kh
door khjg91 Oct 12, 2015 om 17:16
Computers & telefonie

Phonehouse lost probleem niet op

Hoi,
ik heb donderdag geprobeerd mijn abonnement via Phonehouse te verlengen. Vandaag, maandag, nog niks gehoord. Gebeld, maar na 15 min wachten maar opgehangen en gemaild. Reactie was dat ik al een aanbieding van de provider (tmobile) had geaccepteerd. Weer gebeld, maar na 28 min wachten toch maar naar de winkel gegaan. Die stuurde me naar tmobile. tmobile zei hier niets vanaf te weten en dat het vanuit de phonehouse kwam en dus niets kan annuleren. het abonnement bleek 'ergens in de lucht te zweven', waardoor ik mijn telefoon nooit zou ontvangen. Vervolgens naar phonehouse terug gegaan. Zei zeiden me echt niet te kunnen helpen en drie man personeel kapte steeds mijn vragen af. Ik moest maar in de wacht gaan staan aan de telefoon want 'dat moet iedereen'. Ik ben huilend weggelopen omdat ik schrok van de slechte service. inmiddels hang ik weer 31 min aan de telefoon.

Het komt er dus op neer dat phonehouse een fout heeft gemaakt die IK telefonisch op moet lossen, terwijl zij niet telefonisch bereikbaar zijn. Ik moet het abonnement hoe dan ook annuleren, want nu kan ik niets anders afluiten.

Wie kan mij helpen en weet wat ik moet doen???

738 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

he
door henkhh - Oct 12, 2015 om 21:25
174 Antwoorden / 0 Vragen
0

U wilt neem ik aan nu van Phonehouse af in plaats van verlengen! U hebt uw huidige contract via de website van de Phonehouse verlengd/gewijzigd met een nieuw toestel en abo bij Tmobile en omdat u niets hoorde ben u naar de winkel gegaan waar u nogal onbeschoft bent behandeld begrijp ik dat zo goed?

kh
door khjg91 - Oct 12, 2015 om 21:34
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Toen ik dit schreef, was ik vooral boos op de Phonehouse inderdaad.

Ik heb zojuist weer een e-mail gekregen. Het zit zo:

De Phonehouse wilde voor mij een aanvraag doen bij Tmobile om mijn abo te verlengen. Zij krijgen op dat moment een melding dat die aanvraag al is gedaan door Tmobile zelf of een andere partij (wie of wat werd niet vermeld). Maar ikzelf heb dit nooit gedaan. Zo lang die aanvraag niet is geannuleerd, kan ik mijn abo niet verlengen.

De Phonehouse kan dit echter niet voor mij annuleren, maar in de winkel konden zij ook mijn aanvraag voor de verlenging niet annuleren. Het is mij na een half uur gelukt om dit via te telefoon te regelen, maar ik kan nog niet zien of dit daadwerkelijk is gelukt. Op de website van de Phonehouse staat nog steeds dat mijn order niet verwerkt kan worden en op de website van Tmobile staat mijn abo voor 2015-2017 al klaar.

Bij Tmobile werd mij echter verteld dat een dergelijke aanvraag van een verlenging door een andere partij dat de Phonehouse niet in het systeem staat. Ze hebben het mij zelfs laten zien en ik had inderdaad niets aangevraagd. Zij kunnen dat dus ook niet voor mij annuleren.

Het lijkt er dus op alsof er wel 'iets' is, maar het is niet duidelijk waar.

En het enge is dat ik zelf nooit iets heb aangevraagd. Ik weet dus niet waar ik terecht moet voor die annuleren en ik hoop dat hier iemand is die mij daar wel mee kan helpen. Ik ben ontzettend bang voor de gevolgen.

he
door henkhh - Oct 12, 2015 om 23:37
174 Antwoorden / 0 Vragen
0

U stelt in uw vraag het volgende:
ik heb donderdag geprobeerd mijn abonnement via Phonehouse te verlengen. Vandaag, maandag, nog niks gehoord.

Blijkbaar hebt u iets dus wel iets gedaan. Van belang is wat u hebt gedaan en bij wie. Wanneer Phonehouse zegt dat er bij Tmobile iets is aangevraagd, terwijl Tmobile aangeeft dat ze dat niet kunnen traceren denk ik dat je even hard moet aankloppen bij de Phonehouse om uitleg/bewijs dat u dat bent geweest.. Bewijs vanuit Tmobile dat er niets is aangevraagd zou uw situatie erg kunnen helpen.


kh
door khjg91 - Oct 13, 2015 om 09:49
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Sorry als ik onduidelijk was. Ik schreef onder invloed van de adrenaline.

Ik had maandag niets gehoord dus ik ben er zelf achteraan gegaan. De phonehouse wilde me echter niet helpen terwijl het probleem duidelijk bij hun lag.

Ik heb zojuist Tmobile aan de lijn gehad en zij kunnen maar een aanvraag in het systeem zien en dat is die die phonehouse heeft gedaan. Het probleem moet dus bij de phonehouse liggen.

Ik heb zojuist een bevestiging van mijn annulering gekregen en ik wacht even totdat dat ook bij tmobile is doorgevoerd. Dan ga ik bij tmobile zelf proberen te verlengen want de service is daar vele malen beter.

Ik weet nog steeds niet wat er is misgegaan maar ik ga uit van een fout van de phonehouse. Wel jammer dat je het als klant dan zelf mag oplossen.

Ik hoop in ieder geval dat de volgende iets aan dit topic heeft

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer