vraag was ook of dat zo nauw luisterde.
In andere telefoons konden gewoon willekeurige oplaadbare batterijen, en hopla, alles deed het weer.

Tenormin:
De batterijtjes zijn in een andere oplader in no time opgeladen dus ik neem aan dat ze niet leeg zijn. Bovendien kan ik makkelijk een half uur of langer bellen zonder dat de verbinding het begeeft.

Gompy2:
Heb alles licht afgeschuurd, zag er overigens al blinkend uit, helaas geen positief resultaat.

Tot15karakters:
Het zou best eens kunnen dat het aan de achtergrond ligt, bellen op zich gaat nog steeds prima.
Nee, ik hoef niet blind te bellen, 1 van de drie is onleesbaar, een tweede half leesbaar en de derde goed leesbaar. Bij die derde loop ik alleen het risico dat ik na het opnemen een persoon aan de lijn krijg die een aanbiedinkje van het één of ander heeft.

Czar:
De nieuwe batterijen heb ik ook in een andere lader opgeladen, maar helaas geen verbetering.
Geen idee wat “elcootjes” zijn, maar dat zijn vast dingen die zich ergens in het, voor mij onbereikbare, binnenwerk bevinden.

M.vr.gr. Kees

edrick3
door edrick3 - Aug 7, 2014 om 15:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@keesbakels,

.....Geen idee wat “elcootjes” zijn, maar dat zijn vast dingen die zich ergens in het, voor mij onbereikbare, binnenwerk bevinden.

elco = elektrostatische condensator.

Voor info klik hier.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Aug 7, 2014 om 15:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Chips, typ ik het verkeerd!
niet elektrostatisch, maar elektrolytisch!

czar
door czar - Aug 7, 2014 om 17:17
1209 Antwoorden / 20 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 7 aug 2014, 15:53]
niet elektrostatisch, maar elektrolytisch!

Yep. Voor hun afmeting hebben ze een enorme capaciteit.
Ze worden dan ook meestal gebruikt als buffer voor lading.
Als ze gaan doorslaan, dan heb je dus een soort kortsluiting, niet een permanente kortsluiting, maar bij elke keer dat ze doorslaan even. Grotere elco's met dat probleem hoor je dan ook vaak een tikkend geluid maken.
Dat zou goed kunnen verklaren dat je schermpjes te weinig voeding krijgen. Hoe vaker ze doorslaan, des te vager je beeld. Na verloop van tijd zullen ze dan continue kortsluiting maken en heb je helemaal geen beeld meer.

Maar goed, dit was maar een mogelijke verklaring.
Mijn ervaring is wel dat in zeker de helft van de apparaten die kapot gaan het de (voedings-) elco's zijn.

tot15karakters
door tot15karakters - Aug 7, 2014 om 18:07
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Zoals ik al eerder melde, de achtergrond verlichting met goede LEDs gaan langer mee dan goedkope made in China lampjes en vele GSM toestellen hadden hetzelfde probleem.

In mijn perfect werkende auto radio hetzelfde, die was makkelijk te openen en na verwijderen van 5 zwart geworden lampjes en nieuwe Leds erin had ik teveel licht, geen gezicht maar ik had dus verkeerde te sterke gemonteerd, overdag best leuk maar elke avond even een papiertje er over....

Dus ik heb helaas ervaring in vervangen van lampjes van achtergrond verlichting.
Vermoedelijk waren de oude batterijen nog voldoende maar je kunt de oude nog prima gebruiken in de Led kerst verlichting 1x per jaar...

czar
door czar - Aug 7, 2014 om 22:10
1209 Antwoorden / 20 Vragen

[quote=tot15karakters schreef op donderdag 7 aug 2014, 18:07]Zoals ik al eerder melde, de achtergrond verlichting met goede LEDs gaan langer mee dan goedkope made in China lampjes en vele GSM toestellen hadden hetzelfde probleem.

Ik wil niet veel zeggen, maar vrijwel alle LEDs komen tegenwoordig uit China.
LED-lampen voor huis-verlichting haal ik dan ook altijd direct uit China. Laatst toch eens een OSRAM lamp in de aanbieding gekocht. Inderdaad, ook made in China en erg best licht gaf die niet.

Je zal mij overigens niet horen zeggen dat er geen kwaliteitsverschil in LEDjes zit, maar dat zit 'm meer in het type LED.

De ledjes gebruikt voor achtergrond verlichting hebben maar een heel laag vermogen nodig. Die worden ook amper lauw-warm en kosten geen drol. Die worden echt niet zwart uit zichzelf. Misschien dat daar een andere reden voor was?

Voor veel elektronica geldt dat het uit China komt en de bewering dat dat China-rommel is is inmiddels enorm achterhaald. Het geldt nog wel voor speelgoed.

Gr
door Grunn1 - Aug 8, 2014 om 01:31
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Mijn moeder had hetzelfde probleem met Phillips telefoon set. Eerst begon van 1 handset het display uit te vallen, paar maanden later van de 2e en weer een paar maanden later de 3e. Bellen wilde wel alleen je kon niet meer zien welk nummer je intoetste of telefoonboek lezen. Weggegooid en nieuwe set gekocht want reparatie is duurder dan een nieuwe set.

tenormin
door tenormin - Aug 8, 2014 om 09:48
16816 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=tenormin schreef op woensdag 6 aug 2014, 15:56]Erosie, hé?
[Edit Redactie]
Haha, nee, had destijds niet op sticker gelet dat er alleen oplaadbare batterijen in moesten, dus ging de boel met gewone batterijen uitslaan. Kon 'um nog net op tijd redden.

@tijger1 inderdaad: moet natuurlijk corrosie zijn. Maar ja, moet nu al 3 jaar zelf dingen alleen uitviolen en door schade en schande leer je nog wat. En dat is helemaal niet zielig bedoelt, hoor.

gompy2
door gompy2 - Aug 8, 2014 om 11:35
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=keesbakels schreef op donderdag 7 aug 2014, 14:54]
Gompy2:
Heb alles licht afgeschuurd, zag er overigens al blinkend uit, helaas geen positief resultaat.
Helaas...
Ik heb ooit bij mijn Siemens Gigaset AS285 het zelfde probleem gehad dat de LCD uitlezing steeds flauwer werd op de display.
Echter bij 1 handset, niet op de tweede.
Heb toen de contacten wat opgeschuurd en toen was alles weer als vanouds.
Waar ik overheen gelezen heb is dat jij het met 3 handsets tegelijk hebt en dan ligt het duidelijk aan iets anders en heeft het opschuren geen zin.

In het verleden 2 keer Philips dect telefoons gehad, voor mij voltooid verleden tijd...
Dit is uiteraard een persoonlijke mening.

wi
door wimula - Aug 8, 2014 om 12:08
4 Antwoorden / 0 Vragen

Er zitten accu's in, geen batterijen!

keessie1
door keessie1 - Aug 8, 2014 om 12:19
138 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=tot15karakters schreef op donderdag 7 aug 2014, 18:07]Zoals ik al eerder melde, de achtergrond verlichting met goede LEDs gaan langer mee dan goedkope made in China lampjes en vele GSM toestellen hadden hetzelfde probleem.

In mijn perfect werkende auto radio hetzelfde, die was makkelijk te openen en na verwijderen van 5 zwart geworden lampjes en nieuwe Leds erin had ik teveel licht, geen gezicht maar ik had dus verkeerde te sterke gemonteerd, overdag best leuk maar elke avond even een papiertje er over....

Dus ik heb helaas ervaring in vervangen van lampjes van achtergrond verlichting.
Vermoedelijk waren de oude batterijen nog voldoende maar je kunt de oude nog prima gebruiken in de Led kerst verlichting 1x per jaar...

Hoi, je hebt veel geluk gehad, lampje in een autoradio zijn vaak 12 volt en een LED brand op 2volt dus Boem weg LEDjes . Zet een klein weerstandje tussen de ledjes en waarschijnlijk branden ze minder fel. Meet even hoeveel volt
Er op de aansluiting staat ( waarschijnlijk 5 volt) en bepaal dan de weerstand waarden.

Groetjes keessie

gompy2
door gompy2 - Aug 8, 2014 om 12:30
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=wimula schreef op vrijdag 8 aug 2014, 12:08]Er zitten accu's in, geen batterijen!Van de handleiding, die je op de allereerste reactie kunt lezen!

Batterij
GP: PH50AAAHC: 2 oplaadbare AAA- •
batterijen, NiMH 1,2 V, 500 mAh
BYD: H-AAA500A-Z: 2 oplaadbare •
AAA-batterijen, NiMH 1,2 V, 500 mAh

Maar weer gauw terug naar je planeet of niet?

czar
door czar - Aug 8, 2014 om 12:43
1209 Antwoorden / 20 Vragen

[quote=keessie1 schreef op vrijdag 8 aug 2014, 12:19]Hoi, je hebt veel geluk gehad, lampje in een autoradio zijn vaak 12 volt en een LED brand op 2volt dus Boem weg LEDjes .

Er zijn vele verschillende LEDs en ze draaien lang niet allemaal op 2 Volt, sommige op veel minder.
Inderdaad moet je er dan een weerstandje tussen zetten. Voor vermogens-LEDs kan het zijn dat je dan ook vermogensweerstanden nodig hebt. Een weerstand doet immers niks anders dan het teveel aan vermogen omzetten in warmte, waarbij het voltage wordt verlaagd (even simpel gezegd).

Zomaar 12 volt zetten op een 2 volt LED betekent inderdaad doorbranden.
Ik denk dat tot15karakters alleen de LEDs heeft vervangen en de weerstand er dus al tussen zat.

czar
door czar - Aug 8, 2014 om 12:51
1209 Antwoorden / 20 Vragen

[quote=gompy2 schreef op vrijdag 8 aug 2014, 12:30][quote=wimula schreef op vrijdag 8 aug 2014, 12:08]Er zitten accu's in, geen batterijen!Van de handleiding, die je op de allereerste reactie kunt lezen!

Feitelijk heeft Wimula gelijk.
Een oplaadbare batterij is eigenlijk een accu.
Maar dat is een taal-dingetje bedacht door marketing-bedrijven.
Een batterij is een energie-bron die je niet kunt opladen, een accu is een energiebron die je wel kunt opladen. Een oplaadbare batterij bestaat dus eigenlijk niet, maar in Nederland zijn we nu eenmaal gewend het zo te noemen.
En niet alleen in Nederland. In Duitsland wordt een oplaadbare batterij wel vrijwel altijd een Akku genoemd, maar een lood-accu voor de auto noemen ze dan vaak weer Batterie.

Kortom de termen worden door elkaar gebruikt en dat maakt het er niet duidelijker op.

gallito
door gallito - Aug 8, 2014 om 13:33
479 Antwoorden / 66 Vragen

Bij mij viel de telefoon na een aantal; minuten steeds uit + de display, toen de batterijen versleten waren
Na vervanging daarvan werkte het weer prima.

Ik heb ook een telefoon met een vervaagd display. Na vervanging van die batterijen lichtte het display niet meer op. Waarschijnlijk door omgevingswarmte.
Maar daar is nog goed mee te bellen, dus even op de ouderwetse manier het telefoonnummer erbij zoeken. :-)

gompy2
door gompy2 - Aug 8, 2014 om 14:24
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=czar schreef op vrijdag 8 aug 2014, 12:51]
Kortom de termen worden door elkaar gebruikt en dat maakt het er niet duidelijker op.

Van Wiki:

Een batterij is een elektrotechnische component en spanningsbron, het is een combinatie van een of meerdere elektrochemische cellen, die worden gebruikt voor de omzetting van opgeslagen chemische energie in elektrische energie. Dat kan weer als elektrische energie - stroom - geleverd worden. Historisch wordt een aantal parallel of in serie geschakelde elektrochemische cellen, Leidse flessen of condensatoren een 'batterij' genoemd, in de volksmond heeft de enkele cel van de batterij de naam van het geheel overgenomen. Een auto-accu is een oplaadbare batterij, maar deze wordt in Nederland, in tegenstelling met Vlaanderen, gewoonlijk geen "batterij" genoemd.

Bij een oplaadbare batterij zijn de chemische processen omkeerbaar: door het aanleggen van een elektrische spanning kan men een elektronenstroom in omgekeerde richting forceren en zullen de chemische reacties dan omgekeerd verlopen: er wordt dus energie opgeslagen.

Een niet-oplaadbare batterij maakt gebruik van chemische processen die op deze manier niet omkeerbaar zijn, zodat een eenmaal ontladen batterij niet meer opnieuw opgeladen kan worden. Wel zijn er in het verleden niet onverdienstelijke pogingen tot herladen gedaan met bijzondere technieken.

De TS heeft te maken met het woord batterij omdat dat woord in de handleiding wordt vermeld en daar refereert TS ook aan.
Dat ik reageer op deze wimula is om het simpele feit dat als er iemand een d of een t verkeerd schrijft in een woord, die persoon een sneue kneus wordt genoemd door deze wimula.

Verder wil ik niet gaan verzanden in oeverloze, onnozele discussie's met jou of anderen, die helemaal nergens toe doen, en daarom maar gauw even het vinkje weggehaald.

wimmi20
door wimmi20 - Aug 8, 2014 om 14:52
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Zeg, beste vraagsteller,
waarom neemt u geen contact op met de Philips klantenservice ?
Via het internet stelt u de vraag, en u wordt snel teruggebeld.
Dat heb ik een paar weken geleden zelf ondervonden.

ke
door keesbakels - Aug 8, 2014 om 16:23
52 Antwoorden / 19 Vragen

Beste Wimmie20,

Dat heb ik als eerste gedaan.
Nadat ik al mijn gegevens plus aankoopdatum had ingevuld, kwam de mededeling dat zij mij helaas niet konden helpen omdat de garantietermijn verstreken was.

M.vr.gr. Kees

th
door theflyingdoctor - Aug 8, 2014 om 18:26
18 Antwoorden / 1 Vragen

Nou u kunt als ze er nog zijn bij de Lidl oplaadbare batterijen kopen die heel goedkoop zijn.
Bij een van de laatste TV programma's van de Rekenkamer hebben we kunnen zien dat al de batterijen van de Lidl gewoon Duitse Varta batterijen zijn.
We hebben ook kunnen zien dat het fabriceren van al die batterijen van Duracell of de Lidle op precies dezelfde manier gebeurt met precies dezelfde grondstoffen.
Ook de kwaliteit van die batterijen zijn precies hetzelfde.
Alleen het prijsverschil is vele euro's voor precies hetzelfde produkt waar slechts een ander hulsje omheen zit met een ander plaatje.
Tegenwoordig zijn die oplaadbare AAA batterijtjes al met 800 of 900 mAh of ik dacht zelfs al iets hoger te koop, dus laat u niet overhalen om u met hele dure merken te overspoelen.
Toen ik dat TV programma gezien had was ik gelijk genezen van dure "kwaliteits"batterijen, waarmee alleen onze portemonnee in de maling genomen word.

mathijs_b
door mathijs_b - Aug 8, 2014 om 23:39
641 Antwoorden / 77 Vragen

Duidelijke zaak. Na elkaar gaan ze kapot.
Is gewoon voorgeprogrammeerde slijtage om weer nieuwe te kunnen verkopen.
Ik denk niet dat ze te repareren zijn. Aan de batterijen ligt het zeker niet. En de ELCO's vervangen doe je niet met een huis-en-tuin soldeerbout. Vraag is of dat wel de fout is.

Zelf heb ik de 500mAh batterijen vervangen door 1000mAh van de Aldi.
Kosten maar een paar € voor 4 stuks. En ze doen het perfect.
Alleen is de lader niet ontworpen voor die "grote" batterijen. De laadtijd kan daardoor stevig langer worden.
Maar als je een uurtje belt per dag en 23 uur laadt, is er zeker geen probleem. Maar opladen na lange gesprekken gaat veel langer duren.

mathijs_b
door mathijs_b - Aug 8, 2014 om 23:43
641 Antwoorden / 77 Vragen

[quote=theflyingdoctor schreef op vrijdag 8 aug 2014, 18:26]Nou u kunt als ze er nog zijn bij de Lidl oplaadbare batterijen kopen die heel goedkoop zijn.
Bij een van de laatste TV programma's van de Rekenkamer hebben we kunnen zien dat al de batterijen van de Lidl gewoon Duitse Varta batterijen zijn.
We hebben ook kunnen zien dat het fabriceren van al die batterijen van Duracell of de Lidle op precies dezelfde manier gebeurt met precies dezelfde grondstoffen.
Ook de kwaliteit van die batterijen zijn precies hetzelfde.
Alleen het prijsverschil is vele euro's voor precies hetzelfde produkt waar slechts een ander hulsje omheen zit met een ander plaatje.
Tegenwoordig zijn die oplaadbare AAA batterijtjes al met 800 of 900 mAh of ik dacht zelfs al iets hoger te koop, dus laat u niet overhalen om u met hele dure merken te overspoelen.
Toen ik dat TV programma gezien had was ik gelijk genezen van dure "kwaliteits"batterijen, waarmee alleen onze portemonnee in de maling genomen word.

Gooi geen "gewone" en oplaadbare door elkaar. Maar je hebt gelijk, de "supermarkt" accu's zijn net zo goed als de merkaccu's en kosten maar een kwart van die.

czar
door czar - Aug 9, 2014 om 00:53
1209 Antwoorden / 20 Vragen

[quote=theflyingdoctor schreef op vrijdag 8 aug 2014, 18:26]
Toen ik dat TV programma gezien had was ik gelijk genezen van dure "kwaliteits"batterijen, waarmee alleen onze portemonnee in de maling genomen word.

En de clue is: dat geldt niet alleen voor batterijen!

ke
door keesbakels - Aug 13, 2014 om 10:30
52 Antwoorden / 19 Vragen

Allen hartelijk dank voor de reacties.
Voor mij is het duidelijk: de telefoon is gewoon stuk. De schermpjes worden steeds minder leesbaar, wat voor batterijen ik ook gebruik.
Ga vandaag een nieuwe halen, een Philips? Nou nee..............
Let's make things better is een goed idee. Ik zou zeggen: Philips, doe je best om deze theorie eens naar de praktijk om te zetten zodat de telefoons iets langer meegaan!

M.vr.gr. Kees

czar
door czar - Aug 13, 2014 om 11:23
1209 Antwoorden / 20 Vragen

[quote=keesbakels schreef op woensdag 13 aug 2014, 10:30]
Ga vandaag een nieuwe halen, een Philips? Nou nee..............

Siemens Gigaset staan al jaren bekend als prima (misschien wel de beste) DECT-telefoons.
Je kunt ook 2-de hands kijken, veel mensen gooien de vaste lijn eruit en stappen over op mobiel only.

Let er hoe dan ook op dat er AA of AAA oplaadbare batterijen in gaan. De accu's zijn het eerst aan vervanging toe en vallen daarom ook maar beperkt onder garantie (meestal 6 maanden).

Geen Philips, dan dikke kans dat je je telefoonlijst weer opnieuw moet invoeren.
Ik zou trouwens ook geen Philips nemen, maar dat ter zijde.

gompy2
door gompy2 - Aug 13, 2014 om 13:13
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=keesbakels schreef op woensdag 13 aug 2014, 10:30]
Ga vandaag een nieuwe halen, een Philips? Nou nee..............
Let's make things better is een goed idee. Ik zou zeggen: Philips, doe je best om deze theorie eens naar de praktijk om te zetten zodat de telefoons iets langer meegaan!
M.vr.gr. Kees
Nóóóóit meer aan beginnen, echt...
Ga voor de beste..
Even de link kopiëren en plakken in je browser.
Het werkt anders niet bij die site.

http://www.kieskeurig.nl/telefoon?min=&max=&min_default=3&max_default=1019&brand_id%5B%5D=69637&sort=pop&view=list&pcode=&page=1

tijger1
door tijger1 - Aug 13, 2014 om 13:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hier de link.

Link

gompy2
door gompy2 - Aug 13, 2014 om 14:31
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tijger1 schreef op woensdag 13 aug 2014, 13:28]Hier de link.

Link

Ha ha ha dat dacht ik ook, klik maar eens op je eigen link en copy-paste die van mij maar eens, een wereld van verschil ;-)

czar
door czar - Aug 13, 2014 om 14:57
1209 Antwoorden / 20 Vragen

[quote=gompy2 schreef op woensdag 13 aug 2014, 14:31]Ha ha ha dat dacht ik ook, klik maar eens op je eigen link en copy-paste die van mij maar eens, een wereld van verschil ;-)

Nou DEZE dan?
Kieskeurig was een beetje traag vanochtend ...

gompy2
door gompy2 - Aug 13, 2014 om 15:05
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad Czar, you did the trick ;-)

Raar met Kieskeurig, soms werkt het inpassen van de link goed bij Kassa-Vara, en soms gaat het fout..

Vertel vertel....

tijger1
door tijger1 - Aug 13, 2014 om 15:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@gompu2

Sorry, sorry ;-))

czar
door czar - Aug 13, 2014 om 15:18
1209 Antwoorden / 20 Vragen

[quote=gompy2 schreef op woensdag 13 aug 2014, 15:05]
Vertel vertel....

Ik heb gewoon jouw link geknipt en geplakt, maar dan in een link.
Zoals gezegd: kieskeurig was een beetje traag/schokkerig. Misschien reageerde je link niet bij het testen?

gompy2
door gompy2 - Aug 13, 2014 om 15:49
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Zucht...
Nou's die weer anders-> klik
;-)

tenormin
door tenormin - Aug 13, 2014 om 16:09
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Jeetje, wat een rommel maken jullie met de linken: had ik net een nieuwe telefoon uitgezocht, komt er weer een andere link. Maar de ene lijkt toch wel op de andere, dus waarom nu zoveel verwarring stichten. ;-)

czar
door czar - Aug 13, 2014 om 16:11
1209 Antwoorden / 20 Vragen

[quote=gompy2 schreef op woensdag 13 aug 2014, 15:49]Zucht...
Nou's die weer anders-> klik
;-)

Neu, dat blok rechts is reclame en die reclame wisselt steeds, heeft niets met kieskeurig van doen. Aan die reclame verdient kieskeurig natuurlijk wel.
Verder is het een dynamische website, database driven, de pagina's zijn dus niet statisch.

Je dacht toch niet dat iedere pagina met een HTML-editor handmatig werd gewijzigd, wel?

czar
door czar - Aug 13, 2014 om 17:02
1209 Antwoorden / 20 Vragen

[quote=gompy2 schreef op woensdag 13 aug 2014, 16:38]
Moet ik daar werkelijk antwoord op geven? Weet je wat ;-) betekend?
Had alles op prijs (oplopend) gesorteerd, maar dat had je niet gezien denk ik...

En dat is in beide URLs nog steeds het geval, dus wat is er gewijzigd?
Staat bij beiden &sort=price in de link.
Producten kunnen wijzigen op basis van gewijzigde informatie in de database.

[quote=gompy2 schreef op woensdag 13 aug 2014, 16:38]We blijven on-topic, we hebben het over telefoons

Antwoord is allang gegeven, meerdere malen al.
Gewoon Gigaset kopen als je iets betrouwbaars wilt.
Topic kan dus gesloten worden.

gompy2
door gompy2 - Aug 13, 2014 om 17:35
2796 Antwoorden / 0 Vragen

De link die ik opgaf op is prijsoplopend czar, jouw link is gesorteerd op populariteit, de standaard lijst, en dat verschil had je dus niet gezien.
Om het simpel voor je te houden, klik op beide linken, bestudeer ze goed en eureka...

Jij maakt totaal niet uit of een topic gesloten wordt of niet, je moet gewoon dat vinkje links onderin weghalen.

czar
door czar - Aug 13, 2014 om 17:44
1209 Antwoorden / 20 Vragen

[quote=gompy2 schreef op woensdag 13 aug 2014, 17:35]De link die ik opgaf op is prijsoplopend czar, jouw link is gesorteerd op populariteit

Mijn link was exact hetzelfde als de URL die jij niet in een link kreeg.
Laten we het daarop houden (beiden &sort=pop).
Wat zit je dan te zeuren dat het weer gewijzigd is ...
Iedereen kan toch wel even klikken op sorteren op prijs.

Laten we ophouden met dit gezemel.